Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.10.1988

obiectiv

 

Sunt o persoana responsabila, dedicata, dinamica si interesata de dezvoltare profesionala.

Salariu: 3.300,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Functii publice, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2016 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: team leader accounting

Responsabilitati:

- coordonare activitatii echipei si impartirea task-urilor in functie de necesitati
- stabilirea prioritatiilor pe perioade de timp a procesarii task-urilor
- transmiterea de informatii/noutati/proiecte noi catre membri echipei prin newsletter sau sedinte telefonice
- training-uri interne - pot inlocui trainer-ul si asigura asistenta agentilor la prelucrarea task-urilor
- fallow up al noiilor agenti dupa perioada de training
- comunicarea performantelor agentiilor catre sefii de departament
- participarea/ sustinerea sedintelor de interes pt subdepartmentul banci
- identificarea si propunerea de noi modalitatii de comunicare a informatiilor in scopul cresterii eficientei muncii catre sefii ierahici superiori
- verificarea corespondetei intercompany accounts si intracompany accounts
- procesare task-urilor legate de inchiderea perioadei

01.08.2013 - 30.09.2016

Departament: banci

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- procesarea task-urilor legate de inchidere de luna
- confirmarea corespondentei intercompany accounts si intracompany accounts
- reconcilierea intrecompany accounts
- inregistrarea manuala a operatiunilor in program
- prelucrarea platilor clinetului din extrasele bancare
- prelucrarea mail-urilor de la si catre alte departamente, de la clienti legate de plati bancare,
- trimiterea facturilor la cerere clinetilor prin fax, mail posta
- verificarea/ inregistrarea platiilor, procesarea solicitari de verificare/inregistrare a platii clientului
- procesarea transferului de plata la solicitarea clientului
- echilibrarea inregistrari de rambursare pe contul clinetului
- echilibrarea conturilor clientilor
- verificarea numarului de identificare a TVA al clinetului
- verificare soldurilor la conturile banare
- determinarea situatiilor bancare de la sfarsitul zilei anterioare dupa inregistrarea tuturor platilor bancare,
- procesare listelor de plati de pe conturile de transfer pe conturile clientului si verificare soldurilor
- procesare facturilor de la furnizori
- trimiterea spre plata a facturilor de la furnizori tinand cont de scadenta
- clasificarea facturilor de la furnizori ( dublu inregistrate, furnizor nou, avantaje pentru plata in avans)

01.12.2011 - 31.07.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator date

Responsabilitati:

- verificare incasarii comenzii pe baza documentelor bacare
- clasificarea comenziilor ( incasate, cu taxa transport, cu somatie de plata, dublte, adresa falsa)

01.06.2010 - 30.11.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzarii

Responsabilitati:

- prezentarea produselor din showroom
- desing pentru spatiul ce urma a fi amenajat
- receptie marfa, verificare stoc / necesar marfa, plasarea comenzii pentru necesar

01.07.2007 - 30.06.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

- prezentare produse din showroom
- deseing pentru staiul ce urma a fi amenajat
- incasare\ facturare clinet

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Management la Facultatea de Economie si Administrare a Afacerii din Timisoara.
2007 - 2010 Facultate: Economist la Facultatea de Economie si Administrarea a Afacrii din Timisoara. speciazilare Management
2004 - 2007 Liceu / Școală profesională: Contabilitate la F.S.Nitti din Timisoara.

Premii

Certificari
Oct 2014 - Mar 2015: Operator introducere, validare si prelucrare date

Sep 2013 - Oct 2013: Competente Antreprnoriale
In cadrul cursului am fost informatii depre
- antrepronoriat - concept, forme, tipologii,
- management si dezvoltarea afacerii - lansarea unei afaceri, gasirea unei idei de afacere, evaluarea ideii de afacere, evitarea greselilor comune, modalitati de lanasare a afacerii
- mareketing in afacere - markerting ( functii si principii) , proiectarea sistemului de distributie, promovarea firmei si a ofertei sale
- planificarea afacerii - importanta intocmiri planului de afaceri, etapele de realizare a planului e afacero, continutul unui plan de afaceri
- resursele umane si managementul IMM-urilor - planificarea necesarului, recrutarea si selectia personalului, perfectinarea pregatirii profesionale, comunicarea si motivarea angajatiilor in IMM-uri

Prezentarea planului de afaceri pentru o simigerie.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close