Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.03.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.02.2002

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Protectia muncii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2012 - prezent

Departament: productie

Titlu Job: tehnician f.a.z.

Responsabilitati:

- inregistrarea zilnica in FAZ – km efectivi efectuati si/sau orele de functionare, cantitatea de combustibili si lubrifianti alimentati
- calculul zilnic in functie de norma de consum, diferentele intre consumul de carburanti normat si cel efectiv
- intocmirea lunara a centralizatorului de consum carburanti si lubrifianti a parcului auto
- evidenta pentru fiecare autospeciala a schimbului de acumulatori, anvelope si intocmirea fisei acestora pe fiecare utilaj in parte
- evidenta pentru fiecare autospeciala a rulajului si planificarea datei efectuarii schimbului de ulei, a reviziilor tehnice periodice sau a celor de garantie
- intocmirea si arhivarea documentelor autospecialelor in dosarul cazier
- scoaterea din circulatie a autovehiculelor care au indeplinite orele de functionare
- la nevoie, masurarea faptica a cantitatii de carburant din autospeciale, compararea ei cu cantitatea scriptica si se propune sefului de garaj masuri de remediere a neconformitatii
- stransa legatura cu seful de garaj in vederea depasirilor importante de carburant

01.02.2011 - 31.07.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: sef serviciu aprovizionare

Responsabilitati:

- urmarirea zilnica a activitatii personalului aflat in subordine pentru asigurarea aplicarii corecte a procedurilor operationale de achizitii si aprovizionare/livrare
- stabilirea unei bune negocieri a contractelor/actelor aditionale cu furnizorii
- stabilirea unor relatii bune cu furnizorii pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor zilnice
- efectuarea comenzilor de marfuri la furnizori ( ex: combustibil, sare/antiderapant pentru deszapezire, saci, maturi, anvelope, acumulatori, piese auto,materiale de curatenie, etc)
- negocierea conditiilor comerciale ( preturile si termenele de livrare) cu furnizorii
- urmarirea confirmarilor de comanda si a livrarilor de la furnizori pana la intrarea marfurilor in magazia societatii
- centralizarea comenzilor de aprovizionare de la toate departamentele societatii
- cercetarea pietei pentru a obtine cele mai bune oferte calitate-pret
- emiterea comenzilor catre furnizori si urmarirea lor pana la livrarea/receptia acestora

01.03.2010 - 28.02.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: economist – serviciul recuperare debite

Responsabilitati:

- verificarea platilor si a incasarii facturilor restante de catre clienti si monitorizarea situatiei debitelor pe fiecare grupa de clienti
- urmarirea debitelor beneficiarilor, pentru a preveni prescrierea acestora, in vederea intocmirii si inaintarii dosarelor catre Serviciul Juridic pentru demararea procedurilor legale de recuperare a debitelor prin intermediul instantelor de judecata
- intocmirea calcului de penalitati pentru dosarele care vor fi inaintate instantelor
- gasirea altor date de contact ( adrese, fax, e-mail) care sa permita contactarea eficienta a acestora
- emiterea de somatii/notificari catre clientii societatii care nu au achitat prestatiile efectuate de societate in diferite perioade anterioare, conform procedurii interne de lucru
- monitorizarea somatiilor trimise in teren, pe parcursul fiecarei luni
- verificarea fisei de cont – facturi emise, plati alocate acestora
- rezolvarea corespondentei scrise cu clientii in termenele legale
- intocmirea de situatii lunare cu incasarile/recuperarile de debite realizate
- intocmirea si pastrarea evidentei tuturor demersurilor efectuate pentru recuperare pe cale amiabila a debitelor pe fiecare client in parte
- intocmirea si pastrarea unei evidente cu dosarele predate de catre Biroul recuperare debite catre Serviciul Juridic
- scopul postului fiind cresterea rentabilitatii societatii, cresterea valorii debitelor recuperate si eficientizarea activitatii de recuperare

01.05.2008 - 31.03.2010

Departament: chimie / biochimie

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

primirea, inregistrarea si distribuirea corespondentei
copiator, fax, scanner
internet, office outlook, world, excel
traduceri in/din romana- engleza si engleza- romana
preluarea apelurilor si mesajelor telefonice
asigurarea necesarului de consumabile pentru birou
planificarea si organizarea intalnirilor si sedintelor
protocol

Director General, Ailinca Vasile : 0745.090.644
Am fost asistenta si mana dreapta a Directorului General.
bonuri de masa, masina, telefon

01.01.2008 - 31.05.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

contabilitate primara
facturare
traduceri din/in romana-engleza si engleza-romana
receptia,redactarea,distributia si indosarierea corespondentei
convocarea si organizarea de sedinte si vizite
tinerea evidentei fiselor de magazie
evidenta zilnica a stocurilor
inregistrarea in baza de date a clientilor si mentinerea legaturii cu acestia
programarea interviurilor
indosarierea documentelor
preluarea apelurilor si mesajelor telefonice
preluarea si transmiterea e-mailurilor
plata facturilor
asigurarea necesarului de consumabile pentru birou

Varga Ramona (Administrator): 0766.392.555
Bonuri de masa, telefon mobil

01.08.2002 - 31.10.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

evidenta agendei de lucru a Directorului de Productie
organizarea intalnirilor de lucru
calculul si monitorizarea fiselor de pontaj ale salariatilor
evidenta stocurilor pentru materii prime si produse finite
intretinerea relatiei cu clientii si furnizorii
intocmirea comenzilor de materii prime
evidenta registru intrari / iesiri
transmitere oferte, contracte, acte oficiale prin fax sau e-mail
receptia si directionarea faxurilor si apelurilor telefonice
gestionarea mesajelor si a corespondentei
organizarea, clasarea si arhivarea documentelor
mentinerea legaturii intre departamentele societatii
activitati de protocol


Pe langa atributiile specifice postului am fost sef de productie si am avut in subordine circa 50 angajati, am lucrat in colaborare cu protectia muncii si am completat si semnat fisele de Protectia Muncii si PSI, ma ocupam de analizele angajatilor si am colaborat si cu departamentul Resurse Umane.
Ing. Ionel Bratu - Director de Productie - 0727.226.206
bonuri de masa, telefon mobil

studii

 

Premii

2004 Curs Protectia Muncii
2000 Curs limba spaniola

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close