de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 06.09.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.10.2011

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Acumularea de experienta si formarea profesionala.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti, Buftea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2013 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

Responsabilitati principale:
Urmareste zilnic activitatea personalului, asigura ca subordonaţii sai direcţi isi îndeplinesc toate obiectivele si respecta standardele de calitate stabilite. Daca este cazul, ia masuri prompte pentru a-si îndruma, perfecţiona si instrui subordonaţii din punct de vedere profesional. Recomanda calificativele de performanta trimestriale, bianuale si anuale.
Organizează si distribuie resursele umane la locul de munca, aloca alte resurse (ex. calculatoare, aplicatii, monitoare, căşti, telefoane etc.) si monitorizează activitatea zilnica a echipei sale conform planului si planificării stabilite; evaluează si raportează asupra stadiului de realizare a obiectivelor si asupra rezultatelor echipei, ia masuri pentru eliminarea abaterilor de la standardele stabilite care ar putea avea impact negativ. Oferă sprijin in calitatea sa de şef de echipa, ori de cate ori este nevoie.
Se asigura ca toti consultantii sunt pregatiti pe urmatoarele arii: tactici de vanzare consultativa si retentie, politici, proceduri, reguli in departamentul de relatii clienti si aplicatii si proceduri specifice de urmat in cadrul apelurilor pe diferite teme.
Actioneaza ca prima instanţa de raportare in ierarhia departamentului si rezolva cat mai rapid posibil problemele dificile de serviciu raportate de subordonaţii sai, conform politicii companiei. Ia masuri pentru ca problemele respective sa fie considerate in planul de activitate, pentru a preveni reapariţia acestora.
Comunica cu conducerea superioara a companiei in cazul problemelor legate de disciplina in cadrul departamentului Operatiuni Clienti. Participa la acţiunile interdepartamentale cu privire la aceasta tema.
Sustine cu regularitate discutii cu fiecare consultant in scopul imbunatatirii cunostintelor si abilitatilor de vanzare si retentie: jocuri de rol, schimburi de bune practici, oferire suport in cadrul apelurilor.
Creaza o cultura si o echipa performanta prin setarea obiectivelor individuale de performanta, prin sustinerea regulata a dialogului legat de performanta si a sesiunilor individuale de oferire suport pe baza evaluarii apelurilor, prin recunoasterea si recompensarea celor mai buni consultanti, prin aplicarea masurilor corective daca este necesar in situatiile de slaba performanta sau necorespunderile profesionale direct legate de Regulamentul de Ordine Interioara. Acest lucru presupune proactivitate din partea angajatului pentru a se asigura ca diminueaza impactul negativ generat de astfel de situatii.
Monitorizeaza si actioneaza lunar asupra rezultatelor individuale si de department si implementeaza solutii pentru a preveni impactul negativ in obiectivele de departament.
Atinge si depaseste targeturile de productivitate, calitate, retentie si vanzare ale echipei coordonate. Contribuie la imbunatatirea proceselor existente tinand cont de perspectiva clientilor, beneficiile aduse companiei si impactul in livrarea obiectivelor si strategiei departamentului.
Participa la recrutarea, selectarea si orientarea noilor angajaţi.
Se asigura ca recruteaza oamenii cei mai potriviti si se asigura ca le ofera toate informatiile si suportul de care au nevoie pentru a scurta curba de invatare si a performa conform standardelor interne.
Se asigura ca oamenii din subordine primesc suportul necesar pentru a-si atinge potentialul si sustine echipa prin feedback periodic si coaching.
Se asigura ca echipa este motivata si contribuie la cresterea indicatorilor de atasament al oamenilor din echipa fata de companie in relatie cu obiectivele stabilite (cunostinte, abilitaţi si atitudine).
Contribuie la planificarea, coordonarea, evaluarea si raportarea proiectelor sau activitatiilor specifice de department.
Asigura o colaborare eficienta si proactiva cu alte functiuni ale companiei. Participa activ la intalniri interdepartamentale si sustine punctul de vedere al departamentului si atingerea obiectivelor interne.
Se asigura ca ofera suport consultantilor in timp real si este tot timpul informat cu privire la schimbarile de procese si proceduri care intervin astfel incat clientii sa obtina cea mai buna solutie de la primul apel.
Constituie prima treapta de escalare pentru clienti si se asigura ca trateaza conform standardelor interne orice solicitare ce necesita interventia unui sef de colectiv / supervizor.

01.11.2012 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: operator vanzari prin telefon

Responsabilitati:

Initiaza apeluri telefonice catre clientii existenti pentru incheierea de contracte noi de servicii de telecomunicatii;
Identifica si intelege nevoile clientilor, cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia;
Construieste, adapteaza si propune clientului oferte de servicii de voce si date cu scopul de a incheia cu succes procesul de vanzare si retentie;
Respecta procesele si procedurile de lucru agreate;
Personalizarea modului de abordare a fiecarui client;
Menţinerea permanenta a standardele de performanta;
Se obliga sa respecte normele de confidentialitate agreate, printr-un nivel ridicat de etica si integritate.

01.01.2012 - 30.11.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: operator vanzari

Responsabilitati:

Promovarea si vanzarea prin telefon a pachetelor de servicii ale companiei;
Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti;
Contactarea potentialilor clienti;
Utilizarea la maximum a oportunitatilor existente;
Cea mai mare realizare a constat in faptul ca, in urma evaluarilor periodice din cadrul firmei s-a constatat in cazul meu un randament peste medie, lucru ce mi-a certificat utilitatea si valoarea ca angajat.
Bogdan Chiroiu
Functie: Project Manager
Contact: 0735735831
Bonusuri in functie de performanta

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Facultate / Colegiu: Facultatea de Management, Inginerie Economică în Agricultură și Dezvoltare Rurală la Universitatea de Ştiinţe Agronomice şi Medicină Veterinară Bucureşti din Bucuresti.
2007 - 2010 Liceu: Matematica-informatica intensiv la Liceul de metrologie Traian Vuia din Bucuresti.

Premii

Atestat Informatica
Atestat Paza



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close