Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.02.1990

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:26.03.2009

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sunt un tip foarte calculat, imi place sa lucrez cu cifrele si mai ales cu matematica. Punctul meu forte este ambitia si dorinta de rezolvare a situatiilor neprevazute care apar.

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Arhitectura / Design interior, Administrativ / Logistica, Productie, Transport / Distributie, Achizitii, Statistica / Matematica, Protectia muncii, Traduceri, Financiar / Contabilitate, Confectii / Design vestimentar

Oras de lucru: Bucuresti, Buzau, Ploiesti, Slobozia, Urziceni, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Fara experienta, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2020 - prezent

Departament: specialisti / tehnicieni

Titlu Job: tehnician proiectant

Responsabilitati:

-intocmeste fise tehnice de executie pentru debitare de burete;
- prelucreaza documentatia clientului in vederea pregatirii pentru debitare;
- digitizeaza sabloanele primite;
- creeaza programe de debitare in functie de cerintele clientului;
- are in vedere reducerea ratei de deseuri si optimizarea debitarii;
- creeaza incadrari de croire automata;
- se asigura ca programele de debitare sunt disponibile sectorului de productie;
- se asigura ca linia de productie este amplasata in mod optim pentru a permite realizarea
obiectivelor cantitative si calitative;
- se asigura ca operatiile sunt impartite in functie de complexitatea lor, precum si de
capacitatea operatorilor;
-face verificari din punct de vedere calitativ a produselor finite;
-intocmeste rapoarte de activitate saptamanal si orice alte tipuri de rapoarte solicitate de
managerul direct;
-este responsabil sa mentina ordinea si disciplina, precum si de respectarea RI, a normelor
PSI si de protectia muncii;

01.06.2019 - 31.01.2020

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

-intocmirea documentelor de aviz sau factura in vederea livrarii de marfa.
-organizarea masinilor de transport marfa.
-comunicarea zilnica cu firmele unde sunt livrate produsele de lactate.
-verificarea zilnica a platilor care trebuiesc efectuate.
-gestionarea depozitului (intrari-iesiri) precum si productia zilnica in vederea livrarilor programate.
-efectuarea prezentelor zilnice a personalului, aprobarea de concedii si avans de salarii.
-rezolvarea problemelor administrative ce apar zilnic.
-transportul de persoane si produse lactate.

01.12.2017 - 30.06.2019

Departament: achizitii

Titlu Job: ofiter achizitii/buyer

Responsabilitati:

-comunica cu departamentul Tehnic de dezvoltare produs (intern si/sau al clientului) pentru
a obtine toate informatiile necesare pentru completarea fisei tehnice a produsului (BOM).
- creaza coduri de stoc si se asigura ca toate informatiile privind materiile prime sunt
introduse corect in sistemul informatic.
-asista Nivelul 1 – Achizitii privind urmarirea comenzilor (date de livrare si orice alte
informatii necesare in procesul de achizitie)
- asista Nivelul 1 – Achizitii in mentinerea informatiilor privind contractele de vanzare primite
de la client. Aceasta presupune verificarea corectitudinii informatiilor primite si urmarirea
respectarii termenelor conform obiectivelor interne.
-are cunostine de iScala precum si a altor sisteme informatice interne.
-emite comenzile de productie (Docket)
-indeplineste si alte sarcini in interesul firmei si al departamentului, trasate de seful
ierarhic.
-livrarea la timp a componentelor.
-corectitudinea informatiilor in fisa de produs (BOM). Realizeaza obiectivele viitoare
agreate si comunicate in evaluarea periodica.
-atingerea obiectivelor departamentului si a termenelor limita.
-respectarea procedurilor si a proceselor necesare atingerii obiectivelor departamentului.
-comunicarea in timp a eventualelor dificultati intalnite in procesul de indeplinirea a
obiectivelor
-identificarea problemelor si gasirea de solutii in timp util pentru remediere.
-adoptarea unei conduite/atitudini profesionale in relatia cu furnizorii, clientii si angajatii.
-realizeaza obiectivele agreate si comunicate in evaluarea periodica.

01.10.2015 - 31.12.2017

Departament: productie

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

-creeaza, actualizeaza datele pentru Trimsheets, fabric batching & dockete.
-de asigura ca cele mai recente informatii de clienti si proceduri sunt urmate de catre acestia,
-finalizeaza, actualizeaza si cere informatii din companie in sistemele Fast React, Foxy si
site-uri web ale clientilor.
-lucreaza in critical path pentru a se asigura ca productia poate incepe la timp.
-trimsheets: Introducerea cu acuratete a informatiilor in baza de date din timp si de a
actualiza informatiile despre Trimsheet prin utilizarea Fast React, costing sheet, contracte si
manuale de client.
-dockets: Verificarea daca stocul este disponibil pentru a ne asigura ca putem emite
focket (fisa de executie) pentru fabrica cu cantitatea produselor din "order client".
-Rezolva problemele utilizatorilor raspunzand la intrebari si cereri din partea Print
Box/personal UK

Alison Hayes in Marea Britanie, Romania si Vietnam.
-ajuta si instruieste si alti membrii din echipa.
-mentine increderea clientului si protejeaza operatiile prin pastrarea informatiilor confidentiale.
-contribuie la munca de echipa prin realizarea rezultatelor aferente in functie de necesitati.
-functioneaza in mod activ pentru a respecta termenele limita si pentru a asigura ca
productia sa nu fie intarziata.
-pregatirea echipamentelor pentru operatiunile prin accesarea software-ului din calculator.
-mentine la curent cu procedurile clientului & manualului.

studii

 

Facultati:

2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: Real/Matematica-Informatica la Liceul Teoretic "Grigore Moisil" din Urziceni.

Premii

Certificari
Feb 2016 - Apr 2016: Inspector in Domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca
-Dezvoltarea profesionala/comunicare in limba oficiala
-Planificarea activitatilor proprii
-Realizarea activitatilor de prevenire si protectie
-Realizarea semnalizarii de securitate si/sau de sanatate la locul de munca/competente
sociale si civice
-Instruirea lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca
-Informarea lucrarilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca
-Stabilirea mijloacelor materiale si tehnice necesare securitatii si sanatatii in
munca -Prevenirea accidentelor de munca si a imbolnavirilor profesionale
-Participarea la cercetarea evenimentelor care produc incapacitatea temporara de
munca
-Verificarea respectarii prevederilor legale in domeniul securitatii si sanatatii
in munca
-Monitorizarea activitatilor de evaluare si interventie in situatii de urgente



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close