Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 25.07.1989

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Responsabil si comunicativ Spirit de echipa si antreprenor

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Merchandising / Promoteri, Crewing / Casino / Entertainment, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2019 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

Raspunde de fluxul operational din depozitRaspunde de receptia, sortarea si expedierea coletelor in termenii agreatiCoordoneaza si organizeaza personalul in functie de obiectiveEvalueaza personalul / activitatea si initiaza propuneri noiColaboreaza in mod direct cu alte departamente (comercial, lockere etc)Realizeaza diferite rapoarte la cerere

01.05.2019 - 31.10.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager tehnic

Responsabilitati:

Coordonarea departamentului administrativ (curatenie, reparatii, securitate, IT)
Negocierea contractelor si stabilirea politicilor de achizitii
Asigurarea standardelor de protectie a muncii, prevenirea si stingerea incendiilor
Gestioneaza eficient bugetul operational al cladirii (mentenanta, reparatii)
Dezvolta si implementeaza politica privind accesul in cladire (portari, receptie, compania de paza), parcarea si spatiile de joaca
Creeaza si implementeaza politici pentru alocarea resurselor organizatiei ( inventar)
Planifica, monitorizeaza, implementeaza si evalueaza planul de achizitii
Negociaza contractele de achizitii de bunuri si servicii
Face propuneri privind bugetul lunar si anual al departamentului
Asigura logistica pentru evenimentele si intalnirile planificate.
Identifică și contribuie la rezolvarea neconformităților și problemelor de ordin tehnic ce tin de clădire.
Documentează și Raportează problemele constatate în sistemul de administrare al clădirii și propune acțiuni de îmbunătățire .
Participă la analiza eventualelor reclamații de la client și la stabilirea soluției privind rezolvarea problemelor.
Documentează și realizează devizul pentru lucrările executate și explică/prezintă clientului aspectele tehnice referitoare la soluția aleasă.
Face procedura de achizitie materiarilor, servicii, echipamente și dotări (proprii sau solicitați de client) cu un raport preț/calitate corect pentru proiectele alocate.
Contribuie la identificarea potențialilor furnizorilor de materiale, servicii, echipamente și dotări (proprii sau solicitați de client) cu un raport preț/calitate corect pentru proiectele alocate.
Se asigură că sunt respectate toate procedurile legale privind siguranța și calitatea intervențiilor realizate și respectiv termenele legale de verificare tehnică pe parte de mentenanță preventivă .

01.11.2018 - 30.04.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager administrativ

Responsabilitati:

Administrarea patrimoniului companiei;
Coordonarea/ administrarea/ supravegherea activitatii personalului administrativ din subordine (secretare, soferi, personal auxiliar );
Analizeaza si negociaza oferte de achizitii;
Se ocupa cu verificarea si controlul calitatii si efectueaza demersuri pentru obtinerea avizarilor de functionare ( PSI, PM, ISCIR, mediu, etc);
Coordoneaza parcul auto din dotare;
Asigura calitatea mediului de lucru, verifica in permanenta starea cladirilor din patrimoniul companiei;
Planificarea pentru realizarea stocurilor de echipamente electronice intr-o maniera eficienta din punct de vedere al costurilor (realizeaza raportari asupra nevoilor si costurilor);
Stabileste si mentine relatii bune cu toti furnizorii companiei;
Coordoneaza relatiile cu furnizorii de servicii (de telefonie fixa, mobila, birotica, aparatura de birou) in cooperare cu departamentul IT;
Coordoneaza activitatile operationale pentru cladirile companiei (achizitii, curatenie, securitate, reparatii, echipamente);
Organizeaza si participa la realizarea diverselor proiecte, oferind asistenta in functie de cerintele managerului general.
Oferirea de informatii referitoare la paza si ordinea din cadrul organizatiei, la solicitarile organelor de politie;
Avizarea si supervizarea activitatii de colectare a deseurilor industriale si neindustriale, de evacuare, de depozitare si de predare a acestora spre valorificare;

