Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.12.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.12.2003

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Imi doresc sa gasesc un loc de munca care sa imi ofere stabilitate financiara, dar si posibilitatea de a aplica cunostintele acumulate prin scolarizare sau la locurile de munca anterioare, sa acumulez noi experiente si cunostinte.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Relatii publice, Functii publice, Telecomunicatii, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - prezent

Departament: management

Titlu Job: team leader suport tehnic relatii clienti business

Responsabilitati:

- Coordonarea a 3 departamente (cca. 20 oameni)
- Responsabil de monitorizarea, coordonarea si motivarea membrilor echipei in atributiile zilnice
- Persoana de contact si escaladare pentru toti membrii echipei, ofer ajutor echipei in problemele intalnite zilnic
- Participare activa in procesul de recrutare si training a colegilor noi
- Delegarea de atributii si stabilirea termenelor limita
- Monitorizarea perfomantei echipei, generarea de rapoarte detaliate in ceea ce priveste perfomanta echipei, obiectivele stabilite si termenele limita
- Motivarea membrilor echipei
- Descoperirea nevoilor echipei si asigurarea de training
- Valorificarea parerilor omenilor din echipa,
- Acordare feedback
- Recompensarea membrilor echipei in functie de performanta
- Asigurarea unui serviciu customer care de calitate, incluzand interactiunile cu clientii, dand raspuns la solicitari si gestionand plangerile.

01.11.2015 - 30.09.2016

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: specialist suport tehnic clienti business level 2

Responsabilitati:

- Rezervarea si Solutionarae tichetelor
- Transmiterea tichetelor catre alte departamente cand este necesar
- Monitorizarea tichetelor si inchiderea lor in timpul agreat (SLA, ETR)​
- Configurare echipamente de retea: switch-uri, mediaconvertoare, routere si alte echipamente prin sesiuni telnet/ssh/http
- Offer technical support​ and feedback to 1st Level

01.07.2014 - 31.10.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: specialist suport tehnic clienti business

Responsabilitati:

Acordarea de suport tehnic persoanelor juridice
Preluarea apelurilor si remedierea problemelor reclamate in timpul apelului sau directionarea lor catre alt departament
Identificarea si remedierea problemelor de internet (coaxial, UTP, Fibra Optica, Radio) telefonie (sip, voip), televiziune (digitala, analogica) hosting, email, aplicatii
Utilizarea softurior de specialitate pentru troubleshooting, monitorizare retea, conexiuni, acces remote,
Lucrul in linie de comanda
Lucrul cu echipamente de retea: switch, media convertor, router, MP, RG, POE, Centrale telefonice, decodoare, etc
Abordare pro-customer

01.07.2013 - 01.06.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: senior tehnical help desk, , cluj napoca (full time)

Responsabilitati:

Analiza clientilor
Coaching si feed-back agentilor
Sesiuni de mentoring si share best practices cu agentii juniori
Documentare permanenta si realizare de materiale ajutatoare

01.07.2012 - 01.06.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care - tehnical help desk assistant

Responsabilitati:

Consilier clienti - suport tehnic

Preluarea apelurilor si consilierea clientilor, remedierea problemelor reclamate de clienti in timpul apelului sau directionarea lor catre alt departament.
Vanzarea produselor si serviciilor companiei
Abordare pro-customer

01.12.2011 - 02.03.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari electrocasnice

Responsabilitati:

- Vanzarea produselor si serviciilor oferite de companie
- Oferirea informatiilor despre caracteristicile tehnice si modul de folosire ale produselor
- Consilierea clientilor in alegerea produselor in acord cu nevoile acestora

01.03.2006 - 01.07.2010

Departament: relatii publice

Titlu Job: coordonator relatii publice

studii

 

Facultati:

Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir - Facultatea de Drept - terminat
Universitatea Babes-Balyai / Facultatea de Drept - absolvent - transferat
Liceul "Mihai Viteazul" Zalau, profil economic - tehnician in administratia publica

Activitati extracurriculare

Foarte bune abilitati de comunicare, organizatorice, de relationare cu publicul, serios, ambitios, responsabil,
Pasionat de sunet si mixaj, foto si video.
Permis de conducere cat.B

Premii

Competente profesionale certificate:
- abordarea Pro-Customer a clientilor
- integrarea in cultura organizatiei si viata profesionala
- activitatea de documentare (culegerea, selectarea, difuzarea si clasarea documentatiei/informatiilor)
- organizarea intalnirilor / sedintelor de lucru
- desfasurarea activitatilor specifice de relatii publice si protocol
- utilizarea echipamentelor birotice si a softurilor specifice in activitatea de secretariat
- redactarea, primirea, trierea si transmiterea corespondentei

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close