Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 29.09.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.08.2008

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi oportunităţi de avansare în cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Publicitate, Administrativ / Logistica, Paza si protectie / Militar, Achizitii, Inginerie, Chimie / Biochimie, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2019 - 31.03.2020

Departament: specialisti / tehnicieni

Titlu Job: tehnician electromecanic

Responsabilitati:

Locul de desfasurare a activitatii era punctul de lucru sau domiciliile clientilor .
Principalele responsabilitati erau:
- sa folosesc timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu si anume acela de efectuare exclusiv a montajului si trasare a instalatiei (rezistentei) de incalzire prin pardoseala.
-sa particip activ la rezolvarea sarcinilor echipei
-sa incarc materialele solicitate in utilizarea procesului tehnologic
-sa descarc sau sa stochez materiale in depozitul societatii
-pregatirea materialelor solicitate in utilizarea procesului tehnologic
-raspundeam de predarea materialelor catre beneficiari si completam in documentele lucrarii informatii referitoare la montaj
-raspundeam de masurarea suprafetlor si de compararea acestora cu documentatia tehnica
-efectuam montajul propriu-zis a cablurilor incalzitoare
-efectuam montarea termostatelor ,setarea si punerea acestora in functiune
-raspundeam de receptia lucrarilor in vederea reducerii la maximum a pierderilor si respectarea masuratorilor stabilite
-raspundeam de consumu si depozitarea in conditiile normale de lucru a uneltelor si materialelor primite pentru desfasurarea lucrarilor
-obligativitata respectarii intocmai a planului de lucru stabilit profesional si caracterul confidential a activitatii
-raspundeam de materialele primite pe tot circuitul lor incepand cu eliberarea lor si terminand cu finisarea lucrarii
-obligativitatea de a folosi echipamentul de lucru si de protectie a muncii
-responsabil cu intretinerea in bune conditii a autovehiculului de serviciu ,ceea ce presupune: efectuarea la timp a reviziilor,schimburi de ulei si filtre, exploatarea autovehiculului in conformitate cu instructiunile prevazute in cartea tehnica a acestuia.

01.03.2016 - 31.03.2018

Departament: functii publice

Titlu Job: consilier asistent

Responsabilitati:

Punctul de lucru functioneaza sub coordonarea directorului executiv adjunct si are relatii functionale cu serviciul analiza pietei muncii si economie sociala, cu toate compartimentele din agentie.

Asiguram serviciile de informare generala pentru persoanele fizice si juridice interesate privind:
-cererea si oferta de forta de munca si o gama de alte servicii care includ: bursa locurilor de munca;clubul somerilor;servicii de autoinformare privind cererea de forta de munca;servicii de orientare profesionala si indrumare in domeniul carierei;servicii de consultanta pentru crearea de intreprinderi mici si mijlocii;servicii de consultanta si sprijin a agentilor economici in realizarea programelor de reconversie profesionala;
-cursuri de calificare,recalificare,instruire si perfectionarea pregatirii profesionale a adultilor
-servicii de reintegrare socio-profesionala a categoriilor de persoane defavorizate

