Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.09.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.01.2007

obiectiv

 

Dezvoltare profesionala orientata spre oportunitati. Creativitatea, simtul artistic, flexibilitatea, organizarea, optimismul si comunicarea, aptitudini innascute, au contribuit la gestionarea oricarei situatii in decursul vietii profesionale; la dobandirea competentelor cu fiecare loc de munca detinut si la dorinta dezvoltarii si dobandirii de noi insusiri si aptitudini.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2020 - prezent

Departament: medicina alternativa

Titlu Job: tehnician maseur

Responsabilitati:

Masaj somatic, reflexogen, terapeutic, anticelulitic.


01.01.2019 - 30.04.2020

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator microintreprindere

Responsabilitati:

- Vanzarea directa de produse si servicii: materiale publicitare, servicii de imprimare si copiere; vanzare echipamente de imprimare si servicii conexe.
- Prezentarea si promovarea produselor si serviciilor firmei prin actiuni BTL ( distribuire pliante informative, sampling, promotii speciale) si mediul online;
- Realizarea materialelor publicitare
- Mentinerea legaturii cu clientii pentru fidelizarea acestora
- Prospectarea pietei in vederea identificarii de noi clienti


01.01.2018 - 31.01.2019

Departament: marketing

Titlu Job: designer grafic junior si marcomm

Responsabilitati:

Design grafic in Corel Draw;
- Managementul tuturor materialelor de marketing
- Conceperea materialelor de marketing personalizate si generale pentru promovarea serviciilor companiei
- Am realizat materiale interne: postere/flyere/bannere/carti de vizita/ template-uri
- Promovarea produselor si serviciilor companiei prin canalele media potrivite.
-Am avut in atributie organizarea si coordonarea participarii companiei la diferite evenimente, targuri si expozitii

01.01.2013 - 31.01.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager general

Responsabilitati:

- Am asigurat legatura comunicationala dintre Managerul General si persoanele din cadrul organizatiei sau din afara acesteia;
- Am organizat agenda zilnica a directorului general;
- Efectuarea de rezervari;
- Asigurarea si coordonarea protocolului ;
- Intocmit rapoarte si deconturi, prezentari de oferte in colaborare cu directorul general; prezentari pentru diferite evenimente din cadrul companiei si externe.
- M-am ocupat de gestionarea si arhivarea documentelor companiei;
- M-am ocupat de buna functionare a echipamentelor de birou si a spatiului de lucru/Office management;
- Contabilitate primara (dispozitii de plata/cheltuieli; registrul de casa; gestionare facturi)

01.08.2012 - 31.01.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: account manager

Responsabilitati:

Am avut urmatoarele reponsabilitati:
- Programarea platilor;
- Urmarirea incasarilor;
- Mentinerea legaturii cu clientii companiei;
- Intocmirea contractelor.

01.02.2009 - 30.06.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

- Am administrat parcul de utilaje;
- Am tinut evidenta actelor utilajelor si m-am ocupat de inmatricularea acestora;
- Am intocmit contractele de vanzare-cumparare si arendare;
- Am colaborat cu Directorul General in procesul de achizitionare al utilajelor
- Am oferit asistenta Directorului General in cardul sedintelor de lucru si intalniri de afaceri;
- M-am ocupat de traducerea documentelor si traducere in cadrul intalnirilor de afaceri;
- Am avut in gestiune documentele companiei si m-am ocupat de arhivarea fizica si electronica a acestora;
- Am asigurat buna functionare a sediului;
- Am avut in atributii sarcini si activitati de resurse umane: intocmire contracte de munca; fise de post, evidenta concedii, pontaj;
- Evidenta registrului de casa.

01.03.2008 - 31.01.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer adviser/receptionist

Responsabilitati:

- Procesarea datelor clientilor;
- Introducerea datelor pentru emiterea cardurilor;
- Pregatirea dosarelor de creditare;
- Promovarea serviciilor bancii;
- Informare/Suport clienti.

01.11.2003 - 30.09.2004

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: dispecer

Responsabilitati:

- Preluarea si inregistrarea sesizarilor;
- Suport/informare clienti.

studii

 

Facultati:

2002 - 2007 Facultate: Relatii Internationale si Studii Europene la Spiru Haret din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jul 2010 - Aug 2010: Human Resources Inspector
Absolute School136, Plevnei Street, 060011 Bucharest (Romania)
Hobby-uri
Painting, Flower arrangements



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close