Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.08.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.10.2006

obiectiv

 

Doresc un job care sa-mi poata pune in valoare aptitudinile de comunicare si pasiunea pentru lucrul direct cu oamenii. Vreau sa am posibilitatea de a-mi pune in practica cunostintele pentru a putea atinge obiectivele pe care compania si le-a propus.Locul de munca trebuie sa reprezinte o provocare continua si sa imi ofere posibilitatea aplicarii de idei si metode noi de rezolvare a problemelor.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Achizitii, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2012 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: trade representative

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati sunt:
- negocierea de contracte (On/Off Premise)
- respectarea si implementarea standardelor companiei
- negocierea listarii produselor companiei
- coordonarea echipei de SR a distribuitorului alocati pe zona mea
- implementarea si gestionarea evenimentelor/actiunilor pe fiecare brand
- dezvoltarea de clienti noi, de volum
- intocmirea rapoartelor saptamanale/lunare de vanzari pe clienti sau pe diverse concursuri/campanii ale companiei
- crearea si mentinerea unei bune relatii cu clientii
- gestionarea si alocarea materialelor (mobilier, umbrele, draught) pentru sectiunea de On premise
- coaching SR etc.
Am reusit sa cresc nivelul de executie pe zona alocata cu 25% fata de anul trecut, am reusit sa ma fac remarcata prin fortele proprii si am preluat timp de aproximativ 5 luni o mare parte din atributiile unui Area Trade Manager.
De asemenea, acum fac parte din echipa dedicata de ON trade pe care compania a creat-o. Avand in vedere ca activez pe zona de centru, sector 1 plus o parte din sectorul 2, am un univers destul de larg de clienti ce reusesc sa il gestionez si sa imi indeplinesc in acelasi timp toate obiectivele setate de catre companie.
Marian Ilie - Regional Sales Manager
Ilie Gageatu - Sales Director South Region
Masina de serviciu
Tichete de masa
Card de sanatate
Asigurare medicala

08.03.2011 - 31.07.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: executive assistant

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati pe care le am sunt urmatoarele:
- intocmirea si actualizarea permanenta a agendei superiorului VP S&D
- rezervarea salilor de conferinta
- traduceri documente din engleza-romana si viceversa
- suport departament S&D
- actualizarea portalului de S&D
- gestionarea contractelor si a facturilor
- pregatirea materialelor de prezentare pentru diverse sedinte/conferinte;
- rezervari bilete de avion si cazari locale si internationale;
- organizarea serviciului de protocol la nivelul conducerii firmei;
- intocmirea diferitelor situatii si rapoarte cerute de superior;
- inregistrare facturi in SAP etc.

Realizari:

Pe parcursul celor 14 luni de cand m-am alaturat acestei companii am reusit sa livrez mereu la timp si in mod corect sarcinile care mi-au fost incredintate.
Am stiut sa-mi gestionez timpul astfel incat sa pot respecta deadline-urile stabilite si mi-am atins toate obiectivele setate la inceputul anului.
Data fiind pozitia, nu pot vorbi de realizari in cifre sau volume insa, consider ca am avut o evolutie buna si fiecare task pe care l-am dus la bun sfarsit a fost o realizare importanta pentru mine.

01.12.2008 - 01.03.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: cao

Responsabilitati:

La inceput, m-am ocupat de campanie de marketing pe care compania o avea in derulare si de asemenea, am facut parte din echipa de vanzari a firmei.
Dupa cinci luni am fost promovata in functia de CAO, ocupandu-ma de partea administrativa a companiei.
Cateva dintre responsabilitatile mele erau:
- ma ocupam de corespondenta;
- raspundeam la e-mailuri, oferindu-le clientilor nostri informatiile necesare asupra statiilor VSAT si a conturilor acestora;
- editare documente Romana - Engelza si vice versa;
- ma ocupam de relatiile cu banca (retrageri, depuneri, dispozitii de plata, licitatii, extrase, etc.)
- editare contracte;
- reprezintam compania la diverse evenimente organizate de Camera de Comert a Romaniei;
- emiteam facturi;
- tineam o evidenta stricta a clientilor nostri si a statiilor etc.
Nu pot spune ca am avut o realizare majora ce poate fi masurata in cifre dar, cu siguranta, pot spune ca m-am straduit foarte mult sa contribui la bunastarea firmei, in masura in care acest lucru mi-a fost posibil. Un exemplu ar fi campaniile intense de promovare a serviciilor si a produselor worldwide de care m-am ocupat timp de cinci luni de zile.

Vasile Cristescu - Sales Manager
Adrian Aelenei - CTO
Bonuri de masa

05.12.2007 - 02.12.2008

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Titlul jobului meu era acela de assistant manager, iar cateva dintre responsabilitatile mele erau:
- raspundeam la telefoane;
- raspundeam la e-mailuri;
- activitati de protocol;
- intocmeam rapoarte (excel) si le prezentam Project Managerului;
- persoana de contact "Cumpana";
- traduceam documente si adrese oficiale Romana - Engleza si vice versa;
- insoteam Project Managerul la intalniri etc.

Realizari:

In primul rand principala mea realizare in aceasta firma a fost aceea ca m-am facut remarcata inca din primele zile in care m-am angajat. Consider lucrul acesta ca fiind o realizare pentru ca m-am putut descurca cu usurinta intr-un mediu destul de solicitant avand in vedere faptul ca eram destul de tanara.

01.06.2007 - 01.08.2007

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: merchandiser

Responsabilitati:

Titlul jobului era acela de merchandiser si eram responsabila de relatiile dintre producatori si consumatorii produselor promovate. Faceam sondaje si ma ocupam de cercetari de marketing in magazinele in care se gaseau produsele acestei firme.
Iulius David

studii

 

Activitati extracurriculare

Sunt o persoana ambitioasa careia ii place sa munceasca si sunt dispusa sa ma dedic 100% unei companii ce stie sa-si aprecieze angajatii.
Imi place sa comunic cu persoanele din jurul meu si sa lucrez in echipa cu oameni care sa depuna acelasi efort ca si mine in indeplinirea responsabilitatilor.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close