Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 31.08.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.03.2010

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Juridic, Marketing, Telecomunicatii, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Craiova, Slatina

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2019 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

Incurajarea si motivarea zilnica in mod responsabil si perseverent, a oamenilor din structura pentru atigerea obiectivelor zilnice. Depasirea esecurilor impreuna si gasirea unei solutii optime pentru motivare si reamplasarea emotional a echipei.
Recrutarea si formarea oamenilor noi veniti in echipa.
Monitorizarea lucrarilor pana la implementare pentru realizarea target-ului stabilit.
Contactarea clientilor si combatea obiectiilor daca sunt intampinate in procesul de vanzare.

01.03.2018 - 31.05.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Tratarea tichetelor inregistrate de catre call center sau alte entitati cu problemele reclamate de catre client.
Inregistratarea sesizarilor provenite din canalul de comunicare al fortei de vanzare prin tichet Info B2B si ulterior solutionarea acestora.
Comunicarea raspunsului in urma solutionarii reclamatiei clientului, prin diverse canale, telefonic sau pe mail.
Prioritizarea reclamatiilor in functie de problema prezentata si de canalul de provenienta.
Escaladarea catre seful ierarhic superior, ori de cate ori se impune, pentru solutionarea in termen a solicitarilor venite din partea reprezentantilor de vanzari sau clientilor.

01.11.2017 - 28.02.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: business sales support specialist

Responsabilitati:

Asigurarea suportului necesar, catre agenti pentru vanzarea serviciilor si produselor Telekom prin activitati specifice care preced procesul de vanzare si post vanzare.
Completarea si prevalidarea contractelor si documentelor aferente acestora, conform procedurilor si instructiunilor interne de lucru.
Urmarirea stadiului implementarii contractelor si transmiterea stadiului acestei implementari in mod constant catre reprezentantul de vanzari si catre client. In acest sens relationam cu entitatile interne respectand fluxurile standard de implementare a serviciilor.
Colaboreaza cu entitatile interne in vederea solutionarii solicitarilor non - comerciale venite din partea clientilor de portofoliu, conform SLA-urilor stabilite si acordarea de feedback reprezentantului de vanzari si clientului cu privire la stadiul rezolvarii fiecarei solicitari.
Escaladarea catre superiorul ierarhic, ori de cate ori se impunea, pentru solutionarea in termen a solicitarilor venite din partea reprezentantilor de vanzari sau a clientilor.

01.02.2017 - 31.10.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: business sales support specialist telekom romania

Responsabilitati:

Asigurarea, reprezentantilor de vanzari, suportul necesar vanzarii serviciilor si produselor Telekom prin activitati specifice care preced procesul de vanzare si post vanzare.
Completarea si prevalidarea contractelor si documentelor aferente acestora, conform procedurilor si instructiunilor interne de lucru.
Urmarirea stadiului implementarii contractelor si transmiterea stadiului acestei implementari in mod constant catre reprezentantul de vanzari si catre client. In acest sens relationam cu entitatile interne respectand fluxurile standard de implementare a serviciilor.
Colaboreaza cu entitatile interne in vederea solutionarii solicitarilor non - comerciale venite din partea clientilor de portofoliu, conform SLA-urilor stabilite si acorda de feedback reprezentantului de vanzari si clientului cu privire la stadiul rezolvarii fiecarei solicitari.
Escaladarea catre superiorul ierarhic superior, ori de cate ori se impunea, pentru solutionarea in termen a solicitarilor venite din partea reprezentantilor de vanzari sau a clientilor.

01.09.2016 - 31.01.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Prezentarea, promovarea si comercializarea serviciilor de televiziune si internet oferite de catre compania Orange.
Interactiunea directa cu clientul pentru a afla afla necesitatile si problemele acestora cu privire la serviciile utilizate de la furnizorii actuali.
Gasirea solutiei optime in functie de problemele, necesitatile si dorintele exprimate in privinta serviciilor de televiziune si internet.

01.01.2016 - 31.08.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: agent back office

Responsabilitati:

Centralizarea,inregistrarea si monitorizarea activitatii de vanzare efectuata de echipa de vanzare D2D. Contactarea telefonica si stabilirea intervalelor orare impreuna cu clientul in functie de disponibilitatea acestuia, pentru instalarea serviciilor solicitate la adresa. Verificarea resurselor tehnice disponibile pentru emiterea vanzarilor. Monitorizarea stadiilor lucrarilor existente pe flux pana la rezolvarea acestora.

01.11.2010 - 31.01.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Prezentarea si promovarea serviciilor companiei Telekom Romania. Interactionarea directa cu clienti noi, in ceea ce priveste descoperirea nevoilor acestora si gasirea solutiilor optime, rezolvarii obiectiilor si nevoilor cu privire la serviciile de internet, televiziune si telefonie mobila si/sau fixa.

studii

 

Facultati:

2010 - 2014 Facultate: Profil: Drept si Administratie Publica. Specializare: Drept la Universitatea Spiru Haret din Craiova.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Profil Economic. Specializare: Tehnician Contabil la Colegiul Economic P.S. Aurelian din Slatina.

Premii

Premii si Distinctii
Jul 2015: LET ME ENTERTAIN YOU TOUR - In cadrul unui concurs de vanzari Door to Door , desfasurat pe durata a 2 luni s-a oferit pentru cel mai bun vanzator din echipa un bilet la Concertul lui Robbie Williams :-)

Traininguri
Jun 2015: Magenta Sales Experience
Curs de vanzari si formare profesionala.
Hobby-uri
Fotografia



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close