Asiguram stabilirea ,potrivit legii, a drepturilor de protectie sociala a persoanelor neincadrate in munca si a altor categorii socio-profesionale care se inregistreaza la agentia pentru ocuparea fortei de munca
Inregistram solicitantii de locuri de munca si de indemnizatii de somaj
Verificam documentle prevazute de legislatia in vigoare entru acordarea drepturilor de somaj si intocmeam dosarul solicitantului.
Actualizam evidenta persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca pe grupe de varsta,sex,meserii,experienta si pregatirea profesionala,stare familiala,starea de sanatate etc.
Realizam primul interviu in scopul cunoasterii solicitantuui,a experientelor si competentelor sale,a dorintei si preocuparilor actuale pentru reintegrarea profesionala
Completam carnetul de somer,itocmeam decizii de incetare si suspendare a platii indemnizatiilor in situatille prevazute de lege si operam in carnetul de munca si in dosarul beneficiarului
Intocmeam borderoul de modificari care urma a fi operat in baza de date
Intocmeam referatul cu mandatele care urmau a fi retinute de la plata si il inaintam serviciului buget a agentiei
Asiguram exploatarea si utilizarea corecta a aplicatiilor informatice si a bazelor de date.
Asiguram depistarea ,inregistrarea si gestionarea locurilor de munca vacante,evaluarea si cunoasterea nevoilor actuale si de perspectiva pentru care urmeaza sa se electioneaza si sa se repartizeze persoanele aflate in evidenta
Asistam somerii si persoanele care se adresau agentiei pentru a fi ajutati in luarea unor decizii cu privire la:
-alegerea unei profesii sau ocupatii
-parcurgerea unor cursuri de calificare,recalificare,perfectionare profesionala
-schimbarea ocupatiei sau a locului de munca
-acordarea somerilor si persoanelor interesate asistenta de specialitate in vederea constientizarii intereselor si aptitudinilor profesionale
Efectuam ,la cerere sau atunci cand situatia o impunea , a unei evaluari din punct de vedere psihoaptitudinal a clientilor,utilizand metode si instrumente specifice
Analizam impreuna cu persoana consiliata fiecare alternativa decizionala in parte si evaluam consecintele acesteia.
Asistam persoana consiliata,in cazul in care aceasta opta pentru una dintre alternative,in elaborarea unui plan de actiune si punerea in practica a acestuia.
Obligatia transmiterii informatiilor compartimentului informatica pentru actualizarea site-ului .
Stimulam angajarea absolventilor, a persoanelor in varsta de peste 45 de ani, a intretinatorilor unici de familie,a persoanelor cu handicap, a persoanelor care in termen de 3 ani de la incadrare indeplinesc conditiile de pensie de limita de varsta sau pensia anticipata partiala, in conditiile prevederilor legii.
Stimulam angajatorii pentru incadrarea somerilor si mentinerea acestora cel putin 6 luni,pentru a beneficia de reducerea contributiei la bugetul asigurarilor pentru somaj.
Stimulam si consiliam angajatorii in vederea cofinantarii serviciilor de formare profesionala
Stimulam angajatorii pentru ocuparea temporara a fortei de munca din randul somerilor pentru dezvoltarea comunitatilor locale
Informam angajatorul cu privire la obligativitatea de a comunica locurile de munca vacante
Inregistram angajatorii in baza de date a agentiilor si actualizarea acesteia.
Furnizam informatiile referitoare la tipul de servicii precum si conditiile si moduk de accesare a programelor de ocupare pentru diferitele tipuri de masuri active ,cuantumuk,durata si conditiile de acordare a acestora.

01.01.2015 - 31.03.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil achizitii, gestionar magazie echipamente

Responsabilitati:

- Inventarierea stocurilor de echipamente ca de exemplu : camere de supraveghere,detectori de mișcare,centrale de efracție ,detectori de fum,consumabile etc.
- Aranjarea echipamentelor in magazie .
- Introducerea facturilor in sistem.
- Completarea bonurilor de consum.
- Comandam necesarul de echipamente
- Mă deplasam la principalii furnizori pentru a ridica echipamentele și a le duce echipelor tehnice la montaj cu autoturismul de serviciu.

01.10.2013 - 30.11.2014

Departament: altele

Titlu Job: gestionar depozit echipamente securitate

Responsabilitati:

1. Receptia echipamentelor de la furnizori si verificarea integritatii lor.
2. Aranjarea lor in magazie in functie de tipul si destinatia finala.
3. Pregatirea echipamentelor necesare pentru echipele tehnice conform departamentului ofertare.
4. Intocmirea unui bon de consum conform caruia predau echipamentele si materialele necesare lucrarii inscrise pe oferta sefului de lucrare, ulterior acesta fiind verificat si semnat de ambele parti.
5. Intocmirea bonului de retur , facand diferenta cu bonul de consum ,al echipamentelor si materialelor folosite pe baza procesului verbal adus de catre seful de echipa de la respectiva lucrare purtand stampila beneficiarului si semnatura acestuia .
6. Inregistrarea facturilor de la furnizori in WinMentor.
7. Intocmirea consumului materialelor pe respectivele lucrari in WinMentor.

01.10.2013 - 30.11.2014

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer instalatii pentru constructii

Responsabilitati:

– masurarea si culegerea din santier a datelor referitoare la lucrarile executate;
– intocmirea atasamentelor pentru lucrarile lunare executate;
– intocmirea situatiilor de lucrari lunare;
– inaintarea situatiilor de lucrari la beneficiari pentru analizare si aprobare;
– asigurarea permanenta a legaturii cu reprezentantii beneficiarului, pentru lamurirea tuturor problemelor legate de lucrarile executate si prezentate la decontare;
– intocmirea documentatiei de incasare (factura) si inaintarea lor la beneficiar, dupa aprobarea situatiilor de lucrari inaintate.
- intocmirea documentatiei economice pentru oferta ce consta in: incadrarea articolelor de deviz, solicitarea de oferte de pret de la furnizori, stabilirea preturilor cu care se elaboreaza documentarea economica (material, manopera, utilaj, transport), intocmirea graficelor de executie, elaborarea propriu-zisa a documentatiei economice si inaintarea acesteia catre serviciul ofertare pentru completarea acestora cu documentatia solicitata prin fisa de achizitie.
- primirea solicitarilor de lucrari lunare de la subantreprenori, verificarea acestora, corelarea cu informatiile primite din santier, acceptarea acestora la plata;
- strangerea documentelor pentru intocmirea cartii tehnice a lucrarilor executate de subantrepriza si a executantului din santier.

