Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 14.07.1988

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Bonuri de masa, Team Building-uri, Bonusuri Salariale

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Financiar / Contabilitate, Banci, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - prezent

Departament: management

Titlu Job: team manager

Responsabilitati:

As a Team Manager I was responsible for:
 Improving and maintaining the relations with the client;
 Implement the processes and procedure in order to achieve the KPI and meet the client expectations;
 Act as main point of contact and primary owner of team workflows;
 Constant optimizations of the processes ;
 Development of the employee, constant feedback and coaching sessions,
 Improving the image of the company into the market by reaching the quality goal;
 Constant evaluation of the feedback received from the customers;

01.07.2018 - 31.10.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: manager operatiuni

Responsabilitati:

În calitate de Director de Operații, principalele responsabilitati sunt:
 Implementarea noilor procese, Monitorizarea și optimizarea tuturor proceselor operaționale;
 Menținerea și îmbunătățirea constantă a relațiilor cu partenerii și furnizorii;
 Crearea și implementarea strategiei companiei pentru partea română;
 Asigurarea îndeplinirii obiectivelor financiare și a altor obiective convenite în toate departamentele;
 Asigurarea activității în cadrul declarației de misiune a companiei;
 Investigarea satisfacției clienților și raportarea oricărei probleme;
 Colaborarea cu șefii de departamente și cu conducerea superioară pentru a obține cele mai bune performanțe de la personal;
 conducerea afacerii pentru creșterea profitului;
 A acționa ca ofițer de protecție a datelor.

01.02.2018 - 31.07.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: collection manager

Responsabilitati:

Ca manager de colecție, am fost responsabil pentru îmbunătățirea rezultatelor întregului proces de colectare. Principalele responsabilități au fost:

 Coordonarea departamentului pentru realizarea obiectivelor financiare ale companiei;
 Propune și pregătește strategii de colectare în mod constant pentru rezultate mai bune;
 Asigură continuitatea operațională și dezvoltarea proceselor în funcție de nevoile companiei;
 Analiza întregului proces de colectare și a legăturii dintre subprocese și alte departamente;
 Optimizarea constantă a procesului și a instrumentelor procesului de colectare, folosind metodologia Lean Six Sigma;
 Implementarea / supervizarea diferitelor proiecte;
 Îmbunătățirea continuă a relațiilor dintre companie și partenerii interni / externi;
 Supravegherea implementării strategiei de dezvoltare a relației cu clienții;
 Bugetarea și prognoza pentru toate resursele.

01.01.2015 - 31.12.2016

Departament: banci

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

Responsabilitatile Jobului erau de coordonare si organizare.
- Panificarea proiectului impreuna cu membrii echipei( 5 membri ).
- Prezentare proiectului si update-uri periodice Board-ului si departamentelor implicate;
- Analiza costuri versus beneficii;
- Harta proiectului - task-urilor si planificarea acestora pe o perioada de minim 6 luni;
- Coordonarea si organizarea Task Managerilor astfel incat deadline-urile task-urilor sa fie respectate;
- Comunicarea cu restul tarilor din Grupul Kruk;
- Transferarea proiectului catre celelate tari membre ale grupului Kruk ( Training-uri, -Prezentarea proiectului si implementarea acestuia, - adaptarea proiectului in functie de legislatia fiecarei tari ).

01.03.2013 - 30.11.2017

Departament: banci

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

Coordonarea unei echipe de 20 oameni pentru indeplinirea obiectivelor financiare ale companiei si clietilor acesteia.
Urmaresc si coordonez buna activitate a agentiilor aflati in subordine:
-programez si urmaresc concediile subordonatilor
-particip, execut si urmaresc procesul de recrutare al agentiilor
-propun metode de motivare in cadrul companiei
-am dreptul de a propune sanctionari, promovari sau chiar concedieri
Sunt intermediar pentru o transmitere buna a informatiilor primite de la superior si ma asigur ca informatille sunt transmise corect pentru o gestionare mai buna a echipei astfel incat sa isi atinga target-urile si sa isi indeplineasca task-urile zilnice.
In plus fata de gestionarea si coordonarea echipei, am tasck-uri mele zilnice:
-rapoarte
-evaluari ale oamenilor aflati in subordine
-sedinte pentru prezentarea informatilor si o mai buna relationare intre Product Manageri/Call Center Manageri si agentii pe care ii am in subordine.
-identificarea problemelor si gasirea de solutii deoarece sunt responsabilil atat de munca pe care o depun cat si de toata echipa aflata in subordine.
-gasesc modalitati de dezvoltare atat pe plan personal cat si pentru subordonatii(motivare si automotivare)

