Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.10.1990

obiectiv

 

Dezvoltare profesională orientată spre oportunităţi.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Craiova, Sibiu, Timisoara, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Fara experienta, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2018 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team leader diamond

Responsabilitati:

Proiect Diamond - oferirea unui tratament diferentiat pentru categoriile de clienti fideli ai companiei: SAI>60E & vechime>10Y.

Activitati realizate extra-consumer:
- dezvoltare echipa cu specific distinct
- obtinere acces extins complex consultantilor Diamond
- construire profil client Diamond
- creare proceduri/flow-uri care sa faciliteze activitatea si care sa ajute la cresterea gradului de satisfactie al clientilor
- monitorizarea permanenta a nevoilor clientilor si adaptare la schimbari
- deschidere proces recrutare de back-up Diamond si creare de "career path" in companie
- obtinere rezultate calitative ridicate constante versus activitate Consumer
- mentinerea si cresterea gradului de motivare pentru consultantii Diamond

Implicare & coordonare extra-lead-uri:
- Lead Night Shift - people manager (August 2017-Aug 2018)
- Lead Passion for Excellence (prezent)
- Lead BUDDY (prezent)
- Lead Confidentialitate/GDPR (prezent)
- Squad Red Revolution (prezent)

Training-uri:
- Design Thinking
- Stand for Development
- Agile management

01.11.2016 - 31.08.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team leader consumer

Responsabilitati:

Promovare functie: "Team leader"
Activități realizate:
- Urmarirea zilnica a activitatii personalului, asigurarea ca subordonaţii direcţi isi îndeplinesc toate obiectivele si respecta standardele de calitate stabilite;
- Crearea unei culturi si a unei echipe performante prin setarea obiectivelor individuale de performanta;
- Monitorizarea si actionarea lunara asupra rezultatelor individuale si de department, precum si implementearea solutiilor pentru a preveni impactul negativ in obiectivele de departament;
- Sustinerea cu regularitate de discutii cu fiecare consultant in scopul imbunatatirii cunostintelor si abilitatilor acestora;
- Asigurarea ca toti consultantii sunt pregatiti pe urmatoarele arii: tactici de vanzare consultativa si retentie, politici, proceduri, reguli in departamentul de relatii clienti, aplicatii si proceduri specifice de urmat in cadrul apelurilor pe diferite teme;
- Atingerea si depasirea obiectivului calitativ, cat si cantitativ targetat;
- Participarea la procesul de recrutare, selectare si orientare a noilor angajaţi;
- Asigurarea ca oamenii din subordine primesc suportul necesar pentru a-si atinge potentialul si sustinerea echipei prin feedback periodic si coaching;
- Stimularea echipei in vederea mentinerii motivatiei si contribuirea la cresterea indicatorilor de atasament al oamenilor din echipa fata de companie in relatie cu obiectivele stabilite (cunostinte, abilitaţi si atitudine);
- Contribuirea la planificarea, coordonarea, evaluarea si raportarea proiectelor sau activitatiilor specifice de department;
- Asigurarea ca ofer suport consultantilor in timp real si mentinerea informatiilor actulizate cu privire la schimbarile de procese si proceduri care intervin astfel incat clientii sa obtina cea mai buna solutie de la primul apel.

01.03.2016 - 31.08.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: back-up e-mail

Responsabilitati:

Promovare: "Back-up e-mail"
Activități realizate:
- Soluționarea reclamațiilor transmise prin intermediul instrumentelor electronice (e-mail și chat online) în cadrul aceleiași companii.

01.11.2015 - 31.10.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consultant

Responsabilitati:

Mai 2016:
Top-performer, premiile "Passion for Excellence":
Recunoaștere ca "top-performer" pentru rezultatele obținute și activitățile derulate în cadrul companiei Vodafone România din 11.2015 până în prezent!

