Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.10.1970

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.11.1999

obiectiv

 

Companie in cadrul careia sa pot utiliza cunostintele si experienta dobandite pana acum.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Altele, Educatie / Training / Arte, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Banci

Oras de lucru: Zalau

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2015 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team leader suport tehnic relatii clienti

Responsabilitati:

Recrutare membrii echipa de suport tehnic in Call centerul national. Coordonare echipa in vederea preluarii, procesarii, rezolvarii si inregistrarii reclamatiilor de natura tehnica venite de la clienti prin intermediul apelurilor telefonice in call center. Monitorizarea rezolvarii in mod corect, la timp a reclamatiilor Evaluarea permanenta a membrilor echipei.

01.10.2013 - 31.08.2015

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: coordonator vanzari

Responsabilitati:

Formare, antrenare, coordonare echipa de vanzari, in vederea atingerii obiectivelor lunare de vanzari

01.05.2011 - 01.08.2013

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: trainer judetean

Responsabilitati:

Sustinerea cursurilor de produse si soft skills pentru angajatii din zona retail a bancii;
- Designul de cursuri impreuna cu alti colegi din departament;
- Sustinerea activitatilor de coaching cu angajatii din zona retail;
- Sustinerea activitatilor de monitorizare in unitatile din retea, atat in judet cat si in alte judete invecinate;
- Sustinerea activitatilor de testare pentru personalul retail, atat in judet cat si in judetele invecinate.
- Activitati de evaluare a sucursalelor si agentiilor BCR din zona arondata din punct de vedere al respectarii standardelor de vanzare si servire a clientilor.
Evaluari foarte bune la toate certificarile la care am fost convocata, am luat examenele din prima si cu calificative bune.
Realizarea de suport de curs pentru cursuri importante, cum ar fi Negociere, Leadership.
Edit Pop, director judetean
Mihaela Petre - coordonator regional training
Salariu + bonusuri de performanta+bonuri de masa+asigurare de sanatate+preturi preferentiale la produsele bancii.

01.12.2010 - 01.05.2011

Departament: banci

Titlu Job: director sucursala

Responsabilitati:

Coordonarea activitatii sucursalei bancare din punct de vedere administrativ, responsabil cu bunul mers al activitatii in sucursala bancara.
Coordonarea activitatii de vanzare in sucursala prin alocarea tintelor pe fiecare consilier in parte, urmarirea activitatilor desfasurate in vanzari zilnic prin coaching individual si saptamanal pentru intreaga echipa prin sedintele saptamanale de vanzari. Vizite la clientii mari din localitate si in vecinatate pentru a identifica oportunitati de vanzare si a promova brandul si produsele bancii.
Reprezentarea sucursalei in fata autoritatilor publice si implicarea in proiectele locale.
Gestionarea activitatii si asigurarea continuitatii in sucursala intr-un moment de criza.
Edit Pop - manager judetean
Salariu + bonusuri de performanta+ masina de serviciu+bonuri de masa+asigurare de sanatate+preturi preferentiale la produsele bancii.

08.11.2008 - 02.12.2010

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: trainer judetean retail

Responsabilitati:

- Sustinerea cursurilor de produse si soft skills pentru angajatii din zona retail a bancii;
- Designul de cursuri impreuna cu alti colegi din departament;
- Sustinerea activitatilor de coaching cu angajatii din zona retail;
- Sustinerea activitatilor de monitorizare in unitatile din retea, atat in judet cat si in alte judete invecinate;
- Sustinerea activitatilor de testare pentru personalul retail, atat in judet cat si in judetele invecinate.

Realizari:

Am sustinut 6 sesiuni de training de Sales Management & Coaching cu managerii retail din regiunea N-V, unul dintre cele mai dificile si solicitante cursuri din BCR.

01.02.2007 - 31.10.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: trainer

Responsabilitati:

Implementarea planurilor de training ale companiei prin sustinerea sesiunilor de training necesare.
Conceperea materialelor de training solicitate.
Sustinerea trainingului de comunicare pentru aproximativ 40% din angajatii Customer Care din tara.
Owner de proiect pentru trainingul de aplicatie atunci cand compania a modificat softul de evidenta a abonatilor: am conceput materialele de training si am sustinut traininguri atat cu viitorii traineri cat si cu utilizatorii finali.
Oana Radu - team leaderul echipei de training din departamentul Customer care. Telefon: 0722296481.
Bonuri de masa, masina de serviciu, telefon mobil, de serviciu, asigurare medicala, plus alte beneficii in serviciile oferite de companie.

01.01.2006 - 31.01.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: manager zonal customer care zona zalau

Responsabilitati:

Implementarea politicii de Customer care a companiei in orasele Zalau, Sighetu Marmatiei si Jibou.
Coordonarea activitatii de relationare cu clientii in casierie;
Coordonarea activitatii de relationare cu clientii in dispecerat;
Comunicarea cu clientii care faceau sesizari prin intermediul scrisorilor sau prin e-mail.
Am condus o echipa formata din 7 oameni, am schimbat perceptia casierelor care au trecut de la statusul de simpli incasatori in oameni de relatii cu clientii.
Ioan Banut - manager tehnic zona Zalau.
Bonuri de masa, telefon de serviciu.

01.11.1999 - 31.01.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: manager comercial catv

Responsabilitati:

Coordonarea activitatii de vanzare si relatii cu clientii in casierie, prin intermediul casierelor, in teren prin intermediul agentilor comerciali si de relatie cu clientii si preluarea sesizarilor tehnice prin telefon prin intermediul dispeceratului.
Urmarirea atingerii targetelor de vanzare lunare.
Implementarea politicii de relationare cu clientii Astral in sucursala Zalau.
Am condus o echipa formata din 10 oameni;
Am atins obiectivele de vanzare ale companiei;
Am depasit obiectivele de vanzare in campaniile HBO nationale si am fost premiata de nenumarate ori.
Ioan Banut - Manager tehnic.
Bonuri de masa, alte servicii de la companie.

studii

 

Facultati:

2000 - prezent Masterat: Metode moderne de management financiar bancar la Universitatea Babes Bolyai - Facultatea de Stiinte Economice din Cluj Napoca.
2004 - 2008 Facultate / Colegiu: Sociolog - Psiholog la Universitatea Spiru Haret Facultatea de Sociologie- Psihologie din Bucuresti.
1989 - 1995 Facultate / Colegiu: Inginer la Universitatea Politehnica Timisoara - Facultatea de Mecanica din Timisoara.

Premii

Universitatea Babes Bolyai Cluj Napoca/ Curs postuniversitar de management financiar- bancar -2000

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close