Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 12.10.1987

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Obtinerea unui loc de munca pentru a capata experienta si pentru a avansa in respectivul domeniu

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Internet / e-Commerce, Productie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Inginerie, Import - export, Petrol / Gaze, IT Software, IT Hardware, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2014 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: technical support engineer

Responsabilitati:

-Clients are pharmaceutical companies that have highly classified data stored on Oracle servers and databases to which the support team has access.
-Monitoring SLA for each ticket in a specialized application.
-Research based on specialized procedures for each ticket in the CRM app used.
-Usage of Microsoft SQL Server to access specific databases for each client.
-Usage of Remote access to connect to specific servers which have the client databases
-Usage of specialized software (Filezilla,SmartFTP) to access client FTP servers.
-Upload or changes of XML or .DAT files for specific application used by most pharmaceutical companies(Inform)

01.01.2011 - 30.11.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent relatii clienti

Responsabilitati:

Functia de SPOC (asistena & telefoane de supervizor)
· NDC support
· Managementul outage-urilor de sistem din Stefanini , punctul de referinta pentru toate locatiile Stefanini
· Management al telecomului si infrastructurii outage-urilor in coordonanta cu echipa de Management
· Suport telefoane & email/AAQs (cel putin 20 % din timpul de munca)
· Back-up pentru trainer si quality specialist cand este necesar
Promovare de la agent helpdesk la second level of support technician.
Bonuri de masa
Taxi

01.07.2008 - 30.09.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator pc-retele electronice

Responsabilitati:

Oferirea de informatii legate de serviciile si ofertele Orange clientilor.
-
-
Bonuri de masa, Tranasport pe timp de noapte asigurat

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Facultate / Colegiu: Inginerie Electrica la Universitatea Politehnica din Bucuresti.

Premii

Atestat Programator C++
Atestat Limba Engleza
Practica la SC Electrica SA Braila

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close