+ Desfasurare activitate "BUDDY":
- asigurare suport (procedural & moral) pentru agentii new-hire

+ Implicare in dezvoltarea echipei si sustinerea colegilor prin actiuni de "Share Best Practice"

Activități realizate:
- Construirea unei relații de încredere cu clienții într-o manieră profesională;
- Oferirea de asistență tehnică și comercială clienților persoane fizice (pentru servicii prepaid/postpaid);
- Furnizarea și adaptarea informațiilor și solutiilor în funcție de client și situație;
- Construirea precum și adoptarea ofertei optime pentru consumator cu scopul de a încheia cu succes procesul de vânzare;
- Realizarea targetelor lunare, atât cele calitative, cât și cele cantitative;
- Asigurarea unei comunicari favorabile cu deparatamentele complmentare în vederea rezolvării solicitărilor.

01.10.2013 - 31.01.2017

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: membru

Responsabilitati:

Activități realizate:
- Balul Bobocilor Economiști (obținere sponzorizare);
- ASFEAA te colindă- concert caritabil susținut în cadrul Consiliului Profesoral al Facultății de Economie ți Administrarea Afacerilor în vederea strângerii unei sume de bani considerabile pentru a ajuta o familie nevoiașă (activitate anuală);
- Tarneeb Night – seara de tarneeb, rummy și alte jocuri de societate cu intrare pe baza de donație directionată către cazuri umanitare.

01.10.2012 - 30.11.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vânzări

Responsabilitati:

Activități realizate:
- Ținerea de evidență contabilă primară;
- Negociere de contracte și raspunderea pentru corecta executare a contractelor și acordurilor încheiate cu clienții din portofoliu;
- Întocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale în conformitate cu acordurile încheiate cu clienții), încasari și plăți în numerar/card (utilizarea casei de marcat);
- Urmărirea atragerii permanentă de noi clienți;
- Urmărirea realizării planului de vanzări lunar și anual stabilit;
- Stabilirea și dezvoltarea unei relații profesionale cu clienții organizației;
- Acordarea asistenței din punct de vedere tehnic și comercial clienților și potențialilor clienți;
- Utilizarea programului de facturare Business Management System (BMS);
- Utilizarea programului Hercules Fusion (servicii integrate Telekom);
- Mercantizarea magazinului.

01.12.2011 - 01.04.2012

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: agent de vanzari

Responsabilitati:

Activități realizate:
- Abordarea clienților și consilierea acestora pentru alegerea produselor potrivit nevoilor lor;
- Identificarea corectă a nevoilor clienților și oferirea soluției optime;
- Oferirea de recomandări și informații de specialitate despre produsele promovate;
- Promovarea imaginii brandului;
- Generarea de vânzări pentru brandurile promovate;
- Raportarea zilnică a rezultatelor activității conform cerințelor proiectului (on-line);
- Atingerea targetelor stabilite.

01.05.2011 - 01.06.2011

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: asistent manager (internship)

Responsabilitati:

Activități realizate:
- Organizarea de evenimente (Târgul Agrotex-Agraliment, Târgul de Cariere)
- Cunoașterea modalităților de plată pentru achiziția serviciilor la CCIDJ
- Conceperea de mesaje pentru promovarea activităților desfășurate
- Participarea la activitățile din cadrul proiectelor derulate de CCIDJ

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Marketing și comunicare în afaceri la FACULTATEA DE ECONOMIE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR din CRAIOVA.
2009 - 2012 Facultate: Management la FACULTATATEA DE ECONOMIE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR din CRAIOVA.
2005 - 2009 Colegiu / Studii postliceale: Tehnician în activități economice la COLEGIUL NAȚIONAL ECONOMIC "GHEORGHE CHIȚU" din CRAIOVA.

Premii

Traininguri
Mar 2014 - Mar 2014: ONLINE MARKETING ACADEMY - GOOGLE ROMANIA
SPECIALIZARE: AdWords
Certificari
May 2011 - May 2011: CAMERA DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE DOLJ

Sep 2005 - Jul 2009: COLEGIUL NAȚIONAL ECONOMIC "GHEORGHE CHIȚU"
Profilul: Economie Generala
CERTIFICAT DE CALIFICARE PROFESIONALĂ - Tehnician în activități economice
Proiecte
Mar 2011 - Mar 2011: AIESEC (Asociation internationale des étudiants en sciences économiques et commerciales), Craiova (România)
Profilul: Resurse umane
Participare la Proiectul "BUSINESS ACADEMY" Ediția: Martie 2011 pe Modulul: Resurse-Umane



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close