Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.07.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.05.2014

obiectiv

 

Stabilitate profesionala, job full time.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Publicitate, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Protectia muncii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2015 - prezent

Departament: transport / distributie

Titlu Job: telesales executive

Responsabilitati:

- Contribuirea la indeplinirea obiectivelor comerciale ale companiei prin managementul teritoriului de vanzari alocat, prin mentinerea si dezvoltarea clientilor exigenti si castigarea de clienti noi, in scopul realizarii obiectivelor individuale, ale teritoriului alocat si ale companiei.
- Identificarea nevoilor clientilor, analizarea si rezolvarea problemelor si promovarea serviciilor Urgent Cargus, impreuna cu solutii ale cererilor speciale, atunci cand acestea sunt necesare.
- Comunicarea intr-un mod clar cu privire la serviciile pe care compania le poate oferi si asigurarea ca acestia inteleg si accepta termenii si conditiile Urgent Cargus.
- Prezentarea si sustinerea, in discutiile cu clientii, angajamentului in ceea ce priveste calitatea serviciilor, imaginea si bunele intentii ale companiei.
- Pregatirea rapoartelor relevante, respectand termenele limita si acuratetea datelor.

01.04.2014 - 30.09.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: key account desk advisor

Responsabilitati:

- Transmiterea de propuneri si solutii de imbunatatire ale serviciilor oferite clientilor alocati.
- Mentinerea si actualizarea bazei de date cu privire la detaliile de contact ale tuturor clientilor alocati.
- Asigurarea unei abordari proactive catre clientii key account (eg. urmarirea proactiva a expedierilor, pre-alertarea expedierilor speciale); sa propuna solutii de imbunatatire a serviciilor oferite si a activitatii.
- Inregistrarea cu acuratete a reclamatiile clientilor key account in soft-ul de reclamatii si sa asigure rezolvarea prompta si intr-o maniera profesionista a tuturor reclamatiilor primite de la clientii key account pentru a reduce la minimum pierderile in afaceri si insatisfactia clientilor.
- Solutionarea tuturor solicitarilor clientilor alocati pentru a minimiza numarul reclamatiilor verbale si scrise.
- Responsabilitate cu privire la activitatea de track & trace pentru toate reclamatiile care necesita obtinerea de informatii de la origine/destinatie
- Verificarea surselor de informare relevante in concordanta cu toate procedurile in vigoare pentru a furniza clientilor informatii corecte si actualizate.

01.09.2013 - 31.03.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: sales support

Responsabilitati:

- gestionarea sortimentatiei de produse din cadrul departamentului,
crearea noilor produse in ERP-ul companiei sub forma denumirii articolelor, codurilor EAN, altor detalii logistice.
- intocmirea si transmiterea formularelor de listare ale produselor- completate cu informatii detaliate de logistica, solicitarea codurilor interne alocate de client produsului si procesarea acestora in Atlantis ERP si baza de date (excel).
- colaborare cu operatorul de comenzi in vederea monitorizarii comenzilor pentru produsele noi listate si/sau pentru actiuni promotionale.
- mentinerea comunicarii permanente cu magazinele si centrala de achizitii ale clientilor, in vederea furnizarii informatiilor de stoc la cerere si agrearea emiterii comenzilor pentru clienti speciali, termene de livrare.
- intocmirea si analiza cererilor de ofertă in formatul agreat, conform politicii de pret agreate cu managerul de departament, pentru solicitarile venite de pe site, mail, telefon
- generarea rapoartelor de vanzari saptamanal si transmiterea catre departamentul de vanzari
- redactarea newslettere-lor pe site-ul companiei.
- intocmirea facturilor de diferente de pret.

01.07.2008 - 31.08.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: account executive

Responsabilitati:

Customer Service team leader
Responsabilitati de mentinere a relatiilor cu cei mai importanti clienti ai companiei, verificarea sesizarilor si acordarea despagubirilor, intocmirea diferitelor rapoarte privind procentajul livrarilor.
- Supervizarea indeplinirii sarcinilor de lucru pentru un segment call-center/customer service - in urma rezultatelor obtinute.

Persoana de contact dedicata pentru un potofoliu de clienti:
-coordonarea expeditiilor
-verificare factura lunara
-raspuns sesizari mail / telefon
-rapoarte expeditii saptamanle si lunare,rapoarte priviind activitatea curierilor,
-rapoarte catre management
-modificari / calcul tarife transport,introducerea in sistem a despagubirilor date catre firma V.I.P si evidenta lor lunara / anuala.
Preluarea si solutionarea sesizarilor si reclamatiilor referitoare la serviciile companiei.
Observarea şi înţelegerea activităţilor desfăşurate într-o firma de curierat, precum şi aplicarea unor cunoştinţe teoretice si practice dobândite pe parcursul desfasurari activitatii proprii in cadrul societatii Fan Courier.

10.06.2007 - 03.08.2007

Departament: relatii publice

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

Introducerea datelor in sistem, mentinerea relatiilor cu clientii firmei.
-verificare corectitudine informatii inserate in sistem
-raspuns reclamatii clienti in termenul prevazut de lege
-mentinerea unei bune colaborari cu clientii

15.03.2005 - 16.11.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: casier-vanzator

Responsabilitati:

Facturare, prezentarea produselor intr-o maniera profesionista. Verificarea si emiterea diferitelor documente fiscale, stocuri de marfa, gestiune.

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: FILOSOFIE la UNIVERSITATEA BUCURESTI din BUCURESTI.
2005 - 2008 Facultate: FILOSOFIE la UNIVERSITATEA BUCURESTI din BUCURESTI.

Premii

Certificari
Jan 2012 - Feb 2012: Inspector Resurse Umane, MHR Actual Profesional Business

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(incepator,mediu,mediu)

italiană(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close