Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 09.05.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.01.2005

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sa fac parte dintr-o companie renumita, unde sa pot sa-mi largesc si imbunatatesc cunostiintele.Sa intalnesc noi provocari si sa ma bucur de lucrul cu oamenii intr-o atmosfera de echipa.

Salariu: nespecificat

Beneficii: bonuri de masa

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Altele, Grafica / Webdesign / DTP, Internet / e-Commerce, Productie, Telecomunicatii, Achizitii, Merchandising / Promoteri, IT Software, Service / Reparatii

Oras de lucru: Constanta, Cernavoda, Medgidia

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2018 - prezent

Departament: it hardware

Titlu Job: tehnician it

Responsabilitati:

Configurarea, pregatirea si instalarea echipamentelor IT (Servere, Desktop, laptop-uri,case de marcat,imprimante, scannere 2D, UPS, Stabilizatoare tensiune, camere supraveghere)
Instalari Windows, Office, aplicatie gestiune farmacie, aplicatii aditionale
Deplasari in teren pentru mentenanta statiilor de lucru din punct de vedere hardware si software(inlocuit componente defecte, devirusari, reinstalat aplicatii, etc).
Intretinerea si mentenanta echipamentelor de retea din punct de vedere hardware si software (routere, switch-uri)
Suport telefonic sau prin conexiune de la distanta (Team viewer, VNC) farmaciilor din grup pentru probleme legate de nefunctionalitatea aplicatiei sau a echipamentelor IT (statii de lucru, periferice, imprimante, imprimante fiscale).
Training de specialitate a echipelor de farmacisti in ceea ce priveste utilizarea echipamentelor IT, modificari ale aplicatiei de gestiune, update-uri
Rezolvarea erorilor aparute în funcționarea aplicatiilor. Verificări ale bazelor de date utilizand tehnologiile Visual Fox Pro, Microsoft SQl server.
Inregistrarea zilnica,saptamanala si lunara a activitatiilor intr-un software specializat de management al activitatiilor (Zendesk, MantisBT, Planner Microsoft) precum si raportarea activitatii catre superiorii ierarhici.
Transmiterea catre team leader a problemelor ce necesita analiza suplimentara.
Transmiterea către departamentul de programare și dezvoltare a bug-urilor descoperite in functionarea aplicatiei de farmacie si urmarirea remedierii acestora.

01.02.2015 - 31.08.2018

Departament: it software

Titlu Job: consultant aplicații software

Responsabilitati:

-Suport harware și software clientilor cu aplicație de farmacie, magazin, cabinete medicale atât telefonic cât și la sediu
-Rezolvarea erorilor aparute în funcționarea aplicatiilor. Verificări ale bazelor de date utilizand tehnologiile Visual Fox Pro, MySQL,Microsoft SQl server.
-Lamuriri cu privire la diferite functionalitati ale aplicatiilor (rapoarte, promotii)
-Configurare de rapoarte personalizate/ modificarea rapoartelor existente conform cerintelor punctuale.
-Verificari hardware și software pentru echipamentele conexe utilizate în aplicatii(cititoare de carduri, tokenuri, scanner 2D, imprimante etichete, imprimante)
-Instalari aplicații aditionale(antivirus, Office, etc.)
-Instalare, configurare pentru aplicația de farmacie ,magazin și aplicația de comenzi „Pharmviewer”
-Training de specialitate cu privire la functionalitatile aplicațiilor de farmacie și comenzi, clientilor și colegilor noi.
- raportarea retetelor farmaciilor și intocmirea documentelor necesare pentru decontarea de catee casele de asigurari de sanatate
-Configurari software AMEF(Aparate de marcat electronice fiscale)
-Inregistrarea activitatiilor intr-un software specializat de management al activitatiilor (MantisBT, Bugzilla, ERP)
-Transmiterea catre team leader a problemelor ce necesita analiza suplimentara.
-Transmiterea către departamentul de programare și dezvoltare a solicitarilor noi de la clienți.
-Feedback superiorilor ierarhici în urma interactionarii cu clientii.
-Promovarea și vanzarea produselor companiei.

