Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 09.01.1993

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Doresc să îmi valorific pasiunea pentru cunoaştere, contribuind la dezvoltarea companiei din care voi face parte.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Altele, Grafica / Webdesign / DTP, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2018 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team leader customer support

01.04.2017 - 31.03.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer support

01.02.2017 - 31.03.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer support autohut

Responsabilitati:

Plasarea comenzilor telefonice si oferirea detaliilor despre livrarea produselor

Menținerea legăturii cu, clientii pentru soluționarea problemelor

01.10.2016 - 31.01.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer support emag

Responsabilitati:

Analiza cerințelor clienților si consultanta privind caracteristicile produselor si condițiilor de vânzare

Plasarea comenzilor telefonice si oferirea detaliilor despre livrarea produselor

Furnizarea informațiilor cu privire la ofertele curente si disponibilitatea produselor

Menținerea legăturii cu, clientii pentru soluționarea problemelor

01.10.2014 - 30.11.2014

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: agent call center

Responsabilitati:

Aplicare de chestionare electorale (perioada alergerilor prezidențiale)

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Facultate / Colegiu: Contabilitate și Informatică de Gestiune la Universitatea Hyperion din București din București.
2008 - 2012 Liceu: Matematică-Informatică la Colegiul Tehnic "Gheorghe Asachi" Botoșani din Botoșani.

Premii

Certificari
Nov 2011 - Feb 2012: European Computer Driving Licence - Complet
Permisul ECDL Complet indică faptul că am promovat un modul teoretic care evaluează conceptele de bază ale Tehnologiei Informaţiei şi şase module practice care evaluează competenţa de bază, în utilizarea unui computer personal şi în folosirea unor aplicaţii ale calculatorului întâlnite în activităţile curente.
Hobby-uri
Tehnologia informației și a comunicațiilor, Turism, Aviație, Cinematografie, Muzică, Călătorii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close