 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 05.08.1986 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:12.12.2004
|
|
obiectiv | |
|
Sa pot avansa intr-o companie datorita meritelor
Salariu: nespecificat Beneficii: ambianta placuta, reale posibilitati de promovare, posibile bonusuri pentru activitatea intreprinsa Tip job: Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Management Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.07.2014 - prezent Departament: educatie / training / arte Titlu Job: trainer |
|
01.11.2011 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: analist servicii clienti Responsabilitati: Contactarea clientilor existenti si reinnoirea politelor RCA/CASCO
Preluarea apelurilor inbound si oferirea de informatii corecte si complete cu privire la legislatia in vigoare privind politele RCA
Solutionarea nemultumirilor clientilor
Locul 1 pe criteriile calitate si cantitate aproape luna de luna.
Corina State - Manager Call Center
bonusuri pentru activitatea desfasurata |
|
03.11.2009 - 17.11.2010 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: reprezentant vanzari Responsabilitati: Promovarea si comercializarea produselor si serviciilor Cosmote in cadrul reprezentantelor conform standardelor companiei
- analiza si solutionarea problemelor clientilor companiei
- suport customer care in functie de doleantele clientilor companiei
- prezentarea performantelor tehnice ale produselor comercializate
- gestionarea produselor Cosmote si comercializarea acestora
|
|
03.11.2009 - 11.11.2011 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: collection key accounts specialist Responsabilitati: Telefonarea, contactarea clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite
- Solicitarea la fiecare apel de inbound sau outbound eligibil termene de plata ferme ale sumelor datorate
- Identificarea cererilor si nevoilor de business ale clientilor
- Propunerea si negocierea variantelor de achitare a restantelor. Aplicarea de masuri restrictive impuse contului clientului in acord cu politicile departamentului
- Face corecturi in sistemul de facturare daca este nevoie si informeaza superiorii despre acestea (corecturile nu se refera la cele de natura financiara).
- Prelucreaza, rezolva si urmareste , atunci cand este necesar, toate cazurile primite in aria sa de responsabilitate prin fax, posta electronica (e-mail), aplicatiii interne, apeluri sau direct de la colegii sai |
|
30.03.2009 - 03.11.2009 Departament: marketing Titlu Job: agent vanzari indirecte Responsabilitati: Promovarea ofertei de salubritate+cleaning si a ofertei de amenajare a spatiului verde public sau privat
- Mentinerea permanenta a legaturii intre ADPP 4 si Asociatiile de locatari / proprietari, agentii economici si persoanele fizice care au contract de prestari servicii incheiat cu ADPP 4
- Mentinerea legaturii cu sectia Salubritate referitor la frecventa ritmului de ridicat a deseurilor menajere si a oricaror nereguli care apar in timpul derularii contractului
|
|
21.01.2008 - 03.12.2008 Departament: telecomunicatii Titlu Job: divizia vanzari si relatii cu clientii, loyalty&retention office, specialist retentie Responsabilitati: - Oferirea de informaţii despre serviciile Cosmote pentru a-i determina să continue abonamentul in cadrul reţelei
- Identificarea in bazele de date şi inregistrarea cererile de reziliere ale clienţilor, in conformitate cu procedurile de lucru.
- Analizarea istoricului abonatului pt a-i oferi cea mai avantajoasă soluţie de continuare a abonamentului, conform programului de fidelizare a clienţilor.
- Contactarea clienţilor şi finalizarea cererilor de reziliere a contractului de abonament transmise de aceştia
Realizari: intr-un timp relativ scurt (3 luni) am reusit ca in urma evaluarilor cantitative si calitative sa ma plasez pe prima pozitie |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2012 Masterat: Resurse umane la SNSPA din Bucuresti.
Facultati in straiatate nu Premii Atestat profesional in turism -"Tehnician in turism si alimentatie publica"
Diploma "Specialist in comunicare si leadership" -PSI
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) spaniolă(avansat,mediu,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|