Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.09.1981

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Resurse umane / Psihologie, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Cercetare - dezvoltare, Traduceri, IT Software, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca, STRAINATATE, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2018 - 30.11.2020

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: coordonator birou

Responsabilitati:

•Activități zilnice precum: evidența conturilor de credit/debit, tranzacții bancare, state de plată, pontaje, emiterea facturilor, evidența cash flow-ului, comanda și administrarea necesarului pentru birou.
•Activități regulate și sau ocazionale: pregătirea documentației și obținerea unor autorizații pentru angajați și/sau companie; întocmirea și revizuirea înțelegerilor contractuale.

01.09.2014 - 31.12.2016

Departament: it software

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

Coordonarea planificării, programării, implementării și închiderii proiectelor de dimensiuni medii și mari
Facilitarea definirii scopului proiectelor, obiectivelor și a rezultatelor
Definirea sarcinilor proiectului și necesitățile de resurse
Formarea și coordonarea echipei interdepartamentale a proiectelor
Monitorizarea bugetului proiectului și estimarea costurilor resurselor în cazul modificărilor
Managementul alocării resurselor
Monitorizarea rezultatelor proiectului utilizând instrumente specifice
Furnizarea direcției și a suportului echipei proiectului
Monitorizarea permanentă și raportarea progresului proiectului către finanțator, beneficiari și către Departamentul de Management Proiecte
Prezentarea rapoartelor privind progresul proiectului, a problemelor și soluțiilor la cerere
Implementarea și managementul modificărilor din cadrul projectelor
Evaluarea proiectelor și a rezultatelor
Evaluarea și monitorizarea riscului

01.06.2013 - 30.09.2014

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: coordonator departament it

Responsabilitati:

Activități zilnice precum: evidența conturilor de credit/debit, tranzacții bancare, state de plată, emiterea facturilor, evidența cash flow-ului, comanda și administrarea necesarului pentru birou.
•Activități regulate și sau ocazionale: pregătirea documentației și obținerea autorizației pentru angajați și/sau companie; întocmirea și revizuirea înțelegerilor contractuale.

01.12.2011 - 31.12.2012

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: manager restaurant

Responsabilitati:

• Activități zilnice precum: evidența conturilor de credit/debit, evidența cash flow-ului, , tranzacții bancare, state de plată, facturare, gestiunea stocurilor, comanda mărfurilor și a materiilor prime.
• Activități regulate și sau ocazionale: pregătirea documentației și obținerea autorizației pentru angajați și/sau companie ( premise de muncă și autorizații de funcționare), revizuirea înțelegerilor contractuale, implementarea procedurilor de sanitare și de protecție a muncii, asistență pentru controale ocazionale (Ministerul Finanțelor, DSPV, Protecția Consumatorului, ITM).
• Organizarea unor evenimente, scheme de reduceri, construirea de relații cu potețiali clienți si menținerea relației cu clienți existenți, legătura cu furnizorii.
• Managementul unei echipe de până la 20 de persoane.
• Planificarea, alcătuirea și revizuirea meniurilor și a rețetelor.
• Întocmirea și executarea planificărilor pentru vânzări, profit, organizarea personalului.
• Recrutare, training și motivarea personalului.
• Asigurarea menținerii standardelor ridicate ale mâncării, serviciilor, igienei si protecției.
• Utilizarea unor soft-uri precum Microsoft Office (Word,Powerpoint, Excel Outlook) și Express Soft.
• Administrarea și actualizarea website-ului companiei, setarea si administrarea conturilor de e-mail , administrarea si actualizarea instrumentelor de Social Media, generarea de newsletters si fluturași marketing.

01.05.2007 - 31.01.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: manager operatiuni

Responsabilitati:

• Activități zilnice precum: întocmirea rapoartelor de analiză financiară, relațiile cu clienții, vânzări, evidența conturilor de credit/debit, tranzacții bancare, state de plată, emiterea facturilor, evidența cash flow-ului, comanda și administrarea necesarului pentru birou.
• Activități regulate și sau ocazionale: pregătirea documentației și obținerea autorizației pentru angajați și/sau companie; întocmirea și revizuirea înțelegerilor contractuale de performanță/comision; generarea de rapoarte regulate pentru autorități (lunar, anual sau la cerere); reprezentare în cadrul controalelor ocazionale.
• Întocmirea rapoartelor de analiză financiară pentru piața de capital românească și internațională (mărfuri și forex), personalizate pe portofoliul clientului, traducerea respectivelor rapoarte în/din limba engleză/română, folosind o combinație de metode specifice precum analiza tehnică, fundamentală, performanța ciclică, analiza sentimentului, finanțe comportamentale pentru a identifica trend-uri în perioade de tip diferite.
• Managementul unei echipe de până la 10 persoane.
• Organizarea de seminarii și conferințe, construirea de relații cu potețiali clienți si menținerea relației cu clienți existenți.
• Recrutare, training si motivarea personalului.
• Utilizarea unor soft-uri specifice precum pachetul Microsoft Office (Word, Outlook, Powerpoint, Excel) și Reuters 3000Xtra.
• Administrarea și actualizarea site-ului companiei, a magazinului virtual, a instrumentelor de Social Media, generarea de newsletters si broșuri de marketing.

01.12.2005 - prezent

Departament: traduceri

Titlu Job: traducator

Responsabilitati:

Traducerea din/în limba engleză/romană, în special a documentelor cu specific legal, comercial, tehnic(piața de capital) și educațional.

studii

 

Facultati:

2004 - 2005 Masterat: Lingvistica Integrala la UBB din Cluj Napoca.
1999 - 2003 Facultate: Engleza/Romana la UBB din Cluj Napoca.
1994 - 1999 Liceu / Școală profesională: Informatica la Liceul Teoretic Ion Agarbiceanu din Jibou.

Activitati extracurriculare

-Aptitudini in comunicare scrisa si verbala
-Aptitudini computationale: Analiza Technica pentru piete de capital; Utilizator Software - pachetul Microsoft Office, Express Soft, Win Mentor, Reuters 3000 Xtra; Website Management si E-commerce; Internet si E-mail; programare de baza (Turbo Pascal, C++, FoxPro)
- Planificare si Organizare
-Aptitudini numerice: citirea si interpretarea graficelor si a tabelelor, utilizarea statisticilor, planificarea si organizarea finantelor a bugetelor si calculelor
-Spirit de echipa
-Gandire critica, atentia la detaliu
-Investigare, analiza si rezolvare de probleme : colectarea informatiilor, creativitate in rezolvarea problemelor
-Spirit practic

Premii

Certificari
Oct 2015 - Oct 2015: Manager Proiect

Jun 2015 - Jun 2015: Inspector Resurse Umane

Dec 2006: Autorizatie Traducator Engleza Romana

Jun 2001: Cambridge Advanced English

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close