Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.10.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.10.2007

obiectiv

 

Sunt o persoana motivata, deschisa la nou, rezistenta la munca sub presiune si in echipa. Imi place sa am rezultate vizibile in urma muncii pe care o prestez. Atenta la detalii, organizata, punctuala . Imi doresc sa las in urma mea o munca bine facuta ,cu impact pozitiv asupra locului in care lucrez .

Salariu: 1.200,00 USD / luna

Beneficii: bonuri de masa, bonusuri,transport

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Administrativ / Logistica, Productie, Transport / Distributie, Relatii clienti / Call center, IT Software, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: 31.01.2014

experienta profesionala

 

01.12.2016 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team leader customer service

Responsabilitati:

Team Leader :

-training-uri pentru angajatii noi
- impartirea sarcinilor in echipa in mod echitabil, in functie de vechime si experienta
-alocarea clientilor noi , in echipa
- pregatirea protofoliilor pentru clientii noi
- organizarea echipei pe perioade de concedii, astfel incat fiecare membru sa aiba un inlocuitor pe contul propriu
- crearea manualelor pentru clientii noi sau imbunatatirea celor vechi
- participarea la sedinte intre departamente si de Management
- suport acordat echipei in caz de nevoie, sfaturi , indeplinirea sarcinilor , in termene limita
- evaluarea pe parcursul anului a membrilor echipei
- sedinte saptamanale cu echipa pt a imbunatati procesele, sau elimina problemele existente pe baza KPI impusi
- sedinte zilnice/saptamanale cu echipa in vederea rezolvarii problemelor structurale
- crearea rapoartelor pentru facturare im vederea eficientizarii acesteia.
- crearea rapoartelor pentru clienti pentru urmarirea evolutiei acestora.
- interventia in caz de escalari din partea clientilor
- imbunatatirea proceselor existente in echipa si companie .
- participarea la proiecte de imbunatatire impreuna cu alte departamente.
- vizite la clientii existenti trimestrial, in vederea mentinerii o buna relatie cu acestia . Discutarea performantei companiei, metode de imbunatatire, discutarea problemelor existente , volume potentiale .

01.03.2014 - 31.12.2016

Departament: transport / distributie

Titlu Job: reprezentant relatii clienti

Responsabilitati:

Reprezentant Relatii Clienti :
- detinerea unui portofoliu larg de clienti , din diverse industrii : comenzi online, cosmetice, cauciucuri , imprimante, consumabile, imbracaminte, etc.
-procesarea comenzilor primite de la clienti pe baza de contracte de la A-Z
-urmarirea transporturilor , prin comunicare stransa cu alte departamente interne
-Facturarea transporturilor , procurare de CMR-uri , rezolvarea disputelor legate de facturare .
-crearea statistici de performanta pt anumiti clienti
-comunicarea prin e-mail, telefonica cu clientii, in caz de intarzieri, probleme , inclusiv cu oferta solutiilor
- organizare de programari la incarcari/descarcari in portalele clientilor
- oferta de pret la anumiti clienti , in caz de capacitate extra
- verificarea preturilor
- rezolvarea plangerilor primite de la clienti , creearea unor masuri de prevenire .
- sedinte cu clientii telefonic sau fata in fata

01.03.2008 - 31.03.2014

Departament: import - export

Titlu Job: expeditor international

Responsabilitati:

-Corespondenta zilnica scrisa/telefonica in engleza cu casele Schenker din Europa , sucursale / pucte de lucru din Romania ,cu vedere la statusul transporturilor.
-urmarirea transporturilor efectuate, import si export , de la inceput pana la finalizare/ livrare.
-Centralizarea camioanelor si marfurilor sosite, raportarea in legatura cu statusul marfurilor.
-Centralizarea ,urmarirea partidelor ,scanarea dovezilor de livrare a marfurilor.
-Creearea rapoartelor de descarcare a camioanelor.
- Urmarirea comenzilor de export si instiintarea clientilor in legatura cu datele sosirii marfurilor.
-Organizarea documentatiei de export/import aferente (facturi, packing-list,cmr)
-Facturare catre clienti
-Contactul telefonic cu soferii pt a rezolva problemele survenite in timpul transporturilor.
- legatura permanenta cu depozitul si alte departamente (customer service,vanzari, distributie/colectare ) pentru urmarirea marfurilor , rezolvarea problemelor care intervin in timpul transporturilor.
Avansarea de la un departament la altul, incepand cu postul de secretara, la contabilitate primara (evidenta facturilor, plata la termen on-line, efectuarea comenzilor de transport ), la departamentul grupaj international.
Seful de departament-grupaj international , directorul de sucursala
bonuri de masa, prime, transport.

01.12.2002 - 30.09.2006

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: hostess

Responsabilitati:

Programarea rezervarilor pt clienti, telefonic, organizarea numerelor de locuri pt rezervari . Oferirea detaliilor despre restaurant, locatie, meniu, preturi, orar,organizarea de petreceri private pt companii .
Am transformat potentiali clienti , in clienti loialii ai restaurantului, avand in vedere concurenta cu celelalte restaurante italienesti din zona. Am stapanit foarte bine organizarea rezervarilor in functie de anumite detalii legate de consumatia clientilor.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Limbi Moderne Aplicate Engleza-Franceza la Babes Bolyai din Cluj-Napoca.
1997 - 2001 Liceu / Școală profesională: Limbi Straine, Filologie la Liceul Liviu Rebreanu din Bistrita.

Premii

Traininguri
May 2010 - May 2010: Managementul Timpului
Organizarea in mod optim a sarcinilor de servici
Hobby-uri
Gatit, Fotografie, Citit

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,incepator,avansat)

spaniolă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close