Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 11.06.1994

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Experimentat in gestionarea oricărui tip de client, suport tehnic excelent și abilități de depanare probleme avansate, abilități in orice tine de calculatoare și diverse limbaje de programare și web design cunoscute (HTML, CSS) . Obiective: Scopul meu este să creez o carieră. Sunt un bun jucător de echipă și învăț rapid. Sunt dispus să lucrez în orice schimb și după ore pentru a-mi atinge obiectivele. Hobby-uri: Crearea a diverse proiecte în Engine-uri precum Unreal Engine 4 (Blueprints visual scripting C++) / animații (Maya / Blender). De asemenea, sunt foarte pasionat de studierea Universului si tot ceea ce tine de Cosmologie

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Inginerie, IT Software, IT Hardware, Banci, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2019 - prezent

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: technical support engineer

Responsabilitati:

Oferirea soluționării de probleme și asistență tehnică de înaltă calitate și asigurarea unei comunicări eficiente cu clienții tehnici și non-tehnici.
Colaborarea cu alte echipe și utilizarea resurselor altor grupuri pentru a rezolva problemele tehnice ale clienților.
Asistență la gestionarea cererilor și escalarea cazurilor urmând procedurile documentate.

01.08.2018 - 31.08.2019

Departament: specialisti / tehnicieni

Titlu Job: client support associate

Responsabilitati:

Furnizarea serviciilor pentru clienți la cel mai ridicat standard, gestionând platforma de beneficii în cadrul căreia își selectează pachetul de beneficii. Asistență tehnică / sistem de ticketing / escalare / rezolvare problemelor în cadrul SLA stabilit / tehnologie informațională / ridicare cu departamentele relevante pentru a găsi o rezoluție / înregistrare și semnalizare incidente / root cause / IProblem ID.

01.10.2016 - 31.01.2017

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: barman

01.03.2015 - 31.08.2015

Departament: personal calificat

Titlu Job: barman

01.06.2011 - 31.08.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: ospatar/barman

studii

 

Facultati:

2015 - 2017 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor din Cluj-Napoca.
2009 - 2013 Liceu / Școală profesională: Tehnician in automatizari la Colegiul Tehnic Energetic din Sibiu. Curs de calificare: barman/ospatar



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close