Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.11.1985

obiectiv

 

Sunt o persoană foarte motivată, încrezătoare și entuziastă, care isi dorește să dezvolte o carieră în domeniul vânzărilor. De la absolvirea facultatii, am dobândit o bază fundamentală în managementul mediului, cu interes in legislatia si responsabilitatea mediului local și global. În timpul angajării am dobandit aptitudini in comunicarea scrisa și verbala, și am dezvoltat in aceesi timp o calitate desavarsita in serviciie administrative so organizaționale, servicii - relatii cu clientii si vânzări, si detin cunostinte bune a pachetului Microsoft Office, cat si alte baze de date. Sunt o persoana care accepta noi provocari si sunt incantata in a-mi reincepe cariera in Romania, unde imi pot utiliza abilitățile dezvoltate pe parcursul universități și a experienței profesionale din Londra.

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Protectia mediului, Traduceri, Medicina alternativa

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2017 - 31.07.2018

Departament: protectia mediului

Titlu Job: technical support officer

Responsabilitati:

În Julie 2017, am început să lucrez pentru Consiliul Barnet din Londra, unde am dobandit cunoștințe ample in serviciile publice. Am dezvoltat un bun simț al administratiei, și al legislatiei, precum și să interpretez și să procesez cererile și reclamațiile clienților britanici.

Atributii principale
Procesarea și verificarea progresului cererilor de servicii
Conceperea si redactarea documentelor
Preluarea apelurilor, a e-mailurilor și a corespondentei primite prin posta, precum si procesarea altor sarcini administrative
Solutionarea problemelor si a cerintelor clientilor, într-un mod profesionist, politicos si eficient
Oferirea de oportunități de vânzări prin oferirea de expertiză și cunoștințe despre serviciile care vizează creșterea loialității clienților
Procesarea tranzacțiilor financiare
Procesarea și întreținerea aplicațiilor de liceente legislative, inclusiv fișiere de hârtie și intrarea electronică a datelor
Crearea si eliberarea de documente legale conform legislatiei britanice
Verificarea, procesarea si raportarea accidentelor la locul de munca primite de la Health and Safety England
Verificarea si procesarea cazurilor de boli infecțioase primite de la Public Health UK

01.11.2016 - 30.06.2017

Departament: protectia mediului

Titlu Job: ofiter relatii cu clientii

Responsabilitati:

În Noiembrie 2016, am inceput sa lucrez pentru una dintre companiile aflate in creștere rapida în gestiunea reciclarilor si a deseurilor din Londra. Această companie mi-a dezvoltat abilitatea de a gândi pe cont propriu și de a lua decizii in jurul cererintelor și problemelor intampinate de clienți. De asemenea, am învățat să ating obiectivele companiei și termenele limită și am învățat o nouă abordare logică a rezolvării problemelor.

Atributii principale
Preluarea apeluri de la clienți existenți
Preluarea cererilor, vanzarilor si a transactiilor
Tratarea şi soluţionarea tuturor solicitărilor clienţilor externi şi interni, conform procedurilor şi instrucţiunilor în vigoare
Comunicarea eficienta cu clientii interni si externi astfel incat activitatea sa aiba impact pozitiv
Preluarea e-mailurillor clienților
Colaborarea cu consiliile locale din Londra
Prezentarea produselor din portofoliu companiei si inaintearea de oferte
Crearea si eliberarea de documente legale conform cerintele legale
Generearea de noi vanzari cu scopul atinge normele financiare lunare

01.09.2010 - 30.11.2016

Departament: medicina alternativa

Titlu Job: receptionist/administrator (assistant manager)

Responsabilitati:

Timp de 6 ani, am îndeplinit cu succes rolul de recepționera ( cu atributii de assistant manager) pentru un centru de medicină alternativă. Această poziție mi-a dezvoltat abilitățile de a comunica cu oameni de toate vârstele într-o manieră plină de compasiune și profesionalism. Alte responsabilități dobandite pentru a fi un assistent eficient au implicat asigurarea unui suport administrativ în cadrul organizației, gestionarea fluxului de persoane și asigurarea faptului că toate sarcinile erau finalizate cu exactitate, cu professionalism, si in timp util.

Atributii principale
Intampinarea politicoasa a pacienților și vizitatorilor centrului
Organizarea programul zilnic de activitati
Asigura reprogramarilor in caz de nevoie
Preluarea apelurile telefonice
Efectuarea programarilor telefonice, prin e-mail, sau fata in fata
Inițierea intrărilor de date și actualizarea informațiilor noi în baza de date
Abordarea cererilor într-o manieră eficientă și amabila
Efectuarea de plăți și emiterea de încasări
Efectuarea scrisorilor medicale pentru consultanți și medici
Înscrierea noilor pacienți recomandati de medici și consultanți
Organizarea stocului nou
Sortarea și distribuirea corespondentei
Organizarea si procesarea platilor prin asigurare medicala privata

01.06.2007 - 31.08.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: sales assistant

Responsabilitati:

Rolul de assistant in vânzări mi-a oferit oportunitatea de a-mi dezvolta abilitățile de negociere și mi-a modelat tehnicile de vânzare. Am aflat că vanzarile de succes pot prospera numai cu ajutorul serviciilor excelente cu clientii.


Atributii principale
Aranjarea mărfurilor pe rafturi în funcție de popularitate și alte criterii
Abordarea clienților, oferindu-le sfaturi despre produse pentru ai convinge să le cumpere
Furnizarea de informații și alte servicii, cum ar fi manipularea returnărilor de mărfuri
Realizarea obiectivelor de vanzari pe o bază zilnică și săptămânală
Menținerea și dezvoltarea relațiilor puternice cu clienții și oferirea serviciilor impecabile în orice moment
Preluarea vanzarilor telefonice, online sau fata in fata
· Asistenta in negociere

studii

 

Facultati:

2013 - 2016 Colegiu / Studii postliceale: Environmental Managment la Birkbeck University of London din Londra.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: la din Brasov - Sacele.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close