Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 24.07.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.01.2017

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Motivat; dedicat; ambitios

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Telecomunicatii, Transport / Distributie, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: trainer

Responsabilitati:

- Trained new employees in order for them to develop knowledge, abilities, skills and behaviours
- Developing, managing and planning the training programs
- Creating training materials, case studies, role plays
- Creating new proposals for other needs identified during the training sessions.
- Creating development proposals
- Managing the training sessions according to the needs and objectives of the Company
Achievements:
- Successfully trained 16 teams of 15-20 customer representatives for voice and chat. Also deployed various remedial training modules for existing agents, as well as for new product/process launches

01.01.2018 - 31.08.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Customer support in limba engleza pe domeniul telecomunicatiilor:
- Preluarea apelurilor telefonice primite de la clienti
- Verificare facturi
- Plati facturi
- Ghidarea clientului in folosirea telefonului mobil si a serviciilor
- Actualizare baza date a clientului
- Vanzare produse


01.06.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari

01.01.2015 - 30.06.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: barman/ospatar

01.04.2014 - 31.01.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: barman

Responsabilitati:

- Organizarea barului
- Gestionarea stocurilor

01.04.2010 - 30.04.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: manager magazin

Responsabilitati:

- Instruirea noilor angajati
- Aprovizionare si gestionare stocuri
- Vanzari produse

01.04.2006 - 30.04.2008

Departament: altele

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

- Instalare si mentenanta internet clientilor

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Liceu: Filologie/Profil Sportiv la Colegiul Tehnic Anghel Saligny din Bucuresti.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close