 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 14.02.1990 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:03.09.2008
|
|
obiectiv | |
|
Dezvoltare profesionala si personala, receptionarea lucrurilor noi, dobandirea experientei.
Beneficii: Locul de munca sa imi ofere sansa sa ma dezvolt, sanse de promovare atanci cand este cazul si o renumeratie satisfacatoare. Tip job: Full time Departament: Vanzari, Juridic, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Relatii clienti / Call center, Protectia muncii, Management, Jurnalism / Editorial Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2015 - prezent Departament: ong / voluntariat Titlu Job: terapeut |
|
01.05.2014 - 01.03.2015 Departament: vanzari Titlu Job: specialist save desk. |
|
01.09.2012 - 01.03.2014 Departament: altele Titlu Job: agent procedural |
|
13.09.2011 - 09.03.2012 Departament: ong / voluntariat Titlu Job: terapie cu copil cu probleme |
|
15.03.2011 - 15.08.2012 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: secretara Responsabilitati: Secretariat (inregistrare facturi, corespondenta, redirectionare e-mail-uri/telefoane, aprovizionarea cu consumabile)
Mentinerea unei relatii active atat cu clientii nostri existenti si potentiali . |
|
01.02.2010 - 10.01.2011 Departament: publicitate Titlu Job: agent call center Responsabilitati: -Receptionarea apelurile clientilor si identificarea modalitatilor de solutionare la probelemele ridicate de acestia;
- Consilierea clientilor ptentialic cu informatii cu privire la produsele companiei;
- Contactarea clientilor in vederea clarificarii diferitelor aspecte legate de facturi, contracte, alte documente;
- Promovam serviciile si produsele specifice companiei catre potentialii clienti |
|
10.07.2009 - 08.12.2009 Departament: vanzari Titlu Job: vanzatoare |
| studii | |
|
Facultati: 2013 - prezent Facultate: Psihologie. la Facultatea De Psihologie Si Stiintele Educatiei din Bucuresti.
Activitati extracurriculare Spirit de echipa,dornica sa invat lucruri noi
Eu mă consider flexibila si usor adaptabila,comunicativa .
Sunt o persoană deschisă la minte şi sunt în măsură să dezvolt relaţii sociale puternice, bazate pe încredere şi integritate.
Am o buna cunoastere de gestionare a timpului, prin prioritizarea sarcinilor şi urmărirea îndeplinirii acestora.
Iau decizii bazate pe o analiză puternica prealabila.A
Am participat la un voluntariat de terapie si activitati pentru persoanele cu dizabilitati.
Am dobândit competenţe solide de comunicare, bazate pe pregătirea mea teoretică şi experienta acumulata si am capacitatea de a le aplica, în scopul de a facilita procesele.
-Abilitatea de a interacţiona cu diferite tipuri de oameni. Premii Atestat de voluntar. |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|