Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.08.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.12.2004

obiectiv

 

Sa pot avansa intr-o companie datorita meritelor

Salariu: nespecificat

Beneficii: ambianta placuta, reale posibilitati de promovare, posibile bonusuri pentru activitatea intreprinsa

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Management

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2014 - prezent

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: trainer

01.11.2011 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: analist servicii clienti

Responsabilitati:

Contactarea clientilor existenti si reinnoirea politelor RCA/CASCO

Preluarea apelurilor inbound si oferirea de informatii corecte si complete cu privire la legislatia in vigoare privind politele RCA

Solutionarea nemultumirilor clientilor
Locul 1 pe criteriile calitate si cantitate aproape luna de luna.
Corina State - Manager Call Center
bonusuri pentru activitatea desfasurata

03.11.2009 - 17.11.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Promovarea si comercializarea produselor si serviciilor Cosmote in cadrul reprezentantelor conform standardelor companiei
- analiza si solutionarea problemelor clientilor companiei
- suport customer care in functie de doleantele clientilor companiei
- prezentarea performantelor tehnice ale produselor comercializate
- gestionarea produselor Cosmote si comercializarea acestora

03.11.2009 - 11.11.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: collection key accounts specialist

Responsabilitati:

Telefonarea, contactarea clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite
- Solicitarea la fiecare apel de inbound sau outbound eligibil termene de plata ferme ale sumelor datorate
- Identificarea cererilor si nevoilor de business ale clientilor
- Propunerea si negocierea variantelor de achitare a restantelor. Aplicarea de masuri restrictive impuse contului clientului in acord cu politicile departamentului
- Face corecturi in sistemul de facturare daca este nevoie si informeaza superiorii despre acestea (corecturile nu se refera la cele de natura financiara).
- Prelucreaza, rezolva si urmareste , atunci cand este necesar, toate cazurile primite in aria sa de responsabilitate prin fax, posta electronica (e-mail), aplicatiii interne, apeluri sau direct de la colegii sai

30.03.2009 - 03.11.2009

Departament: marketing

Titlu Job: agent vanzari indirecte

Responsabilitati:

Promovarea ofertei de salubritate+cleaning si a ofertei de amenajare a spatiului verde public sau privat
- Mentinerea permanenta a legaturii intre ADPP 4 si Asociatiile de locatari / proprietari, agentii economici si persoanele fizice care au contract de prestari servicii incheiat cu ADPP 4
- Mentinerea legaturii cu sectia Salubritate referitor la frecventa ritmului de ridicat a deseurilor menajere si a oricaror nereguli care apar in timpul derularii contractului

21.01.2008 - 03.12.2008

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: divizia vanzari si relatii cu clientii, loyalty&retention office, specialist retentie

Responsabilitati:

- Oferirea de informaţii despre serviciile Cosmote pentru a-i determina să continue abonamentul in cadrul reţelei
- Identificarea in bazele de date şi inregistrarea cererile de reziliere ale clienţilor, in conformitate cu procedurile de lucru.
- Analizarea istoricului abonatului pt a-i oferi cea mai avantajoasă soluţie de continuare a abonamentului, conform programului de fidelizare a clienţilor.
- Contactarea clienţilor şi finalizarea cererilor de reziliere a contractului de abonament transmise de aceştia

Realizari:

intr-un timp relativ scurt (3 luni) am reusit ca in urma evaluarilor cantitative si calitative sa ma plasez pe prima pozitie

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Resurse umane la SNSPA din Bucuresti.

Facultati in straiatate

nu

Premii

Atestat profesional in turism -"Tehnician in turism si alimentatie publica"
Diploma "Specialist in comunicare si leadership" -PSI

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close