 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 04.11.1977 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:10.06.2003 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Sa capat o experienta profesionala cat mai vasta, ajutand in acelasi timp la dezvoltarea companiei angajatoare.
Salariu: nespecificat Beneficii: Bonuri de masa, telefon mobil, iar daca job-ul presupune deplasari si autovehicul. Tip job: Full time Departament: Vanzari, Altele, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, IT Software, IT Hardware, Management Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.08.2010 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: team manager Responsabilitati: Principale atributii:
• Setarea de obiective anuale/trimestriale individuale si colective si comunicarea lor
• Asigurarea suportului necesar pentru atingerea obiectivelor propuse prin coaching sau/si mentoring
• Evaluarea anuala a rezultatelor individuale si colective
• Activitati de motivare sau corectare a membrilor echipei prin oferirea de feedback continuu, in particular sau public, adaptat pentru fiecare membru al echipei sau la situatia in cauza
• Administrarea personalului si recrutarea de noi membri
• Alcatuirea planului de activitate si comunicarea lui catre management-ul superior
• Prezentarea rezultatelor echipei in fata managementului superior
• Implicarea in rezolvarea situatiilor problematice si a plangerilor din partea clientilor
• Medierea oricaror interactiuni cu alte departamente sau alte echipe interne Oracle
Realizari: • Angajarea persoanelor necesare pentru completarea echipei
• Am atins obiectivul de vanzari in 3 din ultimele 5 trimestre, cu diferente sub 5% fata de obiectiv in celelalte doua trimestre
• Nivelul de plecari din echipa (attrition rate) mentinut sub 10% anual, in media departamentului
• Cresterea numarului de contracte din portofoliul echipei de la cca.600 la peste 800 de contracte lucrate anual
|
|
01.03.2008 - 01.08.2010 Departament: altele Titlu Job: supervisor Responsabilitati: Principale atributii:
• Setarea de obiective anuale/trimestriale individuale si colective si comunicarea lor
• Asigurarea suportului necesar pentru atingerea obiectivelor propuse prin coaching sau/si mentoring
• Evaluarea anuala a rezultatelor individuale si colective
• Activitati de motivare sau corectare a membrilor echipei prin oferirea de feedback continuu, in particular sau public, adaptat pentru fiecare membru al echipei sau la situatia in cauza
• Administrarea personalului si recrutarea de noi membri
• Alcatuirea planului de activitate si comunicarea lui catre management-ul superior si catre managementul clientului intern
• Prezentarea rezultatelor echipei in fata managementului superior si a managementului clientului intern
• Negocierea termenilor in cazul unor activitati noi mutate din „front office” in „back office” (indicatori de performanta, numar de angajati pentru activitatile noi, modul in care se face tranzitia cunostintelor practice de la o echipa la alta,etc.)
• Implicarea in rezolvarea situatiilor problematice si a plangerilor din partea clientilor interni
• Medierea oricaror interactiuni cu alte departamente sau alte echipe interne Hewlett Packard
Realizari: • Indicii de performanta anuali atinsi in proportie 98 %
• Tranzitie cu succes a procesului de coordonare a inchiderii contractelor
• Rata plecarilor din echipa mentinuta sub media de 20% la nivel de grup (“Global E-Business Operations Center”)
|
|
01.05.2007 - 31.03.2008 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: analist servicii clienti - catalog manager Responsabilitati: Principale atributii:
• Introducerea pe portalul dedicat fiecarui client a configuratiilor produselor convenite cu divizia de vanzari a Hewlett Packard
• Asigurarea suportului si a instruirii noilor colegi
Realizari: • Rezultatele indicatorilor de performanta peste 95%
• Desfasurarea cu success a activitatii pentru peste 23 de companii franceze (Renault, BNP Paribas, tec.)
|
|
01.05.2006 - 01.05.2007 Departament: service / reparatii Titlu Job: tehnician service Responsabilitati: Principale atributii:
• executarea reparatiilor in termen cat mai scurt (in cele mai multe cazuri in 24 h )
• rezolvarea eventualelor probleme administrative
• monitorizarea stocului de piese de schimb si pregatirea de noi comenzi
Realizari: • rezolvarea problemelor specifice conform standardelor |
|
10.01.2004 - 23.03.2006 Departament: vanzari Titlu Job: supervisor / director de zona Responsabilitati: Principale atributii:
• Coordonarea activitatilor specifice a 7 – 10 agentii
• Instruirea angajatilor si asigurarea suportului cu informatii specific
• Verificari ale actelor de contabilitate primara
• Dezvoltarea zonei din subordine prin gasirea de noi spatii comerciale in zone cu potential, sau identificarea altor oportunitati
• Participarea activa in procesul de recrutare de personal
Realizari: • Sustinerea dezvoltarii companiei prin incasarile agentiilor din subordine
• Cresterea de la 7 la 10 agentii pe zona administrate
|
| studii | |
|
Facultati in straiatate --- Activitati extracurriculare Lectura de specialitate:
The Six Sigma Way: How GE, Motorola, and Other Top Companies are Honing Their Performance
Go for Gold: Inspiration to Increase Your Leadership Impact
by John C. Maxwell
Rich Dad, Poor Dad: What the Rich Teach Their Kids About Money--That the Poor and the Middle Class Do Not!
Swim with the Sharks Without Being Eaten Alive : Outsell, Outmanage, Outmotivate, and Outnegotiate Your Competition
6 Habits of Highly Effective Bosses
Premii Manager al sistemelor de management al calitatii ISO 9001, Quasaro SRL
People manager in Hewlett Packard
Curs de evaluare "Insight" - Hewlett Packard |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) franceză(avansat,mediu,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|