 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
M 03.01.1995 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:26.03.2017 Stagiu militar: da
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: 6.000,00 USD / luna Tip job: Full time Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Management Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2019 - prezent Departament: it software Titlu Job: technical support engineer Responsabilitati: Advanced technical support for APC by Schneider Electric devices for multiple countries in 3 languages: Romanian, Hungarian, English.
Countries: Romania, Hungary, Israel, Serbia, Macedonia, Albania, Moldavia, Kosovo, Montenegro, Palestine, Serbia, Slovenia, Croatia and Bulgaria.
|
|
01.09.2018 - prezent Departament: it software Titlu Job: customer support hungary |
|
01.04.2018 - 30.09.2018 Departament: telecomunicatii Titlu Job: consumer account specialist Responsabilitati: Administrator de cont pentru conturi majore. Răspunderea la solicitările clienților, ofertare cu promoții noi, oferte de telefon.
|
|
01.11.2015 - 30.04.2018 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: advisor, loyalty consumer Responsabilitati: - oferirea de suport intern agentilor de retentie in vederea gasirii solutiei optime pentru mentinerea clientilor persoane fizice in portofoliul Vodafone;
-implementarea si verificarea corectitudinii contractelor oferite clientilor;
-sustinerea de workshop-uri si training-uri pentru agentii noi si existenti in vederea perfectionarii sau crearii abilitatilor de vanzare;
-participarea la meeting-uri interne cu scopul fluidizarii proceselor interne;
-realizarea de rapoarte cu scopul de a monitoriza diferitele activitati din cadrul departamentului de retentie;
|
|
01.06.2014 - 30.11.2015 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: specialist retentie consumer Responsabilitati: • Responsabil de gestionarea portofoliului de clienti alocat cu scopul de a-l securiza si valorifica;
• Mentinerea si dezvoltarea relatiei contractuala dintre Vodafone si clienti;
• Interactioneaza telefonic cu clientii Vodafone (outbound) care au manifestat intentie de reziliere sau reofertare;
• Utilizarea de tehnici si strategii de negociere si vanzare, in scopul de a pastra si continua relatia comerciala dintre Vodafone si client. |
|
01.09.2013 - 30.06.2014 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: consultant relatii clienti consumer Responsabilitati: - sa am grija de conturile clientilor persoane fizice;
- sa dezvolt relatiile cu clientii existenti;
- sa construiesti, adaptezi si sa propui clientilor solutii personalizate; |
| studii | |
|
Facultati: 2016 - prezent Facultate: Afaceri Internationale la Universitatea Transilvania Brasov din Brasov.
Premii Hobby-uri
Muzica, Sport
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|