Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.02.1976

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sa-mi folosesc toate cunostintele si abilitatile pentru livrarea celor mai bune solutii de implementare a serviciilor si produselor din domeniul IT/Telecom.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Telecomunicatii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2016 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: technical solution manager

Responsabilitati:

• Livreaza solutii tehnice de tip OSS/BSS in filialele din grupul Orange;
• Coordoneaza din punct de vedere tehnic si operational solutiile propuse la nivel de grup gestionand toate etapele de punere in productie a solutiei: proiectare, dezvoltare, integrare si implementare ;
• Are rolul de referent al solutiei tehnice propuse;
• Participa alaturi de centrul tehnic (SkilCenter) in definirea planului de actiune;
• Gestioneaza relatia cu furnizorul solutiei tehnice (producatorul sistemului informatic) ;

01.05.2013 - 31.05.2016

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: third party outsourcing account manager

Responsabilitati:

• Realizeaza procedure tehnice pentru echipele externe partenere, organizeaza sesiuni de training pentru acestea;
• Realizeaza si monitorizeaza planificarea actiunilor echipelor ;
• Gestioneaza costul proiectului ;
• Asigura ca activele de retea sunt administrate in mod professional ;
• Dezvolta aplicatiile interne de process si sistemul de raportare functie de cerinta de business a departamentului ;
• Asigura interfata intre echipele partenere si toate entitatile Orange implicate in procesul de livrare a serviciilor;
• Mentine si gestioneaza activitatea partenerilor cu privire la costul activitatii acestora, nivelul de incarcare, calitatea activitatii si SLA;
• Receptioneaza livrabilele actiunilor partenerilor ;
• Realizeaza intalniri pentru analiza activitatii partenerilor;
• Realizeaza managementul echipelor partenere;

01.05.2009 - 31.05.2013

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: technical account manager

Responsabilitati:

• Suport Presales Level 2 pentru echipele de vanzari B2B Orange Romania;
• Coordoneaza activitatile tehnice associate proiectelor complexe in vederea livrarii solutiilor intr-un cost si performanta operationala optima ;
• Dezvolta specificatii tehnice aliniate cererii pietei pentru achizitia de produse si servicii noi ;
• Administreaza achizitia, evaluarea si plata serviciilor de transport in conformitate cu prevederile contractuale si cu standardele de calitate Orange ;
• Administreaza cererile departamentului commercial, convertindu-le in cerinte tehnice si raspunde la acestea ;
• Urmareste evolutia retelei, a tehnologiilor si serviciilor si aduce la zi documentatia tehnica folosita de Orange in licitatiile publice sau propuneri tehnice ;

01.05.2006 - 31.05.2009

Departament: it software

Titlu Job: microsoft windows and exchange systems administrator

Responsabilitati:

• Maintain and troubleshoot the Intel/Windows servers in Orange Romania internal network;
• Administering, monitoring and developing internal network services: authentication (Active Directory), CA (Certificate Authority), DNS, DHCP, WINS, internal mail, file sharing, print sharing, network fax, mobile mail, instant messaging;
• Manage and deploy virtual machines on Hyper-V technology and VMWare;
• Install and configure Intel based servers with Microsoft Windows operating system suite, dedicated for the internal network services;
• Design, deploy and manage Microsoft Exchange messaging system in Orange Romania internal network;
• Deploy blade servers as part of the virtual infrastructure;
• Ensure the security of the administered servers and internal network services by applying the internal security policies and “best practice” recommendations from Microsoft;
• Ensure and monitor the backup and restore services for servers and applications;

01.05.2001 - 31.05.2006

Departament: it software

Titlu Job: it help desk engineer

Responsabilitati:

IT Help Desk support for Windows based workstations



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20