Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

N 21.06.2000

obiectiv

 

Sunt o persoana adaptabila si mi-ar placea sa lucrez intr-un mediu dinamic in care sa-mi pot dezvolta aptitudinile de comunicare, gandire si organizare. Sunt o persoana foarte calma care poate rezolva probleme complexe de IT cu usurinta. Cand fac un lucru il fac bine de prima oara si mereu tind spre eficienta si imbunatatirea muncii mele. Sunt o persoana careia ii place sa-si ajute clientii si colegii. Punctul meu forte este domeniul IT, sunt foarte obisnuit cu Windows OS,programe Office precum Excel, Word, Powerpoint si Outlook dar si cu programe mai complexe precum SCCM, Microsoft Active Directory si multe alte programe ce tin de ajutarea unei corporatii in a rezolva probleme tip IT. Sunt obisnuit si cu sisteme de tichetare precum Remedy si Service now.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Management

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Fara experienta

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2019 - 30.09.2020

Departament: it software

Titlu Job: tech support germana

Responsabilitati:

Oferirea de asistență IT pentru angajații GSK sau GlaksoSmithKlinie.
Sarcina mea este de a ajuta utilizatorii să rezolve problemele legate de Windows și iOS și, de asemenea, să am grijă de problemele din spatele utilizatorilor, cum ar fi accesul Fileshare, conturile Outlook și accesul la mailbox-uri, accesul la conturile de SAP și conturile Airwatch ale utulizatorilor (suport iPad / iPhone).
De asemenea, mi s-a dat responsabilitatea de a direcționa tichetele ce nu tin de IT corespunzator și de a oferi cea mai bună experiență posibilă angajaților GSK.



studii

 

Facultati:

2015 - 2019 Liceu / Școală profesională: Filologie intensiv Engleza la Liceul teoretic Stephan Ludwig Roth din Medias. Liceu cu predare in limba germana.

Premii

Traininguri
Sep 2019 - Feb 2020: IT office training
3 luni de training IT in cadrul companiei Stefanini
Trainingul era concentrat pe:
-Toate programele din pachetul Microsoft Office
-Diverse programe de tichetare
-intelegerea si rezolvarea problemelor it dar si cautarea si gasirea de solutii
-rezolvarea problemelor ce tin de proiectul GSK
Certificari
May 2019 - May 2019: DSD C1 Sprachdiplom
Diploma care atesta faptul ca pot vorbi, scrie si auzi limba germana la un nivel avansat.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close