Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.07.1996

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.03.2015

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2020 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: funcționar economic

Responsabilitati:

-Verificarea și validarea documentelor primite de la departamentul Vânzări, în vederea întocmirii contractelor clienților.
-Soluționarea discrepanțelor contractuale ale clienților
-Asistarea echipei de recuperatori creanțe
-Securizarea activelor companiei prin aplicarea unui control strict asupra tranzacțiile financiare prin procurarea de rapoarte financiare concise
-Verificarea extraselor și a facturilor
-Procesarea plăților

01.11.2017 - 29.02.2020

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: tehnician asigurarea calității

Responsabilitati:

-Coordonarea unei echipe de pana la 30 de agenți -Menținerea în bune condiții a relaților inter-colegiale -Raportarea către Proiect manager a rezultatelor activității la nivel de zi/săptămâna/luna/an -Audit intern ( Verificarea de plați și proceduri efectuate) -Menținerea în target a KPI (calitate, AHT, customer satisfaction, first contact resolution) -Traducere documentelor oficiale și a termenilor și condițiilor publicate ulterior pe site-ul oficial al companiei aeriene -Ascultarea și soluționarea problemelor agenților -Training -Sesiuni de feeback, coaching, silent monitoring, push-rounds -Crearea action plan-urilor în vederea îmbunatățiri anumitor parametrii. -Respectarea deadline-urilor -Întocmirea de fise de calitate și urmărirea evoluției agenților. -Steering si monitoring: Utilizarea, în cel mai eficient mod a resurselor, în vederea menținerii PCI

01.02.2017 - 31.10.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator rețele telecomunicații

Responsabilitati:

-Menținerea unei excelente relații cu clienții companiei -Empatie și spirit de echipa -Dorinta de soluționare a tuturor problemelor clienților -Receptivitate la sesiuni de feedback, coaching, training de dezvoltare -Raportarea către superior a situaților excepționale -Cunoștințe de operare a programelor folosite

studii

 

Facultati:

2016 - prezent Facultate: Relatii economice internationale la Academia de Studii Economice din Bucharest.
2011 - 2015 Liceu / Școală profesională: Tehnician in hotelarie la Colegiul economic Hermes din Bucharest.

Premii

Voluntariat
Oct 2011 - Jun 2015: Asociatia Melente,Pivas&Fiii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close