Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.06.1971

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.11.2005

obiectiv

 

Salutare! Vin cu o experienta de peste 10 ani in retail, management, relația cu clienții, experienţă în activități de comunicare cu clienții, plus multe alte skiluri. Pentru o colaborare full-time nu ezitati sa ma contactati. Mai jos aveti CV-ul meu. Mai multe despre mine vom vorbi la interviu.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Arhitectura / Design interior, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Cercetare - dezvoltare, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Deva, Alba Iulia, Sebes, Orastie

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2017 - 31.12.2019

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: trainer

Responsabilitati:

Ofer servicii de training pentru dezvoltarea angajatilor firmei la cele mai inalte standarde avand un grad de participare la cursurile organizate de peste 95%. 2 Elaborez propuneri privind strategia si politicile de instruire si dezvoltare a carierei angajatilor firmei, urmare participarii angajatilor la cursurile de instruire sa existe o crestere a productivitatii muncii. 3 Identific, asigur nevoile si planificarea programelor de training ale angajatilor. 4 Sustin efectiv programe de training, in acord cu necesitatile si obiectivele firmei si ale angajatilor. 5 Elaborez propuneri pentru alte nevoi identificate in timpul trainingului si face propuneri de dezvoltare. 6 Execut orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonat ii acestuia in realizarea strategiilor companiei in limitele respectarii temeiului legal. 7 Mentin legatura cu toate departamentele pentru evaluarea nevoilor de formare si specializare, cu furnizorii de cursuri de formare si specializare. 8 Asigur relatii profesionale cu toti partenerii externi (firme de training si consultanta, firme de sondare de piata, mass -media) Specificatiile postului 1 Cunoaste conditiile de munca si responsabilitatile cursantilor; 2 Detine cunostinte de psihologie umana; 3 Detine abilitati de negociere, de coordonare si planificare; ; 4 Actioneaza cu rationament logic, capacitate de analiza si de sinteza; 5 Detine competente in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor avand obiectivitate, o atitudine profesionista; 6 Actioneaza cu corectitudine, receptivitate, orientare catre nou, flexibilitate si creativitate 7 Demonstreaza un echilibru emotional, constanta in atitudini si manifestari 8 Promoveaza o atitudine pozitiva si abilitatea de a se mobiliza si de a-i mobiliza pe altii.

01.01.2015 - 31.12.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: manager adjunct

Responsabilitati:

Scopul general al postului
Asigurarea fundamentarii activitatii decizionale cu privire la definirea si formularea politicii economico-sociale si gestionarea eficienta a resurselor materiale, financiare, informationale si umane in vederea realizarii obiectivelor stabilite.

01.01.2010 - 31.01.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: sef tura

Responsabilitati:

Gestionare,organizare, coordonare si control al personalului in subordine
Organizare si coordonare activitati
Rezolvarea problemelor operationale curente si a relatiilor cu tertii,
Asigurarea unui flux informational orientat catre grupuri tinta,
Prelucrarea rapoartelor, controlul proceselor,implementarea de masuri pentru imbunatatirea
rezultatelor
Respectarea cerintelor legislative si regulamentului de ordine interioara

studii

 

Facultati:

2002 - 2007 Facultate: Economie Generala la Universitatea "Aurel Vlaicu"- Facultatea Finante-Banci din Arad.

Premii

Hobby-uri
managementul, Design interior/Exterior



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close