Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 18.11.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.06.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Imi doresc sa am o viata activa, plina de provocari. Ma motiveaza faptul ca imi doresc sa-mi practic meseria cu placere si sa am succes in ceea ce fac. Angajatorii mei au investit in mine cu incredere si a rezultat ceea ce sunt astazi: o persoana dedicata proiectelor in care ma implic, mereu cu dorinta de mai mult, de a-mi imbunatati modul de lucru, de a aduce ceva in plus in activitatea mea.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Altele, Farmacie, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Achizitii, Merchandising / Promoteri, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: trade marketing manager beam suntory

Responsabilitati:

Gestionarea portofoliului Beam Suntory ,al treilea cel mai mare producător de spirtoase din lume, cu brand uri variind de la Bourbon și Single Malț Whisky pana la coniac și gin.
➢ Selectarea unui Junior Trade Marketing și a unui Brand Ambasador care sa reprezinte Beam Suntory in România;
➢ Analiza in detaliu la nivel de brand a datelor de vânzări 2018 primite de la Nielsen și construirea strategiei la nivel național in detaliu pentru anul 2019 și la un nivel macro pentru 2020 și 2021 (Jim Beam, Maker’s Mark, Auchentoshan, Laphroaig, Courvoisier, Larios Gin, Teacher’s);
➢ Stabilirea prețurilor pentru toate produsele din portofoliu in funcție de specificul fiecărui canal de vânzare (MT sau TT);
➢ Stabilirea bugetelor de marketing la nivel de brand pe fiecare luna luând in considerare volumele propuse pe fiecare brand;
➢ Dezvoltarea de pagini social media (Facebook și Instagram) pentru cele mai importante brand uri din portofoliu;
➢ Producerea de materiale POSM pentru mai multe brand uri și participarea la evenimente ,festivaluri și petreceri tematice cu scopul de a creste notorietatea brand urilor;
➢ Alcătuirea programului la nivel de săptămâni pentru activitățile Brand Ambasadorului (degustări private, degustări publice in pub uri și baruri, participarea la evenimente de specialitate);

01.01.2018 - 31.01.2019

Departament: marketing

Titlu Job: customer marketing manager

Responsabilitati:

Construirea strategiei de brand la nivel de client, împreuna cu echipa de Marketing. Îndeplinirea obiectivelor de vânzări împreuna cu echipa de Sales, prin lansarea de noi produse și acțiuni tailor made in funcție de specificul clientului. Evaluarea acestor lansări și acțiuni specifice. Includerea echipei de vânzări pentru o monitorizare constanta și o îmbunătățire acolo unde a fost cazul. Negocierea contractelor de vizibilitate in clienții importanți (KAN, KAR). Negocierea contractelor de servicii cu agențiile partenere.

01.05.2013 - 31.01.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: marketing and sales reprezentative

Responsabilitati:

Promovarea si vanzarea produselor din portofoliu (Nurofen, Strepsils , Durex, Scholl etc), precum si a imaginii companiei catre farmacii si doctori;
Prezentari in farmacii cu ultimele studii realizate pentru produsele din portofoliu;
Dezvoltarea relatiilor profesionale cu clientii si potentialii clienti ai companiei;
Sustinerea si derularea de campanii promotionale pentru produsele din portofoliu;
Indeplinirea in conditii optime a obiectivelor stabilite, mentinerea portofoliului de clienti si dezvoltarea acestuia;
Cresterera cotei de piata a produselor din portofoliu;
Participarea la simpozioane pe teme de referinta in domeniul farmaceutic si medical;
Realizarea targetului lunar,trimestrial,anual,cantitativ si calitativ;
Realizarea de rapoarte periodice privind activitatea desfasurata;

01.11.2012 - 01.05.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Vizitarea clientilor care deja colaboreaza cu Medica Farmimpex, preluarea comenzilor, livrarea comenzilor si incasarea banilor pentru produsele comandata. Descoperirea de noi potentiali clienti care sa fie interesati de produsele Medica Farmimpex.
Masina, telefon, tableta

01.01.2012 - 20.09.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: agent de vanzari

Responsabilitati:

Incheierea de contracte cu clientii existenti in baza de date, precum si marirea portofoliului prin atragerea de noi clienti. Urmarirea contractelor semnate in vederea transpunerii in Pagini Aurii a clauzelor contractelor (continut, grafica), precum si urmarirea platilor.
Realizarea targetului de vanzari stabilit de managerul zonal.

01.09.2009 - 01.01.2012

Departament: imobiliare

Titlu Job: consilier imobiliar

Responsabilitati:

Am intermediat numeroase tranzactii (vânzare-cumpărare, închiriere), am acordat asistenta clientilor de diferite nationalitati.
Ca realizari, pot mentiona faptul ca am reusit sa inchei contracte de exclusivitate cu importante ansambluri rezidentiale.
De asemenea am participiat la procesul de recrutare si training pentru noii angajati.

01.06.2008 - 20.08.2009

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: supervizor

Responsabilitati:

In primul rand acest job presupunea urmarirea procedurilor de achizitii si coordonarea relatiilor comerciale cu furnizorii in conformitate cu legislatia in vigoare si procedura de achizitii. Printre activitatile ce pot fi enumerate sunt lansarea comenzilor, urmarirea livrarilor cu respectarea clauzelor contractuale, lansarea de propuneri pentru o mai buna desfasurare a relatiilor contractuale.

In ceea ce priveste receptia marfurilor, sarcinile mele tineau de preluarea tirurilor ce ajungeau in depozit. Inainte de descarcarea propriu-zisa a marfii, preluam si verificam documentele de transport, apoi intrunirea anumitor parametri tehnici ce tineau de transportul bunurilor(temperatura din interiorul tirurilor, tahometrele).

Se trecea apoi la verificarea calitativa si cantitativa a marfii. In acest sens am coordonat echipe formate din aproximativ 20 de persoane, in vederea bunei desfasurari a sarcinilor fiecaruia. Era responsabilitatea mea sa stabilesc si sa transmit echipei cum va fi asezata marfa in depozit, iar mai apoi cum va fi impartita pentru a fi transmisa magazinelor de desfacere, conform comenzilor acestora.

In afara de supervizarea angajatilor, sarcinile mele in cadrul acestei companii presupuneau si activitati de contabilitate primara (facturi/plati/intrari/iesiri), urmarirea transporturilor, atat de la furnizorii externi catre depozit cat si de la depozit catre magazinele de desfacere, prin utilizarea programului propriu de gestiune Mega-Image.

Calitatile dovedite la locul de munca mi-au permis avansarea de la postul de revizor gestiune la postul de receptioner marfa iar mai apoi la cel de supervizor.

01.04.2008 - 20.06.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: receptioner marfa

Responsabilitati:

Atributiile mele in cadrul acestui post erau de a cantari marfa ce intra in depozit, de a afectua rapoarte in acest sens si de a i le inmana supervizorului.

01.02.2008 - 20.04.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: revizor gestiune

Responsabilitati:

Postul de revizor gestiune era unul nou infiintat, ce presupunea activitati precum evaluarea cantitativa si calitativa (masurare, cantarire) a marfii ce iesea din depozit catre magazinele de desfacere, sub controlul supervizorului. Se verificau de asemenea stocurile existente in depozit si se intruneau rapoarte zilnice in acest sens.

studii

 

Facultati:

2010 - 2014 Facultate / Colegiu: Teologie la Universitatea Valahia Targoviste, Facultatea Teologie Ortodoxa din Targoviste.

Premii

ECDL
Atestat in Teologie

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close