Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.01.1988

obiectiv

 

Dezvoltarea carierei in cadrul unui companii ce ofera posibilitati de promovare.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, IT Software, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2014 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: tehnician support

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice şi tratarea acestora, răspunderea la e-mail-urile sosite pe adresa comună. Oferirea suportului pentru aplicatii precum Mocha, VueMag. Efectuarea procedurii de permanenţă în conformitate cu cerinţele companiei pentru a asigura zilnic buna funcţionare a magazinelor, coborârea preţurilor în casele de marcat şi a articolelor în balanţe la solicitarea reprezentanţilor din magazine. Crearea sau dezactivarea userilor pentru diverse aplicaţii la solicitarea superiorilor. Deblocarea şi resetarea userilor la cererea beneficiarilor sau superiorilor ierarhici. Participarea la şedinţa săptămânală a departamentului.

01.06.2013 - 01.03.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrative support specialist si coordonator travel

Responsabilitati:

Coordonator Travel – rezervarea locurilor în hoteluri, rezervări bilete de avion, menţinerea legăturii cu furnizorii de servicii, primirea, verificarea şi validarea facturilor pentru rezervările efectuate.
Administrative Support Specialist – plasarea comenzilor pentru consumabile, menţinerea relaţiei cu furnizorii de servicii, primirea, validarea şi aprobarea facturilor, realizarea anexelor pentru facturile aprobate, realizarea consumului intern pentru şedintele membrilor din conducere, traning-uri şi la solicitarea colegilor cu ocazia diverselor întâlniri, primirea, înregistrarea, expedierea către magazinul corespunzător a documentelor ce trebuie semnate de către conducerea companiei (acte adiţionale, contracte, convenţii etc.), realizarea pontajului pentru colegii din department.

01.11.2012 - 01.05.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: receptioner/asistent manager

Responsabilitati:

Receptioner - primirea si distribuirea corespondentei, primirea invitatilor, pregatirea si trimiterea corespondentei, raspunderea la apelurile telefonice, acordarea de numere de intrare/iesire.
Asistent manager - primirea contractelor de la magazinele din tara, pastrarea evidentei acestora pentru a fi semnate si aprobate, indeplinirea sarcinilor specifice office management, realizarea rapoartelor solicitate.

15.09.2011 - 31.10.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Scanarea si verificarea produselor, incasarea contravalorii produselor si acordarea restului in concordanta cu bonul fiscal. Acordarea informatiilor cerute de clienti, rezolvarea evetualelor reclamatii.

Realizari:

In perioada cat am ocupat acest post am reusit sa inteleg mult mai bine clientii, modul in care acestia reactioneaza si se comporta in anumite situatii.

02.11.2010 - 10.08.2011

Departament: publicitate

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

prezentarea produselor Procter & Gamble destinate curateniei, oferirea de informatii cu privire la produsele reprezentate si nu numai

Realizari:

Am reusit intr-un timp destul de scurt sa castig increderea angajatorilor

21.07.2009 - 06.12.2009

Departament: publicitate

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

prezentarea produselor Procter & Gamble destinate curateniei, oferirea de informatii cu privire la produsele reprezentate si nu numai

Realizari:

Am reusit intr-un timp destul de scurt sa castig increderea angajatorilor

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Economie la Universitatea Crestina "Dimitrie Cantemir" - Management - Marketing si Negocieri in Afaceri din Bucuresti.
2007 - 2010 Facultate: Economie la Universitatea Crestina "Dimitrie Cantemir" - Facultatea de Management Turistic si Comercial din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Economie/Turism la Colegiul Economic "A. D. Xenopol" din Bucuresti.

Activitati extracurriculare

Sunt sociabila, atenta la detalii, indeplinesc cu succes sarcinile ce imi sunt acordate, tratez cu aceeasi importanta si seriozitate toate sarcinile.

Premii

Diploma Masterand
Diploma de Licenta
Atestat Tehnician in Turism

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close