Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.03.1982

obiectiv

 

Doresc sa pun in practica experienta mea, sa acumulez noi cunostinte pentru o dezvoltare profesionala in compania dvs.

Beneficii: bonuri de masa/masa/asigurare medicala

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Relatii clienti / Call center, Protectia mediului, Protectia muncii, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2009 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

- coordonarea membrilor echipei pentru a asigura buna desfasurare a activitatii de vanzare;
- monitorizarea performantelor membrilor echipei si stabilirea de obiective si planuri de actiune pentru imbunatatirea acestora;
- training si coaching pentru membrii echipei;
- evaluarea membrilor echipei si oferirea de feedback in mod constant;
- prezentarea de initiative in vederea optimizarii sistemelor si proceselor folosite;
- implicare in implementarea proiectelor alocate de echipa de management;
- colaborarea cu alte departamente (it, customer service, late collection, frauda) pentru imbunatatirea eficientei office-ului.

12.06.2006 - 01.10.2009

Departament: banci

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

- promovarea produselor de retail/SME ale bancii si desfasurarea activitatilor de aftersales pentru clienti;
- urmarirea fiecarui incident post vanzare pana la inchiderea acestuia, chiar si in cazurile in care este necesara implicarea altor departamente pentru finalizarea solicitarii;
- participare activa in campaniile de vanzare, cautand oportunitati de cross sales,in scopul asigurarii atingerii target-ului stabilit;
- vanzare produse bancare în conformitate cu procedurile existente;
- atitudine proactiva in evaluarea nevoilor de finantare ale clientilor si in oferirea de solutii financiare;
- Mentinerea unei bune relatii cu clientii deja existenti;
- atingerea obiectivelor de vanzari prin atragerea de noi clienti;
- verificarea/corectarea zilnica a documentatiei preluate de la front office, si trimiterea acesteia catre departamentele abilitate din Centrala Bancii.

14.11.2005 - 12.06.2006

Departament: achizitii

Titlu Job: controler key account

Responsabilitati:

- confirmari si reconciliere de soldurilor cu clientii (intocmi facturi pentru diferente de pret/cantitate;
- intocmirea/transmiterea de notificari clientilor cu debite restante;
- pregatirea documentelor necesare departamentului juridic pentru recuperarea soldurilor (facturi cu termen scadent depasit, valoarea soldului, calculul penalitatilor);
- Negocierea termenelor de plata pentrtu restantieri;
- creat, dezvoltat si implementat procedura noua pentru distribuirea facturilor;
- rapoarte solduri/incasari pe segmentul Key Account;
- rapoarte vanzari pe tip produse (dupa anumiti parametrii: cantitate/magazine);
- Raportare directa Manager Key Account, Area Sales Manager.

01.06.2004 - 11.11.2005

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

- Mentinerea relatiilor cu bancile pentru situatii legate de incasari, plati, documente de incasare/plata , deschidere/inchidere de conturi;
- Efectuarea operatiunilor bancare electronic/manual;
- Raportare situatie lichiditati pentru planificarea operatiunilor;
- Intocmirea si transmiterea de notificari clientilor cu debite restante;
- Coordonarea activitatii de office;

studii

 

Activitati extracurriculare


VOLUNTARIAT:
1997 - 2003: voluntar Asociaţia Romană Anti SIDA, filiala Prahova
Responsabiliăţi:
- participarea la acţiuni de strangere de fonduri pentru copiii infectaţi, din baza de date a asociaţiei ;
- participarea la acţiuni de informare a tinerilor despre HIV/SIDA, in instituţii de invăţămant, campanii stradale şi campanii pe litoral (Costineşti) sau munte (Buşteni)

APTITUDINI:
- Spirit analitic şi organizatoric;
- Atitudine proactivă şi pozitivă, iniţiativă şi dinamism;
- Acurateţe şi meticulozitate;
- Abilităţi de comunicare, relationare şi lucru în echipă;
- Dorinţa de continua perfectionare şi capacitatea de a învăţa rapid;
- Atenţie distributivă;
- Abilitati de negociere;
- spirit intreprinzator;
- Eficienta in organizarea si gestionarea timpului de lucru;

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close