Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.03.1997

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Cunoscator al limbii engleze Excelente abilitati comunicationale Fire dinamica si sociabila Deschis la lucruri noi Usor adaptabil conditiilor de lucru Dorinta de a invata lucruri noi Fost sportiv de performanta Usurinta in formarea unor noi deprinderi profesionale. Obiectiv: Extinderea cunostintelor si experientei mele in relationarea cu clientii. Imi propun sa termin facultatea de psihologie si sa profesez in domeniu.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2020 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: technical support

Responsabilitati:

Technical support (callcenter) pentru CGS (Proiect: ICON Health&Fitness - United Kingdom), proiect care se ocupa cu preluarea solicitarilor venite de la clienti ICON (cumparare aparate de fitness) si au nevoie de ajutor (inregistrare garantii, inregistrare clienti, asistenta tehnica). Toata activitatea este in limba engleza (vorbitul cu clientii la telefon / raspunsul la email-uri).

01.06.2019 - 30.11.2019

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent vanzari callcenter

Responsabilitati:

Agent vanzari (callcenter) pentru Elicom (Partener Orange), lucram cu un portofoliu de clienti unde vindeam servicii Orange (telefonie/internet/televiziune). Programul era de 8 ore la birou unde aveam si un target de servicii pe care trebuia sa il atingem pana la sfarsitul lunii.

01.11.2018 - 31.01.2019

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: agent vanzari d2d

Responsabilitati:

Consultant vanzari D2D Pentru Telekom, un job pentru persoane dornice in a-si creea o cariera in domeniul acesta, activitatea era de 4 ore la birou, urmata de 4 ore pe teren, incercand sa vindem servicii Telekom (telefonie/internet)

01.09.2015 - 31.08.2016

Departament: protectia muncii

Titlu Job: inspector in domeniul ssm

Responsabilitati:

Inspector SSM (Sanatatea si securitatea muncii) si cadru tehnic cu atributii in domeniul PSI (Prevenirea si stingerea incendiilor), job in care te ocupi cu organizarea, coordonarea si monitorizarea activitatilor de prevenire si protectie, in conformitate cu legislatia specifica in vigoare

studii

 

Facultati:

2011 - 2015 Liceu / Școală profesională: Stiinte sociale la Liceul cu program sportiv Mircea Eliade din Bucuresti. + Diploma bacalaureat

Premii

Certificari
Sep 2015 - Oct 2015: Cadru tehnic PSI
Curs Cadru tehnic cu atributii in domeniul PSI organizat de SC Multiprotcons SRL
Jul 2015 - Aug 2015: Inspector SSM
Curs Inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca organizat de SC Professional Preparing SRL



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close