Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.07.1991

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:09.10.2018

obiectiv

 

Doresc sa ma dezvolt profesional intr-o companie, unde pot lucra in echipa prin aplicarea cunostintelor si perfectionarea continua, in vederea indeplinirii obiectivelor periodice si dezvoltarea acesteia.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Medicina umana, Functii publice, Inginerie, Financiar / Contabilitate, Banci, Medicina alternativa, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2020 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: tehnician economist

Responsabilitati:

Responsabiliati:
-primirea documentelor oficiale (facturi furnizori, clienti, acte oficiale, corespondenta) in vederea redirectionarii catre departamentele adresate;
-introducerea facturilor in baza de date (Getex), verificarea documentelor si redistribuirea lor in functie de specificul fiecaruia;
- realizarea diferitelor rapoarte, evidente si situatii necesare functionarii departamentului de facturare;
-emiterea facturilor catre clienti dupa criterii distincte in functie de fiecare colaborator in parte;
-organizarea si arhivarea documentelor;
-redactare documente oficiale;
-mentinerea permanenta a legaturii intre departamemtul financiar, furnizori si clienti;

01.10.2018 - 31.05.2020

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent operational

Responsabilitati:

Responsabilități:  - organizare și arhivare documente; - coordonare activitate administrativă;  - redactare documente ( contracte, acte adiționale, anexe transport); - primere vizitatori și anunțarea persoanelor de contact din companie; - preluare, înregistrare și distribuirea corespondentei catre departamentele implicate;  - plasarea comenzilor de rechizite și consumabilelor de birou sau altor materiale necesare funcționarii biroului și a personalului; - scanare documente ( confirmări comenzi, avizări curse etc);  - corespondenta e-mail, telefon; - diferite evidente ( concedii de odihna, parteneri de transport);

01.12.2015 - 31.10.2018

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Activitati de front-desk a clinicii:
-intampinarea si indrumarea clientilor catre sala de asteptare/ cabinetul medical unde va avea loc consultatia;
-informare pacienti cu privire la investigatiile oferite, la protocolul de recoltare a probelor biologice, la programul de lucru si la termenele de eliberare a rezultatelor;
- preluarea apelurilor telefonice, furnizarea informatiilor telefonic, transferarea apelurilor telefonice catre departamentele de specialitate si efectuare de programari/reprogramari ;
-inregistrarea pacientilor in baza de date conform cu actul de identitate prezentat;
-incasarea contravalorii serviciilor medicale si completarea facturilor fiscale;
-eliberarea rezultatelor analizelor medicale si verificarea achitarii acestora;
-mentinerea legaturi prin intermediul mail-ului intre clinica si colaboratorii acesteia;
-realizarea ofertelor/pachetelor privind serviciile medicale oferite de clinica;
-rezolvarea si solutionarea situatiilor limita;
-atributii in ceea ce priveste casieria, arhivarea de rezultate si activitatea de secretariat;
-Redactare documente, rapoarte, informari, comunicari generale
-verificare corespondenta;
-Multiplicare, printare, redactare si scanare documente;

Activitati de Contabilitate primara:
Intocmire zilnica Registru de Casa;
Intocmire dispozitii de plata;
Centralizare incasari la sfarsitul fiecarei zile.
Activitati de Resurse Umane:
Efectuare pontaj pentru angajati la sfarsitul fiecarea luni;



01.01.2015 - 31.12.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

SECRETARA (Sanatate) @ROMCLINIC, București, Municipiul București, România
-gestionare activitati de front-desk a clinicii;
-informare pacienti cu privire la investigatiile oferite, la protocolul de recoltare a probelor biologice, la programul de lucru si la termenele de eliberare a rezultatelor;
-intampinare pacienti, efectuare preluari de apeluri telefonice si efectuare de programari/reprogramari, oferire asistenta de receptie a pacientilor;
-atributii in ceea ce priveste casieria, arhivarea de rezultate si activitatea de secretariat;
-Redactare documente, rapoarte, informari, comunicari generale
-verificare corespondenta;
-Introduce pacientii in aplicatia pentru laborator;
-Multiplicare, printare, redactare si scanare documente;

Activitati de Contabilitate primara:
Intocmire zilnica Registru de Casa;
Intocmire dispozitii de plata, completare op-uri, formular de decont; monetar;
Centralizare incasari la sfarsitul fiecarei zile.
Activitati de Resurse Umane:
Efectuare pontaj pentru angajati la sfarsitul fiecarea luni;

studii

 

Facultati:

2014 - 2016 Masterat: Antreprenoriat, Managementul si Ingineria Afacerilor la Universitatea Politehnica din Bucuresti.
2010 - 2014 Facultate: Ingineria si Managementul Afacerilor la Universitatea Politehnica din Bucuresti.

Premii

Proiecte
Jul 2012 - Jul 2012: PRACTICANTII DE AZI, PROFESIONISTII DE MAINE
PRACTICA TVR SI SIGMA TV
COMPETENTE PROFESIONALE DOBANDITE:- Cunoaṣterea derulării activității în TV
- Realizarea emisiunilor în studio
Certificari
Sep 2009 - Sep 2010: Atesat informatica



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close