Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.06.1974

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.12.1998

obiectiv

 

CAUT UN LOC DE MUNCA CARE SA IMI DEA SATISFACTII DAR IN ACELASI TIMP SI PROVOCARI!

Salariu: 5.000,00 USD / luna

Beneficii: NU DORESC BENEFICII PARTICULARE

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2012 - 31.12.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

Supervizarea echipei(circa 30 de persoane)in vederea atingerii KPI-ilor.Feedback constant in vederea imbunatatirii SATISFACTIEI CLIENTILOR(CSS),intocmire rapoarte pentru client si companie,suport si supervizare constanta in scopul de a urma in tocmai procedurile si standardele cerute de client si companie,livrare de traininguri,comunicare constanta cu clientul in vedera rezolvarii semnalarilor venite din partea clientilor(posesori de produse Samsung).

Product Specialist, SC. SYKES Eastern Europa, Cluj Napoca

Supervizare si suport tehnic agentilor, intocmire plan de actiune pentru atingere targhetelor,feedback constant in vederea imbunatatirii aspectului tehnic, traininguri pe produse audio video.
Managerul meu- Turda Ioana

25.10.2005 - 04.02.2010

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

RECEPTIONER,OSPATARA,BARMANA

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: la din bucuresti.
1989 - 1999 Liceu / Școală profesională: psihologie la Facultatea de Psihologie Bucuresti -Spiru Haret din cluj napoca.

Premii

Insights Training
Time Management
Disciplinary Process
Effectively managing discipline
Absence management process
Supporting attendance
Personal effectiveness
Leadership advantage
Behavioural Interview Skills
Retention

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close