01.10.2014 - 28.02.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

-Oferirea de consultanta de specialitate pentru toata gama de produse comercializata;
-Furnizarea de informatii catre clienti cu privire la disponibilitatea in stoc a produselor,conditii si modalitati de transport, informatii privind serviciile si produsele din portofoliul firmei;
-Initierea si finalizarea comenzilor primite de la clienti;
-Promovarea produselor din oferta eMAG;
-Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati;
-Verifica si testeaza produsele achizitionate de clienti;
-Completetarea certificatelor de garantie pentru produsele livrate;
-Oferirea serviciilor de asamblare clientilor care au achizitionat componente;
-Transmiterea informatiilor de natura tehnica clientilor.

01.04.2013 - 31.10.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari - dse sony

Responsabilitati:

Promovarea si vanzarea produselor electronice marca SONY (FTV, camere foto , camere video, Home Cinema).
Oferirea suportului tehnic angajatilor magazinului pentru toate produsele SONY.
Training tehnic periodic pentru angajatii magazinului, pentru toate produsele nou aparute.
Asigurarea unei expuneri corespunzatoare a produselor conform planogramelor stabilite(specificatii tehnice, pret, semnalizare).
Colaborarea cu managerii magazinului pentru realizarea comenzilor.
Efectuarea testarii tehnice a produselor achizitionate de clienti precum si oferirea de informatii detaliate cu privire la utilizarea produselor.
Rapoarte zilnice si saptamanale legate de volutia vanzarilor,concurenta, precum si de feedback-ul primit din partea clientilor si a angajatilor.
Participare periodica la traininguri de vanzari si traininguri tehnice.
Cresterea vanzarilor pe gama de produse SONY cu pana la 2-3 ori comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent.
Fidelizarea clientilor.

01.07.2011 - 01.04.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

- Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori.
- Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor comercializate (senzori industriali, automatizari, echipamente pneumatice, amortizoare de soc)
- Participarea la negocieri, monitorizarea derularii si finalizarii acestora.
- Identificarea nevoilor clientilor si si formularea de recomandari competente.
- Asigurarea suportului tehnic pentru produsele achizitionate, montarea si setarea acestora in functie de cerintele clientului (senzori, echipamente pneumatice, machine vision).
- Stabilirea si participarea la intalnirile cu clientii si/sau furnizorii.
- Intocmirea documentelor comerciale.
- Intocmirea propunerilor de comanda pentru aprovizionarea firmei.

01.10.2006 - 01.06.2011

Departament: altele

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

- alimentarea cu carburanti;
- intretinerea si mentinerea curateniei in incinta statiei;
- preluarea si supravegherea descarcarii cisternelor cu carburanti;
- preluarea marfurilor de la furnizori si verificarea acestora atat in ceea ce priveste integralitatea cat si valabilitea produselor;
- mentinerea stocurilor de produse la rafturi ;
- inventarierea la fiecare schimbare de tura a tuturor produselor din magazin

01.10.2005 - 01.10.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: operator vanzari

Responsabilitati:

- Promovarea si vanzarea produselor electronice si electrocasnice.
- Oferirea detaliilor tehnice clientilor despre aparaturile electronice si electrocasnice si recomandarea celui mai potrivit produs in functie de necesitatea clientului.
- Intocmirea facturilor proforme pentru plata. efectuarea testarii tehnice a produselor cumparateprecum si a certificatelor de garantie.
- Rezolvarea problemelor legate de produsele cumparate si care ulterior s-au defectat si sunt inca in garantie.
In numai 4 luni de la angajare am fost avansat de la functia de Lucrator testare tehnica si garantii la functia de operator vanzari

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate: Informatica la Universitatea Titu Maiorescu din Bucuresti. Materii studiate: Programare orientata obiect; Baze de date; Tehnologii web; Administrarea retelelor
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Informatica la Liceul teoretic Nichita Stanescu din Ploiesti.

Premii

Atestat de ajutor programator_operator in informatica

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close