Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 12.06.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.12.2009

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2017 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: trainer / implementare software medical

Responsabilitati:

Instruierea si adaptarea programului de instruire pentru persoanele ce urmeaza sa utilizeze aplicatiile software. Configurare si pregatire manuale tehnice de utilizare si documente specifice necesare.
Asigurare asistenta tehnica la cererea utilizatorilor .Realizarea activitatii de instalare si mentenanta pentru sistemele informatice: PACS, DICOM Viewer, RIS, Management Pacient/Rapoarte.
Conectarea serverului PACS la echipamente de tip: Rezonanta Magnetica, Tomografie Computerizata si X-Ray.
Asigurare mentenanta pentru aparatele Computed Radiography iCR3600.
Supravegherea functionarii aplicatiilor software. Preluare si rezolvare probleme de natura tehnica. Preluarea solicitarilor utilizatorilor si oferirea raspunsurilor sau solutiilor de rezolvare a acestora.
Inregistrare bug-uri gasite in aplicatiile software si urmarire stadiu pana in momentul rezolvarii.

01.10.2014 - 28.02.2017

Departament: it software

Titlu Job: analist servicii client si suport software medical

Responsabilitati:

Instruierea si adaptarea programului de instruire pentru persoanele ce urmeaza sa utilizeze aplicatiile software. Configurare si pregatire manuale tehnice de utilizare si documente specifice necesare. Pregatire, administrare si corectarea testelor la finalul instruirii.
Asigurare asistenta tehnica la cererea utilizatorilor .Realizarea activitatii de instalare si mentenanta pentru sistemele informatice: Hospital Manager, Farmacy Manager, Laboratory Manager, Raportare SIUI.
Supravegherea functionarii aplicatiilor software. Preluare si rezolvare probleme de natura tehnica. Preluarea solicitarilor utilizatorilor si oferirea raspunsurilor sau solutiilor de rezolvare a acestora.
Asigurare suport tehnic clientilor in perioada de raportare catre CNAS.
Inregistrare bug-uri gasite in aplicatiile software si urmarire stadiu pana in momentul rezolvarii.

01.02.2012 - 31.10.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: technical help desk agent - call center

Responsabilitati:

Preluarea si rezolvarea apelurilor de natura tehnica (intrebari, reclamatii, nefunctionalitati) raportate de catre client, in concordanta cu procesele, procedurile si regulile companiei
Initiera si responsabilitatea de escalarile de natura tehnica, verificarea cauzei producerii defectiunii si asigurarea ca problema clientului a fost rezolvata .
Asigurarea fluxului informational rapid interdepartamental in situatii de avarii, defectiuni în retea
Diagnosticarea sesizarilor de tip VoIP, DTV si Broadband, asigurand rezolvarea imediata a sesizarii.
Participarea cu analize specifice, rapoarte examinate si alte informatii pentru a identifica rapid problemele si feedback-ul clientului,
Asigurare de minimizarea programarilor pentru interventiile din teren (echipe de service, instalari etc.)
Ofertarea clientilor noi si existenti eligibili.
Aplicarea de tehnici de tratare rapida a apelului.

01.08.2010 - 29.02.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier imobiliar

Responsabilitati:

Promovarea imaginii si serviciilor companiei
Preluare clienti, pastrarea relatiilor cu clientii actuali vanzatori si cumparatori.
Preluarea detaliata a informatiilor despre proprietati de vanzare sau inchiriere
Consultanta imobiliara, asistenta si negociere in cadrul tranzactiilor imobiliare

studii

 

Facultati:

2004 - 2009 Facultate: Inginerie Economica la Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca. promotie 5 ani, Inginer Diplomat
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica la 2000 - 2004 Colegiul National "Ioan Slavici" din Satu Mare.

Premii

Proiecte
Apr 2014: Testare aplicatie "Log Me In" pentru acces remote PC client, in cadrul companiei UPC Romania.

Sep 2013: Testare aplicatie "My UPC" pentru web si telefoane mobile.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close