Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.07.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.08.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Doresc

Salariu: nespecificat

Beneficii: Salariu atractiv

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Altele, Publicitate, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

25.05.2009 - 30.11.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

- management echipa
- completare si interpretare rapoarte
- oferire asistenta agenti si clienti
- vanzari
- participare in conferinte saptamanale cu angajatorul
- realizare program si pontaj agenti
- salarii
- sustinere proces recrutare
- sustinere training pentru angajatii noi

Realizari:

Dintre realizarile ca si Team Leader as dori sa mentionez:

* rezultate extraordinare la nivel intern dar si extern
* castigarea unor competitii interne
* promovare in functia de Senior Team Leader

28.10.2008 - 24.05.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Agent Servicii Clienti:

- management de conturi
- preluare si procesare comenzi
- verificare clienti
- urmarire si atingere indicatori

Realizari:

In perioada in care am lucrat ca Agent Servicii Clienti am reusit intr-o perioada scurta sa ating indicatorii urmariti pe proiect; am fost numit 2/7 luni MVP (Most Valuable player) urmand ca dupa doar 7 luni de la angajare in urma performantelor si interviurilor sa reusesc promovarea pe pozitia de Team Leader.

18.04.2008 - 01.07.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: demo sales expert

Responsabilitati:

Prezentarea produselor electronice in campanii derulate in anumite centre comerciale. Atinegerea targeturilor in perioada desfasurarii campaniilor.

17.03.2008 - 17.04.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: promoter

10.07.2006 - 01.08.2006

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: picolo

05.07.2005 - 27.08.2005

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: ajutor de croitor

studii

 

Facultati:

Colegiul Economic Mihail Kogalniceanu, Focsani, jud. Vrancea
Facultatea Marketing si Afaceri Economice Internationale, Universitatea Spiru Haret,Bucuresti,

Activitati extracurriculare

Spirit analitic
Punctual
Adaptabil
Spirit de echipa
Orientat spre rezultate

Premii

Atestat in domeniul econimic

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close