01.05.2017 - 30.11.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

Incheie contracte de furnizare a energiei electrice, termice, gaze, alimentare cu apa sau/si de canalizare, salubritate pentru toate locatiile societatii de pe raza localitatii Bucuresti si Ilfov.
Obtine autorizatii de functionare,avizul de functionare, certificatul de urbanism, autorizatia de construire reclama luminoasa/ autorizatie de mediu.
Face plata afisajelor in scopul de reclama si publicitate, a impozitelor, taxelor si amenzilor care sunt generate de sfera de activitate.
Trimite, sorteaza si arhiveaza documentele necesare fiscalizarilor/defiscalizarilor aparatelor de marcat fiscal, supravegheaza stocul acestor aparate.
sa se ocupe de recuperarea platilor restante, inclusiv cu colectarea lor, sa ia masuri administrative cu privire la beneficiari;
Adune plati si alte surse de venituri si se asigura ca amenzile financiare au fost achitate;
Verifica ca documentele justificative sunt corect intocmite;
Tine evidente si statistici si alte seturi de date ;
Pastreaza evidenta sistemulor tehnice de alarma si le actualizeaza
Sorteaza si arhiveaza documente .
Verifica datele procesate pe computer;
Stabileste bugete si se asigura ca ele au fost respectate, le verifica;
Asigura comunicarea cu anumiti furnizori si cu institutiile statului abilitate sa emita avize si autorizatii.

01.09.2015 - 28.02.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

Incheie contracte de furnizare a energiei electrice, termice, gaze, alimentare cu apa sau/si de canalizare, salubritate pentru toate locatiile societatii de pe raza localitatii Bucuresti si Ilfov.
Obtine autorizatii de functionare,avizul de functionare, certificatul de urbanism, autorizatia de construire reclama luminoasa/ autorizatie de mediu.
Tine evidente si statistici, genereaza si elaboreaza rapoarte specifice activitatii curente sau la cererea superioarului ierarhic.
Face plata afisajelor in scopul de reclama si publicitate, a impozitelor, taxelor si amenzilor care sunt generate de sfera de activitate.
Trimite, sorteaza si arhiveaza documentele necesare fiscalizarilor/defiscalizarilor aparatelor de marcat fiscal, supravegheaza stocul acestor aparate.
sa se ocupe de recuperarea platilor restante, inclusiv cu colectarea lor, sa ia masuri administrative cu privire la beneficiari;
Adune plati si alte surse de venituri si se asigura ca amenzile financiare au fost achitate;
Verifica ca documentele justificative sunt corect intocmite;
Tine evidente si statistici si alte seturi de date ;
Pastreaza evidenta sistemulor tehnice de alarma si le actualizeaza
Sorteaza si arhiveaza documente .
Verifica datele procesate pe computer;
Stabileste bugete si se asigura ca ele au fost respectate, le verifica;
Asigura comunicarea cu anumiti furnizori si cu institutiile statului abilitate sa emita avize si autorizatii.

01.12.2012 - 30.09.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

Incheie contracte de furnizare a energiei electrice, termice, gaze, alimentare cu apa sau/si de canalizare, salubritate pentru toate locatiile societatii de pe raza localitatii Bucuresti si Ilfov.
Obtine autorizatii de functionare,avizul de functionare, certificatul de urbanism, autorizatia de construire reclama luminoasa/ autorizatie de mediu.
Tine evidente si statistici, genereaza si elaboreaza rapoarte specifice activitatii curente sau la cererea superioarului ierarhic.
Face plata afisajelor in scopul de reclama si publicitate, a impozitelor, taxelor si amenzilor care sunt generate de sfera de activitate.
Trimite, sorteaza si arhiveaza documentele necesare fiscalizarilor/defiscalizarilor aparatelor de marcat fiscal, supravegheaza stocul acestor aparate.
sa se ocupe de recuperarea platilor restante, inclusiv cu colectarea lor, sa ia masuri administrative cu privire la beneficiari;
Adune plati si alte surse de venituri si se asigura ca amenzile financiare au fost achitate;
Verifica ca documentele justificative sunt corect intocmite;
Tine evidente si statistici si alte seturi de date ;
Pastreaza evidenta sistemulor tehnice de alarma si le actualizeaza
Sorteaza si arhiveaza documente .
Verifica datele procesate pe computer;
Stabileste bugete si se asigura ca ele au fost respectate, le verifica;
Asigura comunicarea cu anumiti furnizori si cu institutiile statului abilitate sa emita avize si autorizatii.

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: Management, Marketing , Economie Comerciala, Tehnici Promotionale. la UNIVERSITATEA CRESTINA DIMITRIE CANTEMIR- FACULATTEA DE MANAGEMENT TURISTIC SI COMERCIAL din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close