Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.04.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.10.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Doresc să îmi pun în valoare abilitățile și competențele într-o companie dinamică și să contribui la atingerea obiectivelor acesteia.

Salariu: 6.000,00 USD / luna

Beneficii: Dezvolatarea pe plan profesional.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Banci, MLM / Vanzari directe, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2013 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: team leader telesales

Responsabilitati:

Responsabilităti:
- Motivatirea echipei pentru a atinge standardele impuse companie și realizarea KPI-urilor.
- Implementarea de noi inițiative în procesul de vânzare
- Implicare în procesul de recrutare de perosnal.
- Instruirea personalului nou din cadrul echipei.
- Furnizarea de informații prompte și exacte privind performanță individuală.
- Implementarea de îmbunătățiri cu agenți care nu se află în target, prin coaching și training.

Realizări:
- Dețin abilități a luă decizii sub presiune și de rezolvare a problemelor.
- Sunt capabil să motivez și să conduc pe o echipă.
- Abilități excelente de comunicare, atât scris cât și verbal.
- Abilități de a prioritiza sarcinile și volumul de muncă în ordinea importanței.
- Sunt managerul unei echipe formate din 10 agenți.
- Rată de retenție a clienților în cadrul echipei este de peste 85%.
- Echipă condusă de mine este în 90% din bugetul de vanzări stabilit.

01.01.2013 - 30.11.2013

Departament: transport / distributie

Titlu Job: telesales manager

Responsabilitati:

Responsabilități:
- Crearea, consolidarea și dezvoltarea echipei de vânzări din cadrul companiei.
- Am coordonat și monitorizat activitatea echipei de vânzări pentru realizarea targetului lunar.
- De asemnea am coordonat și comunicarea între departamentul de vânzări și cel operațional pentru a avea o eficiență cât mai ridicată în rezolvarea solicitarilor de transport primite.
- Implementarea criteriilor de preformanță folosite în call center.
- Realizarea rapoartelor zilnice, săptamânale și lunare sau la cerere precum și interpretarea și analizarea lor.
- Identificarea permanentă de noi soluții pentru creșterea vânzărilor.

Realizări:
- Am creat o echipă din 6 agenți telesales.
- Împreuna cu echipa am format un portofoliu de peste 200 de clienți noi.
- Rata de retenție a clienților aduși de către echipa a fost de peste 70%.
- Am creat și dezolvat procedura de lucru pentru departamentul de vânzări.
- Am implementat modul de lucru între departamentul de vânzări și departamentul operațional.

01.06.2010 - 31.12.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: team leader telesales

Responsabilitati:

Responsabilități:
- Coordonarea activitații echipei pentru realizarea targetului lunar.
- Realizarea de rapoarte zilnice, saptămânale și lunare sau la cerere precum și interpretarea și analizarea lor.
- Resposabilitatea în ceea ce privește îndeplinirea targeturilor lunare, trimestriale și anuale.
- Propunerea permanentă de noi soluții pentru creșterea vânzărilor.
- Evaluarea agenților din echipa și îmbunătățirea rezultatelor fiecărui agent prin dezvoltarea de planuri de acțiune individuală, care sunt realizate lunar.

Realizări:
- Echipa condusă de mine a realizat 80% din bugetul de vânzări stabilit.
- Fluctuația de personal în cadrul echipei a fost scazută.
- Rata de retenție a clienților în cadrul echipei a fost de peste 65%.

01.12.2009 - 31.05.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vânzări prin telefon

Responsabilitati:

Responsabilități:
- Culegerea de informații despre clienți existenți și a potențialilor clienți prin contactarea telefonică a acestora, având ca scop vânzarea serviciilor oferite de Pagini Aurii.
- Găsirea soluției optime de promovare în Pagini Aurii a fiecărui client în parte, conceperea anunțurilor atât pentru ghidul tipărit, cât și pentru internet.

Realizări:
- Am avut o evoluție ascendentă, reușind să îmi ating obiectivele propuse.
- Am câștigat numeroase premii în concursurile organizate în cadrul echipei.
- Am ajuns team leader după doar 6 luni.

01.12.2008 - 31.07.2009

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

Responsabilități:
- Coordonarea activității echipei pentru realizarea targetului lunar.
- Realizarea de rapoarte zilnice, săptămănale și lunare sau la cerere precum și interpretarea și analizarea lor.
- Propunerea de soluții pentru îmbunătațirea rezultatelor obținute.
- Evaluarea oamenilor din echipa după criterii bine stabile.
- Acordarea de suport pentru agenții din call center.
- Dezvoltarea de planuri de acțiune individuală pentru creșterea performanțelor.

Realizări:
- Am preluat un departament nou format cu doar 6 luni de experiență.
- Am dezvolvat si îmbunătățit procedura de lucru existentă.
- Am coordonat un departament de 8 agenți.
- Am implementat uneltele de retenție în cadrul echipei.

01.07.2007 - 31.12.2008

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator telesales

Responsabilitati:

Responsabilități:
- Serviciu de Customer Care în cadrul compartimentul de fidelizare și retenție.
- Contactarea clienților care solicitau deconectarea serviciilor și încercarea de reținere a respectivilor clienții.
- Am făcut up-sell & cross-sell pentru clienții existenți.
- Am negociat pachete de beneficii adaptate nevoilor de comunicare și facilitez parteneriatul pe termen lung între client și Romtelecom.

Realizări:
- Am avut o evoluție ascendentă, reușind să îmi ating obiectivele propuse.
- Am avut o rată de retenţie a clienților de peste 80%

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Administrarea Afacerilor Comerciale la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2005 - 2008 Facultate / Colegiu: Facultatea de Comert la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2001 - 2005 Liceu: Finante Bănci – Contabilitate la Colegiul Economic “ Virgil Madgearu” din Ploiesti.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20