Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 11.07.1989

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Urmaresc sa-mi consolidez experienta profesionala in medii business dinamice, care incurajeaza atingerea unor obiective din ce in ce mai ambitioase si intampinarea unor standarde de performanta din ce in ce mai inalte.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, Telecomunicatii, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2017 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: trainer

01.12.2015 - 31.10.2017

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: trainer - support specialist

Responsabilitati:

Livrare Training/Cursuri - Vanzare, Comunicare, Negociere, Feedback & Coaching, E-learning, Testare aplicatii CRM

01.08.2009 - 31.12.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: customer service specialist ( specialist servicii clienti)

Responsabilitati:

- gestionarea solicitarilor de desfiintare ale clientilor (nemultumiri, anulari si renegocieri de contracte) cu scopul diminuarii numarului de rezilieri
- solutionarea prompta a reclamatiilor si promovarea produselor companiei pentru cresterea satisfactiei clientilor;
- prezentarea ofertelor de retentie catre clienti in vederea reducerii ratei de anulare de contracte;
- vanzari, upsell, crossell,
- raportare specifica;
-collection;
- atingerea constanta a target-urilor pe indicatorii monitorizati (rata retentie, productivitate), primind feedback bun din partea superiorilor
Referintele sunt disponibile la cerere

10.10.2008 - 28.05.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier telesales

Responsabilitati:

- promovarea produselor/serviciilor firmelor-client catre clientii acestora (outbound & inbound sales)
- conceperea strategiilor de comunicare si marketing in functie de campaniile derulate
- asistarea clientilor finali in vederea rezolvarii neregulilor aparute de la inregistrarea comenzilor pana la livrarea produselor
- asistarea noilor colegi in insusirea rapida a sarcinilor de indeplinit

Realizari:

- cresterea semnificativa a vanzarilor pe campaniile pe care am activat cu 22-43%
- dezvoltarea portofoliului de clienti si mentinerea unor relatii solide cu acestia

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: Teologia si Misiunea Sociala a Bisericii la Facultatea de Teologie Ortodoxa ,,Justinian Patriarhul" din Bucharest.
2009 - 2013 Facultate: Teologie Ortodoxa Pastorala la Facultatea de Teologie Ortodoxa ,,Justinian Patriarhul" din Bucharest.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Teologic la Seminarul Teologic Ortodox ,,Nifon Mitropolitul" din Bucharest.

Premii

Traininguri
Mar 2016: Training Feedback & Coaching
Livrare Training Feedback & Coaching
Feb 2016 - Feb 2016: Train the Trainers
Trains the Trainers
Jan 2016: Training Negociere
Livrare Training Negociere Basic/Advanced
Dec 2015: Training Comunicare
Livrare Training Comunicare Basic/Advanced
Nov 2015: Training Induction
Livrare Training Induction
Nov 2015: Training Vanzare
Livrare Training Vanzare Basic/Advanced
Aug 2013 - Aug 2013: Curs "Compliance" - Romtelecom, Bucure

Jun 2013 - Jun 2013: Curs "Negociere" - Romtelecom, Bucuresti

Jan 2013 - Jan 2013: Curs "Vanzari" - Romtelecom, Bucuresti

Feb 2010 - Feb 2010: Curs "Retention Skills"Compass Training, Bucuresti

Jan 2009 - Jan 2009: Curs "Tehnici de vanzare" - Linea Directa Communications , Bucuresti

Nov 2008 - Nov 2008: Curs agent marketing - Linea Directa Communications, Bucuresti

Oct 2008 - Nov 2008: Curs "Comunicare si negociere" - Linea Directa Communications, Bucuresti

Certificari
Jun 2015 - Jul 2015: Qube Bartending Agency
Cerificat de Barman Preparator – Calificare Barman Profesionist
Aptitudini dobandite:
Tehnici de preparare si servire
•Mixologie ( 80 de retete de cocktail-uri)
•Istoria bauturilor spirtoase
•Tehnici de ‘working flair’
•Tehnici de turnare libera
•Tehnici de servire rapida
•Barista si Latte Art
•Somelier – teoria de baza
•Managementul stresului la munca
•Munca in echipa
Proiecte
Aug 2009: Aplicatii cunoscute/predate
Hercules Fusion CRM
Abraxas CRM
Chordia
Atlas
Claims
Service Order CRM
TOA
E-Learning
Aspect
CCM
Voluntariat
Jan 2009 - Nov 2012: -
participarea la diferite activitati culturale ce au presupus organizarea de reprezentatii
de teatru la orfelinate, azile de batrani, precum si in alte locatii, in scopuri caritabile sau
promotionale, in functie de campaniile desfasurate
Hobby-uri
DJ profesionist

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)

ebraică(incepator,incepator,incepator)

greacă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close