Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.05.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.09.2008

obiectiv

 

Doresc un job care ma poate ajuta sa ma dezvolt in domeniul IT, mai precis pe ramura de Software Testing.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Telecomunicatii, IT Software

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: test specialist

01.09.2016 - 30.11.2018

Departament: it software

Titlu Job: software tester - prod/engineering applications

Responsabilitati:

- Asigura functionalitatea aplicatiilor interne de productie prin testare manuala conform planelor de test;
- Inregistrarea cazurilor de testare in Visual Studio Team Services;
- Izoleaza problemele gasite si colaboreaza cu programatorii in vederea remedierii acestora,
- Lucreaza conform metodologiei Agile pentru dezvoltarea aplicatiilor interne si propune solutii;
- Creaza documentatia utilizatorilor dupa implementarea cerintelor;

01.07.2013 - 30.09.2016

Departament: specialisti / tehnicieni

Titlu Job: l1 help desk suport

Responsabilitati:

- Acordarea de asistenta tehnica clientilor si respectarea fluxului de lucru pentru escalare;
- Crearea de incidente in numele clientului;
- Respectarea procedurilor standard in Service Desk;
- Inregistrarea ticketelor Service Desk folosind software-ul definit;
- Verificarea fiecarui incident inregistrat pentru a se asigura ca sunt furnizate toate informatiile necesare;
- Completarea campurilor in incidente si luarea masurilor pentru escalarea acestora;
- Contactarea tehnicienilor responsabili urmarind procedurile de escalare;
- Mentinerea proprietatii ticketului si respectarea SLA-urilor specifice;
- Monitorizarea remote network de switch-uri, vizibilitate via Net Manager;
- Actiuni de mentenanta necesare in vederea rezolvarii alarmelor aparute pe switch-uri pentru Remote Network Management System, configurare DIU, DLU, LTG;

01.08.2011 - 31.07.2013

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: consultant resurse umane

Responsabilitati:

- Realizarea procesului de recrutare si selectie (elaborarea si postarea anunturilor in media, screening Cv-uri, programarea candidatilor, realizarea listei scurte, sustinere interviuri, contactarea candidatilor pentru comunicarea rezultatelor);
- Elaborarea si implementarea procedurilor de recrutare si selectie de personal;
- Oferirea de feedback candidatilor;
- Mentinerea relatiei cu reprezentantii companiilor-clientii cu privire la proiectele de recrutare;
- Elaborarea de rapoarte specifice activitatii de resurse umane;
- Deschiderea proiectelor de recrutare;
- Cautarea de candidati in baza de date in functie de cerintele postului;
- Identificarea de candidati pasivi si abordarea directa a acestora;
- Redactarea si postarea anunturilor de recrutare pe siteurile specializate;
- Contactarea candidatilor selectati in vederea stabilirii interviurilor;
- Sustinerea interviurilor pentru proiectele in derulare;
- Prezentarea ofertelor de angajare candidatilor alesi;



Atributii de asistent manager:
- Gestionarea bazei de date;
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat (emitere facturi, delegatii, contracte, e-mail);
- Mentinerea relatiei cu clientii;
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice, oferirea informatiilor, inregistrarea si transmiterea mesajelor

08.03.2011 - 08.08.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Gestionarea bazei de date
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat (emitere facturi, delegatii, e-mail)
- Mentinerea relatiei cu clientii;
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice, oferirea informatiilor, inregistrarea si transmiterea mesajelor;
- Preluarea Cv-urilor;

01.08.2009 - 01.02.2011

Departament: tipografii / edituri

Titlu Job: tehnoredactor

Responsabilitati:

Digitalizarea textelor in germana, scanarea textelor de diferite tipuri, lectorarea textelor scanate, eliminarea greşelilor apărute �urma scanării textelor

01.10.2008 - 31.12.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

- Obţinerea telefonica a unor informaţii în vederea realizării unui sondaj de opinie.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Stiinte Economice / Relatii Economice Internationale la Universitatea Transilvania din Brasov.
2007 - 2010 Facultate: Stiinte Economice / Afaceri internationale la Universitatea Transilvania din Brasov.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Informatică intensiv la Colegiul National de informatica Grigore Moisil din Brasov.

Activitati extracurriculare

- Programare
- Matematica
- Comerţ internaţional şi politici comerciale
- Plăţi şi finanţări internaţionale
- Marketing internaţional
- Finanţe internaţionale
- Economie europeană
- Realizarea unei analize privind politicile sociale în Uniunea Europeană, sărăcia, obiective şi măsuri de eradicare a acesteia şi incluziunea socială

Premii

Traininguri
Dec 2015 - Dec 2015: The Best Software Testing Training You Will Ever Get
Descriere
Nov 2015 - Nov 2015: Getting Started With Software Testing Context and Basics
Descriere
Sep 2015 - Oct 2015: Foundations of Software Testing
- Fundamental test process;
- Software development models;
- Test levels;
- Test types;
- Test design techniques
Feb 2012 - Jun 2012: Curs limba germana - nivel mediu
Descriere
Conferinte
May 2010 - May 2010: Conferinţa studenţească Jean Monnet - „Provocările şi răspunsurile Uniunii Europene la economia globală“
Premiul III - Domeniile studiate: Politicile sociale în Uniunea Europeană, sărăcia, obiective şi măsuri de eradicare a acesteia şi incluziunea socială.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close