01.08.2012 - 31.03.2013

Departament: banci

Titlu Job: agent servicii senior

Responsabilitati:

Resposabilitati:
- Responsabil cu recuperarea debitelor in lucru;
- Responsabilitatea de a trata cu profesionalism fiecare client Kruk sau orice alta persoana cu care aveam o conversatie;
Descrierea Sarcinilor:
- Preluarea si Initierea de apeluri telefonice;
- Negocierea posibilitatiilor de achitare ;
- Urmarirea intelegerilor de plata;
- Indeplinirea tuturor indicatoriilor si a target-urilor individuale si de echipa;
- Asigurarea ca valorile companiei sunt bine cunoscute, intelese si de echipa;
- Aducerea la indeplinire a oricarui termen limita impus de superiorul direct sau de client;
- Comunicarea oricarei propuneri care ar putea duce la imbunatatirea rezultatelor;
- Colaborarea cu celelalte departamente pentru crearea su mentinerea unei imagini positive a companiei.
- Mentinerea bunelor relatii cu clienti nostri interni si externi si imbunatatirea acestor.
- Gestionarea cazurilor mai dificile si raportarea directa catre Product Manager

01.09.2011 - 31.08.2012

Departament: banci

Titlu Job: agent servicii client

Responsabilitati:

Resposabilitati:
- Responsabil cu recuperarea debitelor in lucru;
- Responsabilitatea de a trata cu profesionalism fiecare client Kruk sau orice alta persoana cu care aveam o conversatie;
Descrierea Sarcinilor:
- Preluarea si Initierea de apeluri telefonice;
- Negocierea posibilitatiilor de achitare ;
- Urmarirea intelegerilor de plata;
- Indeplinirea tuturor indicatoriilor si a target-urilor individuale si de echipa;
- Asigurarea ca valorile companiei sunt bine cunoscute, intelese si de echipa;
- Aducerea la indeplinire a oricarui termen limita impus de superiorul direct sau de client;
- Comunicarea oricarei propuneri care ar putea duce la imbunatatirea rezultatelor;
- Colaborarea cu celelalte departamente pentru crearea su mentinerea unei imagini positive a companiei.

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Facultate: Inginerie Electrica la Universitatea Valahia din Targoviste. La zi
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Stiinte Socieale la Liceul Teoretic Nicolae Titulescu din Pucioasa.

Facultati in straiatate

-

Premii

Certificari
Apr 2016 - Apr 2016: Yellow Belt - Lean Six Sigma
Training extern cu certificare de catre compania TÜV Rheinland
Proiecte
Sep 2015: Bar Code
Optimizare proces de corespondenta IN in cadrul intregului Grup Kruk.
Jan 2015: E-mail Project
Proiect international in cadrul Grupului Kruk - optimizarea procesului pentru corespondenta electronica IN si OUT.
Jan 2013 - Jan 2014: Sondaj Incoming calls
Survey pentru preluarea apelurilor si imbunatatirea procesului
Conferinte
Jan 2015 - Jan 2015: Asseco - Asseba BPS
Conferinta de presa - prezentare Produse noi
Traininguri
Jan 2015 - Jan 2015: Adonis Editor
Crearea si modificarea hartilor de Procese
Jun 2014 - Jun 2014: Team Development

May 2014 - May 2014: Proiecte si procese

Mar 2014 - Mar 2014: Recrutare si Motivare

Jan 2014 - Jan 2014: Leadership

Aug 2013 - Aug 2013: The 7 habits of highly effective people

Apr 2013 - Apr 2014: Negocierea in situatii de criza

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close