de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.01.1997

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez intr-o companie unde sa ma pot dezvolta din punct de vedere personal si profesional si in care sa pot contribui cu abilitatile mele analitice si interpersonale.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Traduceri

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2018 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team leader

01.03.2017 - 30.11.2018

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: agent servicii client

Responsabilitati:

-Apelarea clientilo, in vederea solutionarii problemelor raportate de catre acestia (de natura tehnica, comerciala, plangeri, sesizari, reportari si inserari de date)
-Oferirea informatilor corecte si intr-o maniera profesionala
-Gestionarea documentelor clientilor si obligatiile contractuale ale firmei catre client

01.10.2016 - 31.01.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii client

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati in cadrul acestui job sunt stabilirea telefonica de intalniri pentru reteaua comerciala SC Gruppo Green Power spa in vederea atragerii de noi clienti, acordarea asistentei tehnice si comerciale clientilor si potentialilor clienti si promovarea produselor companiei.

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Facultate: Management la Facultatea de Economie si de Administrare a Afacerilor din Timisoara.
2014 - 2016 Liceu / Școală profesională: vocational la Logos din bucuresti.
2012 - 2014 Liceu / Școală profesională: real, mate-info la Maria Montessori din Roma, Italia.
2005 - 2012 Școală generală: clasele 3-8 la Luigi Settembrini din Roma, Italia.

Premii

Voluntariat
Jun 2014 - Sep 2014: Fundatia Metropolis
Pe perioada voluntariatului la Fundatia Metropolis am avut ocazia de a-mi dezvolta atitudinea interactiva si capacitatea empatica fata de persoanele aflate in situatii nefavorabile.
Principalele responsabilitati au constat in derularea diverselor activitati pentru copiii centrului si suport in realizarea temelor scolare.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close