Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 04.11.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.06.2003

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sa capat o experienta profesionala cat mai vasta, ajutand in acelasi timp la dezvoltarea companiei angajatoare.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Bonuri de masa, telefon mobil, iar daca job-ul presupune deplasari si autovehicul.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Altele, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, IT Software, IT Hardware, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2010 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: team manager

Responsabilitati:

Principale atributii:

• Setarea de obiective anuale/trimestriale individuale si colective si comunicarea lor
• Asigurarea suportului necesar pentru atingerea obiectivelor propuse prin coaching sau/si mentoring
• Evaluarea anuala a rezultatelor individuale si colective
• Activitati de motivare sau corectare a membrilor echipei prin oferirea de feedback continuu, in particular sau public, adaptat pentru fiecare membru al echipei sau la situatia in cauza
• Administrarea personalului si recrutarea de noi membri
• Alcatuirea planului de activitate si comunicarea lui catre management-ul superior
• Prezentarea rezultatelor echipei in fata managementului superior
• Implicarea in rezolvarea situatiilor problematice si a plangerilor din partea clientilor
• Medierea oricaror interactiuni cu alte departamente sau alte echipe interne Oracle

Realizari:

• Angajarea persoanelor necesare pentru completarea echipei
• Am atins obiectivul de vanzari in 3 din ultimele 5 trimestre, cu diferente sub 5% fata de obiectiv in celelalte doua trimestre
• Nivelul de plecari din echipa (attrition rate) mentinut sub 10% anual, in media departamentului
• Cresterea numarului de contracte din portofoliul echipei de la cca.600 la peste 800 de contracte lucrate anual

01.03.2008 - 01.08.2010

Departament: altele

Titlu Job: supervisor

Responsabilitati:

Principale atributii:

• Setarea de obiective anuale/trimestriale individuale si colective si comunicarea lor
• Asigurarea suportului necesar pentru atingerea obiectivelor propuse prin coaching sau/si mentoring
• Evaluarea anuala a rezultatelor individuale si colective
• Activitati de motivare sau corectare a membrilor echipei prin oferirea de feedback continuu, in particular sau public, adaptat pentru fiecare membru al echipei sau la situatia in cauza
• Administrarea personalului si recrutarea de noi membri
• Alcatuirea planului de activitate si comunicarea lui catre management-ul superior si catre managementul clientului intern
• Prezentarea rezultatelor echipei in fata managementului superior si a managementului clientului intern
• Negocierea termenilor in cazul unor activitati noi mutate din „front office” in „back office” (indicatori de performanta, numar de angajati pentru activitatile noi, modul in care se face tranzitia cunostintelor practice de la o echipa la alta,etc.)
• Implicarea in rezolvarea situatiilor problematice si a plangerilor din partea clientilor interni
• Medierea oricaror interactiuni cu alte departamente sau alte echipe interne Hewlett Packard

Realizari:

• Indicii de performanta anuali atinsi in proportie 98 %
• Tranzitie cu succes a procesului de coordonare a inchiderii contractelor
• Rata plecarilor din echipa mentinuta sub media de 20% la nivel de grup (“Global E-Business Operations Center”)

01.05.2007 - 31.03.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: analist servicii clienti - catalog manager

Responsabilitati:

Principale atributii:

• Introducerea pe portalul dedicat fiecarui client a configuratiilor produselor convenite cu divizia de vanzari a Hewlett Packard
• Asigurarea suportului si a instruirii noilor colegi

Realizari:

• Rezultatele indicatorilor de performanta peste 95%
• Desfasurarea cu success a activitatii pentru peste 23 de companii franceze (Renault, BNP Paribas, tec.)

01.05.2006 - 01.05.2007

Departament: service / reparatii

Titlu Job: tehnician service

Responsabilitati:

Principale atributii:

• executarea reparatiilor in termen cat mai scurt (in cele mai multe cazuri in 24 h )
• rezolvarea eventualelor probleme administrative
• monitorizarea stocului de piese de schimb si pregatirea de noi comenzi

Realizari:

• rezolvarea problemelor specifice conform standardelor

10.01.2004 - 23.03.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: supervisor / director de zona

Responsabilitati:

Principale atributii:

• Coordonarea activitatilor specifice a 7 – 10 agentii
• Instruirea angajatilor si asigurarea suportului cu informatii specific
• Verificari ale actelor de contabilitate primara
• Dezvoltarea zonei din subordine prin gasirea de noi spatii comerciale in zone cu potential, sau identificarea altor oportunitati
• Participarea activa in procesul de recrutare de personal

Realizari:

• Sustinerea dezvoltarii companiei prin incasarile agentiilor din subordine
• Cresterea de la 7 la 10 agentii pe zona administrate

studii

 

Facultati in straiatate

---

Activitati extracurriculare

Lectura de specialitate:

The Six Sigma Way: How GE, Motorola, and Other Top Companies are Honing Their Performance

Go for Gold: Inspiration to Increase Your Leadership Impact
by John C. Maxwell

Rich Dad, Poor Dad: What the Rich Teach Their Kids About Money--That the Poor and the Middle Class Do Not!

Swim with the Sharks Without Being Eaten Alive : Outsell, Outmanage, Outmotivate, and Outnegotiate Your Competition

6 Habits of Highly Effective Bosses

Premii

Manager al sistemelor de management al calitatii ISO 9001, Quasaro SRL
People manager in Hewlett Packard
Curs de evaluare "Insight" - Hewlett Packard

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close