01.03.2013 - 30.11.2014

Departament: protectia muncii

Titlu Job: sef serviciu ssm

Responsabilitati:

1. Organizez, coordonez si monitorizez activitatile de prevenire si protectie, in conformitate cu legislatia specifica in vigoare (Legea nr. 319/2006 si H.G. nr. 1.425/2006).

2. Evaluarea riscurilor privind securitatea si sanatatea angajatilor si elaborarea unui plan si a instructiunilor de prevenire si protectie, in functie de particularitatile activitatii desfasurate.
- Elaborarea de instructiuni proprii de aplicare a normelor de SSM in functie de particularitatile proceselor de munca din organizatie, de numarul de angajati, de riscurile de accidente si imbolnaviri profesionale.
- Verificarea modului in care se aplica reglementarile legislative in vigoare si normele referitoare la prevenirea riscurilor de incendii, protectia sanatatii angajatilor si protectia mediului inconjurator.

3. Asigur obtinerea autorizatiei de functionare din punctul de vedere al SSM inainte de inceperea oricarei activitati.
- Asigur formarea si functionarea Comitetului de securitate si sanatate in munca (in societatile care au cel putin 50 de lucratori).
- Propun pentru lucratori, prin fisa postului, atributiile si raspunderile ce le revin in domeniul SSM corespunzator functiilor exercitate.
- Elaborez, indeplinesc, monitorizez si actualizez planul de prevenire si protectie compus din masuri tehnice, sanitare, organizatorice si de alta natura, bazat pe evaluarea riscurilor.
- Elaborez instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/posturilor de lucru, si difuzez aceste instrucțiuni in intreprindere si/sau unitate numai dupa ce au fost aprobate de catre angajator.
- Verific insusirea si aplicarea de catre toti lucratorii a masurilor prevazute in planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM stabilite prin fisa postului.
- Elaborez tematicile pentru toate fazele de instruire, stabilesc, in scris, periodicitatea instruirii adecvate pentru fiecare loc de munca in instructiunile proprii, asigur informarea si instruirea lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verific insusirea si aplicarea de catre lucratori a informatiilor primite.
- Intocmesc programul anual de PM, organizez si amenajez punctele de prim-ajutor din interiorul intregii societati.

01.01.2011 - 31.07.2012

Departament: service / reparatii

Titlu Job: montator - reglor

Responsabilitati:

Sarcinile si responsabilitatile postului de munca din departamentul UPC-STB erau:
- responsabil cu repararea echipamentelor de comunicatii prin inlocuirea componentelor tehnice si cosmetice.
-responsabil cu verificarea si testarea echipamentelor de comunicatii
-responsabil cu reconditionarea acestora
-responsabil cu scanarea, sortarea,pregatirea si ambalarea echipamentelor de comunicatii.

01.11.2008 - 30.11.2010

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: sef dispecerat

Responsabilitati:

1. Supravegherea video in interiorul si exteriorul sediului cat si a alarmelor de incendiu si aer conditionat.
2. Coordonarea echipei de interventie.
3.Colaborarea cu garzile de corp ale invitatilor acolo unde era cazul.
4.Pontaj

01.07.2006 - 31.10.2006

Departament: achizitii

Titlu Job: receptioner-distribuitor

Responsabilitati:

1. Receptia si verificarea corectitudinii marfurilor inscrise in documentele ,avizele de insotire din magazie si validarea lor cu stampila de control .
2. Pregatirea coletelor cu marfurile respectiv accesoriile cerute de diverse firme.
3. Validarea coletelor si avizelor in sistemul informatic, de gestiune.
4. Predarea coletelor echipei de curierat rapid pe baza unui proces-verbal de predare-primire.

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Facultate: Stiinta si Ingineria Materialelor / Ingineria procesarii materialelor metalice la Universitatea Politehnica din Bucharest.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica la Grup Scolar Tehnic din Videle.

Facultati in straiatate

----------------------------------------------------------

Premii

Calificari
Mar 2014: Curs postuniversitar "Evaluator de Risc in Securitate si Sanatate in Munca"

Aug 2011: Competente Antreprenoriale- Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

Jul 2010: Modul Psiho-pedagogic- Universitatea Politehnica din Bucuresti

Jul 2005: Atestat Operator Calculator eliberat de MEC

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close