Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 13.04.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.09.2009

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sunt o persoană sociabilă, comunicativă şi serioasă. Sunt pasionat de sport şi filme. Doresc ca prin experienţa acumulată in ultimii 6 ani in domeniul BPO, să ajut la creşterea companiei dumneavoastră, unde aş dori să imi clădesc o carieră de lungă durată.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2020 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: cash application analyst

Responsabilitati:

Alocări de plăţi in mare parte.Trebuie sa identificăm factura sau codul de client in funcţie de referinţele ce le trimite clientul când face plata prin băncile cu care colaborează compania noastră.
Când nu găsim după referinţele trimise de client, căutăm in sistemul nostru după numele clientului sau suma plătită sau chiar pe google pentru a găsi indicii care sa ne ajute sa identificăm codul de client sau factura pentru a aloca plata.
Când găsim clientul dar nu identificăm facturile, trimitem e-mail pentru a cere detalii clientului despre plata trimisă.

01.04.2018 - 31.07.2020

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: team coordinator

Responsabilitati:

Specialist pe programul cu 3 faze pentru clientul Genialloyd Allianz.O companie de asigurări din Italia.
Coordonarea echipei mele in atingerea target-ului zilnic.
Coordonarea echipei din Oradea prin telefon și email.
Legătura cu echipa din Italia prin telefon și email.
File-uri cu zilele de Concediu de Odihnă/ore de recuperat/medii pe fiecare din cele 3 faze ale programului pe care lucrăm.
Am dobândit:
Aptitudini de leadership
Capacitatea de a raspunde pozitiv in situaţii de criză
Abilitatea de a coordona echipe de lucru

01.12.2015 - 30.04.2018

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator introducere date limba italiană

Responsabilitati:

Decembrie 2015 - mai 2016 introducere date in sistem pentru Banca Credem.
Mai 2016 - noiembrie 2016 introducere şi validare date pentru Compania de asigurări Helvetia.
Noiembrie 2016 - aprilie 2018 am introdus, validat date şi am emis poliţe de asigurări pentru clienţii firmei de Genialloyd Allianz.
In tot acest timp mi-am ajutat colegii când au avut nevoie.Fiind o persoană căruia ii place să se implice in ceea ce face, am fost remarcat de către sefi şi colegi iar cu spijinul lor am fost promovat.

01.11.2014 - 31.05.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator recuperări credite limba italiană

Responsabilitati:

Sunam zilnic clienti din Italia ce nu işi plăteau facturile către companiile de telefonie.
A fost un job destul de complex, deoarece aveam de făcut apeluri outbound şi primeam şi inbound.In timp ce vorbeam cu clientul la telefon, trebuia să ii explic de ce este contactat de către compania noastră şi să introduc in sistem tot ceea ce vorbesc cu el.Plus aveam de trimis mail şi sms cu datele companiei care să il ajute să facă plata.

01.09.2009 - 31.05.2014

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: barman-ospătar

Responsabilitati:

Preparam şi serveam la bar specialitaţi de cafea, băuturi alcoolice şi non-alcoolice.
Seara făceam monetarul şi inchideam casa de marcat.
Mă ocupam de comenzi către furnizori.
Plăteam facturile cand managerul era plecat.
Eram implicat in soluţionarea conflictelor intre clienţi şi colegii mei.
Ofeream constant feedback către şef şi colegi.

01.03.2009 - 31.08.2009

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospătar

Responsabilitati:

Serveam la masă specialitaţi de cafea şi băuturi.
Seara făceam monetarul.Ajutam la inchiderea casei.
Cand era nevoie ajutam la descărcat marfa.

01.06.2008 - 31.12.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospătar

Responsabilitati:

Serveam la masă pizza, specialitaţi de cafea şi băuturi.
Seara făceam monetarul.Ajutam la inchiderea casei.
Cand era nevoie ajutam la descărcat marfa.

studii

 

Facultati:

2004 - 2007 Liceu / Școală profesională: sport la Colegiul Tehnic Napoca din Cluj-Napoca. Primii 3 ani de liceu i-am făcut in Colegiul Tehnic Augustin Maior, Cluj-Napoca.Iar in ultimul an m-am transferat in Colegiul Tehnic Napoca, Cluj-Napoca.

Premii

Calificari
Feb 2020: curs prim ajutor

Certificari
Jul 2018 - Jul 2018: Curs Excel

Hobby-uri
fotbal, filme, sport, playstation



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close