Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.03.1987

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Cercetare - dezvoltare, Achizitii, Inginerie, Controlul calitatii, Petrol / Gaze, Crewing / Casino / Entertainment, Confectii / Design vestimentar, Alimentatie / HoReCa, Auto / Echipamente, Naval / Aeronautic

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2013 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: tele account manager

Responsabilitati:

- gasirea si implementarea de proceduri si strategii in campanii telemarketing;
- gestionarea portofoliilor conturilor mici si mijlocii;
- trimiterea de e-mail-uri si fax-uri clientilor;
- informarea clientilor cu privire la contractele in derulare;
- responsabil pentru furnizarea de servicii complete si eficiente clientilor potentiali, in scopul cresterii portofoliului de clienti, maximizarii profitabilitatii, dezvoltarii afacerilor prin vanzari, asigurarii satisfactiei clientilor si retentiei acestora;
- asigurarea interfetei cu clientul prin preluarea informatiilor care fac obiectul vanzarii propriu-zise;
- promovarea imaginii produselor si a serviciilor si implicarea in actiuni/campanii specifice de atragere clienti sau de crestere a utilizarii unor produse/servicii inclusiv prin prezentari organizate la sediul unor companii/institutii;
- preluarea/redirectionarea apelurilor telefonice;
- indrumarea clientilor catre departamentele de interes;
- crearea conturilor in CRM pentru fiecare client si introducerea in baza de date a oricaror informatii legate de potentialii clienti;
- ofertare client.

14.04.2009 - 08.11.2010

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: operator de interviu cati

Responsabilitati:

Realizarea de interviuri telefonice pe tema/produsul dat.

Realizari:

Indeplinirea lunara a targetului.

29.05.2008 - 05.03.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: ing - pensii private obligatorii pilonul 2

Responsabilitati:

Activarea conturilor.
Preluarea apelurilor si oferirea de informatii apelantilor; preluarea mesajelor sau transferarea apelurilor la departamentul interesat.
Informarea clientilor despre situatia conturilor acestora, precum si deblocarea conturilor.
Verificarea diferitelor date ale clientilor.

Realizari:

Indeplinirea targetului.

studii

 

Facultati:

2012 - prezent Doctorat: Proceduri de tratare a apelor industriale la "Universitatea Politehnica" , BUCURESTI din Bucuresti.
2010 - 2012 Masterat: Evaluarea calităţii materialelor şi produselor la "Universitatea Politehnica" , BUCURESTI din Bucuresti.
2006 - 2010 Facultate: Ingineria Calitatii la "Universitatea Politehnica" , BUCURESTI din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Tehnica de calcul la Liceul Tehnic din Urziceni, Ialomita.

Premii

Traininguri
Feb 2014 - Feb 2014: Microsoft Romania: Aplicatii Ecosystem

Sep 2013 - Sep 2013: Microsoft Romania: Aplicatii si platforme IT

May 2013 - May 2013: Microsoft Romania: Rafinarea tehnicilor de vanzare prin instruire

Certificari
Oct 2013 - Oct 2013: Microsoft Romania: Microsoft Sales Specialist for Medium Organisations

Premii si Distinctii
Mar 2010: Mentiune in cadrul Sesiunii de Comunicari Stiintifice 2010 - sectiunea Tehnici de Comunicare si Negociere sustinuta in cadrul Universitatii Politehnica din Bucuresti, pentru prezentarea unui studiu de caz referitor la

Calificari
Jun 2006: Atestat - Tehnician Operator - Tehnica de Calcul

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close