Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.03.1982

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:04.04.2001

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Indeplinirea obiectivelor profesionale astfel incat sa creasca beneficiile companiei pentru care lucrez.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Paza si protectie / Militar, Internet / e-Commerce, Transport / Distributie, Relatii clienti / Call center, Inginerie, IT Hardware, Management

Oras de lucru: Oradea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2014 - 31.03.2015

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

- Supraveghere montare/conectare structura metalica/panouri solare;
- Responsabil pentru necesarul zilnic de materiale;
- Raportare activitate zilnica ( structura metalica / panouri montate si conectate );
- Pontaj;

01.07.2012 - 31.07.2014

Departament: transport / distributie

Titlu Job: coordonator centru

Responsabilitati:

- Definirea, supravegherea si coordonarea acitivitatilor lucrative zilnice ale angajatilor din subordine sau a prestatorilor de servicii, parteneri comerciali ai societatii, dupa caz, propunerea eventualelor sanctiuni in cazul unor abateri disciplinare;
- Identificarea modalitatilor de dezvoltare a calitatii serviciilor oferitede prestatorii de servicii, parteneri comerciali ai societatii, si a angajatilor din subordine in concordanta cu tendintele pietei;
- Propunerea unor noi solutii pentru optimizarea activitatii prestatorilor de servicii ai societatii si a angajatilor din subordine si implementarea acestora;
- Informearea permanenta, in timp real, a partenerilor comerciali ai societatii(prestatorii de servicii) si a angajatilor din subordine cu privire la orice modificari intervenite in procedurile de lucru standard ale societatii;
- Urmarirea permanenta a activitatii in vederea respectarii termenelor de livrare convenite cu celelalte departamente ale societatii si cu beneficiarii;
- Reprezentarea societatii in relatiile de lucru, la nivel departamental, cu alte departamente interne sau in relatia cu tertii pe domeniul de activitate;
- Receptionarea si solutionarea tuturor reclamatiilor referitoare la neconformitati ale serviciilor furnizate si transmiterea departamentului relatii cu clientii modalitatea de solutionare a acestora;
- Verificarea permanenta a facturilor emise de prestatorii de servicii si confruntarea acestora cu rapoartele de activitate lunara in vederea corectatii in timp real a eventualelor neconcordante;
- Asigurarea unei bune imagini a firmei pe piata;
- Backup – curieri / operatori PC / contabilitate

01.01.2012 - 01.07.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii client

Responsabilitati:

-Receptie clienti;
- Reprezentarea societatii in relatiile de lucru, la nivel departamental, cu alte departamente interne sau in relatia cu tertii pe domeniul de activitate;
- Receptionarea si solutionarea tuturor reclamatiilor referitoare la neconformitati ale serviciilor furnizate si transmiterea departamentului relatii cu clientii modalitatea de solutionare a acestora;
- Asigurarea unei bune imagini a firmei pe piata;
- Backup – curieri / operatori PC / contabilitate;

01.09.2010 - 01.07.2012

Departament: transport / distributie

Titlu Job: sef zonal(team leader)

Responsabilitati:

- Definirea, supravegherea si coordonarea acitivitatilor lucrative zilnice ale angajatilor din subordine sau a prestatorilor de servicii, parteneri comerciali ai societatii, dupa caz, propunerea eventualelor sanctiuni in cazul unor abateri disciplinare;
- Identificarea modalitatilor de dezvoltare a calitatii serviciilor oferite de prestatorii de servicii, parteneri comerciali ai societatii, si a angajatilor din subordine in concordanta cu tendintele pietei;
- Propunerea unor noi solutii pentru optimizarea activitatii prestatorilor de servicii ai societatii si a angajatilor din subordine si implementarea acestora;
- Informearea permanenta, in timp real, a partenerilor comerciali ai societatii(prestatorii de servicii) si a angajatilor din subordine cu privire la orice modificari intervenite in procedurile de lucru standard ale societatii;
- Urmarirea permanenta a activitatii in vederea respectarii termenelor de livrare convenite cu celelalte departamente ale societatii si cu beneficiarii;
- Reprezentarea societatii in relatiile de lucru, la nivel departamental, cu alte departamente interne sau in relatia cu tertii pe domeniul de activitate;
- Receptionarea si solutionarea tuturor reclamatiilor referitoare la neconformitati ale serviciilor furnizate si transmiterea departamentului relatii cu clientii modalitatea de solutionare a acestora;
- Verificarea permanenta a facturilor emise de prestatorii de servicii si confruntarea acestora cu rapoartele de activitate lunara in vederea corectatii in timp real a eventualelor neconcordante;
- Coordonarea livrarilor speciale (Deutsche Post);
- Asigurarea unei bune imagini a firmei pe piata;
- Backup – curieri / operatori PC / contabilitate

01.05.2008 - 01.09.2010

Departament: transport / distributie

Titlu Job: curier

Responsabilitati:

- predare/ridicare corespondenta
- cautarea noilor clienti
- prezentare servicii
- facturarea/incasarea serviciilor prestate

01.05.2006 - 01.05.2008

Departament: it software

Titlu Job: operator pc

Responsabilitati:

- ACTUALIZARE BAZA DE DATE CARGUS - DHL
- RECEPTIE CLIENTI

01.12.2005 - 01.04.2006

Departament: it hardware

Titlu Job: inginer de sistem

Responsabilitati:

- Ing. de sistem - ( service/vnzări ) – Nexia Consulting – Timişoara(Reprezentanţa Oradea);
- Vnzare magazin Orange - Nexia Consulting – Timişoara(Reprezentanţa Oradea);
- Contabilitate de gestiune (FACTURARE,Registru de casă,Monetar, NRCD, Registru Vnzări/Cumpărări, Raport zilnic de gestiune);

studii

 

Facultati:

2003 - 2003 Facultate: Economie la Agora din Oradea. Curs contabilitate asistata pe calculator - Ciel
2000 - 2003 Facultate: TEHNICĂ DE CALCUL la Universitatea din Oradea, Colegiul tehnic, economic şi administrativ din Oradea. Inginer Colegiu
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Arhitectura la Liceul de construcţii “Constantin Brâncuşi” din Oradea. Desenator tehnic ptr. construcţii, arhitectură, urbanism şi amenajarea teritoriului

Premii

Voluntariat
Jul 2003 - Feb 2004: Stagiul militar - satisfacut



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close