de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.01.1988

obiectiv

 

Manager cu experiență în industria de externalizare / offshoring. Abilitati dezvoltate in ariile servicii pentru clienți, îmbunătățirea proceselor din cadrul unui business/ echipe, satisfacția clienților, management si leadership in cadrul unei echipe.

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Beneficii: Loc de munca ce poate oferi comunicare cu clientul, sanse angajatului de a se exprima si de a aduce ceva nou, imbunatatirea aptitudinilor deja existente si dezvoltarea unora noi.

Tip job: Part time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Relatii publice, Marketing, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Turism / Hotel staff, Traduceri, Crewing / Casino / Entertainment, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2012 - 30.11.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team manager

Responsabilitati:

Responsabilitate cu disciplina unei echipe de reprezentanți clienti
• Monitorizarea și îmbunătățirea performanței echipei în domeniile urmatoare: vânzări, productivitate, respectarea proceselor, satisfacția clienților, respectarea programului și satisfacția / dezvoltarea angajaților
• Îmbunătățirea obiectivului de asistență de calitate oferind sesiuni de feedback individual, sesiune de coaching sedinte cu membrii echipei care se concentrează pe îmbunătățirea satisfacției clienților, abilitățile de comunicare și abilitatea tehnică a agentilor
• Comunicarea si updatarea indicatorilor de performanță în echipă și înapoi către conducere
• Responsabil pentru aplicarea proceselor, procedurilor proiectului, dar si atingerea targeturilor aliniate cu cerintele clientului și comunicările acestora către echipa
• Responsabilitatea operațională prin: gestionarea volumului / cozii de intrare pentru a satisface KPI și luarea de acțiuni adecvate (de exemplu, programarea pauzelor, organizarea de ore suplimentare etc.)
• Gestionarea întrebările clienților (apeluri, e-mailuri și chat-uri)
• Oferirea de sprijin administrativ
• Conduce ședințelor săptămânale cu membrii echipei pentru a informa asupra rezultatelor și pentru a discuta urmatoarele strategii ce vor fi implementate pentru stabilizarea rezultatelor
• Asigurarea respectării reglementărilor companiei în ceea ce privește standardele de securitate și protecție a datelor

01.09.2012 - 30.11.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service representative

Responsabilitati:

Rezolvarea întrebărilor generale, oferirea de informatii si servicii clienților care într-un mod profesionist și amabil, cu 100% rata de rezolvare inca de la primul contact
• Gestionează, cercetează și rezolvă solicitările / solicitările telefonice ale clienților
• Utilizeaza Programele Microsoft și sisteme și baze de date specifice pentru a examina și actualiza date cu informații precise.
• Urmărirea și documentarea contactelor cu clienții și gestionarea relațiilor și sistemelor cu clienții.
• Obține și verifică informațiile prin telefon sau online, folosind tehnici de verificare profesioniste și amabile.
• Configurarea de noi conturi pentru clienți, inclusiv pentru a ajuta la explicarea diferențelor dintre produse și identificarea nevoilor clienților.
• Când circumstanțele o impun, comunicați cu oficiile corespunzătoare pentru monitorizare.
• Mențineți confidențialitatea strictă in egatura cu informațiile despre contul clienților.
• Țineți la curent evoluțiile clienților care afectează serviciul pentru clienți, ofertele de produse noi și procesele de actualizare zilnică ale procedurilor si participarea la ședințe de instruire.
• Participarea la întâlnirile echipei și contribuirea la îmbunătățirea echipei sau la îmbunătățirea procesului de lucru
• Mențineținerea prezenței și a punctualitatii.
• Respectarea așteptărilor, politicililor, procedurilor companiei și a productivității și a metricilor de performanta

01.02.2011 - 31.08.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Agent servicii clienti - limba franceza, tratarea problemelor clientilor prin intermediul emailurilor sau preluarea apelurilor in engleza.

01.04.2008 - 01.05.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Agent serviciu clienti, proiect cu perioada determinata, fisa postului constand in preluarea de apeluri si rezolvarea de e-mailuri in limba franceza sau in limba engleza

12.06.2007 - 13.09.2007

Departament: marketing

Titlu Job: agent studii de piata

Responsabilitati:

Agent responsabil cu rezolvarea de studii de piata, pe diferite proiecte in Brasov si in afara localitatii.

Realizari:

Mentinerea in simultan a mai multe studii de piata, fara a afecta termenul de predare sau acuratetea informatiilor.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Facultate / Colegiu: Management la Universitatea Spiru Haret din Brasov. Intreruperea studiilor a avut la baza factorul financiar
2007 - 2009 Facultate / Colegiu: Limbi Moderne Aplicate la Universitatea Transilvania din Brasov. 2 ani de studiu in aprofundarea cunostintelor de limba engleza si franceza. Intreruperea facultatii a fost din motive profesionale.
2003 - 2007 Liceu: Bilingv Engleza la Liceul Nicolae Iorga din Braila. Studierea la nivel avansat al cunostintelor de limba engleza si franceza

Premii

Traininguri
Sep 2015 - Sep 2015: COPC Certified Professional Manager - Silver Series Training + Individual Certification Exam
Tehnici de adaptare a managementului in timp real pentru atingerea diferitelor target-uri; identificarea ariilor ce necesita imbunatatiri; componentele necesare pentru a înțelege costurile unui centru de contact și tehnici de îmbunătățire a eficienței acestuia; repere și practici performante în domeniile -cheie de recrutare, angajare , instruire, aptitudini și verificare a cunostintelor angajatilor; crearea de situatii si grafice pentru o mai buna prezentare a impacctului in diferite arii ce necesita imbunatatiri; masurarea si prevenirea absenteismului la locul de munca. Trainingul s-a incheiat cu o testare si un certificat valid international ce atesta functia de manager.
Feb 2013 - Jun 2014: Management development program
Dezvoltarea abilitatilor de management si leadership; Dintre modulele de training au facut parte subiecte ca ce inseamna management si leadership; diferenta dintre cele doua notiuni; tehnici de primire si oferire de feedback; organizarea de meetinguri si prezentari; crearea unui plan de afaceri; tehnici de management si motivatie. Incheierea modulelor principale se face cu acordarea unei diplome in urma promovarii unui test.
Hobby-uri
Lectura, Muzica, Istorie, editare video, editare audio

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close