Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 29.07.1987

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:01.09.2005

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Experienta de peste 13 ani in campul muncii si studiile in domeniul economic contureaza un profil profesionist, potrivit pentru orice companie. Imi doresc un parcurs profesional diversificat, iar in acest sens pun la dispozitie o serie de initiative si atuuri profesionale pentru a contribui la cresterea cotei de piata a companiei pentru care activez.

Salariu: 3.200,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Farmacie, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Slobozia

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - 31.08.2020

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

- supravegherea activitatii angajatilor
- planificarea si coordonarea activitatii zilnice
- gestionarea stocurilor si aprovizionarea cu produse
- control de calitate pentru produse si activitatea de productie
- organizarea inventarului
- intocmirea programului de lucru pentru angajatii din subordine
- recrutarea de personal, intervievarea si pregatirea noilor angajati
- gestionarea si solutionarea reclamatiilor de la clienti
- intocmirea de rapoarte de activitate




01.03.2019 - 31.07.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: business developer

Responsabilitati:

-Vizitezi clientii conform rutei zilnice.
-Colaborezi cu clientii pentru a identifica oportunitati de a creste comenzile pe categorii de produse si pentru a gasisolutii pentru dezvoltarea afacerii lor.
-Asiguri corectitudinea informatiilor culese din piata privind activitatea de executie.
-Plasări mijloace fixe la clientii de pe ruta ta, respectand in acest sens regulile si normele companiei.
-Respecti politica comerciala (referitoare la credit, promotii, assortment matrix, discount-uri pe canale, asset-uri etc) si pachetele de servicii pentru fiecare tip de client.
-Realizezi indicatorii (KBIs) conform target-ului comunicat: volum si valoare vanzari, dezvoltarea clientilor, incasarea facturilor si recuperarea creditelor din piata, generarea comenzilor.
-Dezvolti clientii curenti prin: relatia construita cu acestia; negocierea activitatilor promotionale si a pachetelor de servicii; asigurarea executiei, comunicarii in magazin si implementarii de idei noi la nivel de client conform standardelor companiei.
-Actionezi pe piata astfel incat sa fructifici toate oportunitatile de vinzare si toti posibilii clienti noi in zona ta.
-Acorzi sprijin echipei in derularea proiectelor specifice departamentului de vanzari.
-Cunosti si aplici corect in activitatea zilnica de vanzare instrumentele si conceptele comerciale puse la dispozitia ta pentru vanzarea si dezvoltarea clientilor.
-Construiesti prin atitudine si profesionalism o relatie de afaceri durabila cu clientii.
-Implementezi si comunici eficient catre clienti schimbarile survenite in politica sau strategia comerciala.


01.03.2015 - 28.02.2019

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: manager horeca

Responsabilitati:

- supravegherea activitatii angajatilor
- planificarea si coordonarea activitatii zilnice din restaurant
- negocierea contractelor cu furnizorii
- gestionarea stocurilor si aprovizionarea cu produse
- control de calitate pentru produse si activitatea de productie
- asigurarea aprovizionarii cu echipament tehnic si verificarea acestuia
- organizarea inventarului
- colaborare pentru alcatuirea meniului restaurantului
- grafica si design meniu, promotii, programe fidelizare clienti
- intocmirea programului de lucru pentru angajatii din subordine
- recrutarea de personal, intervievarea si pregatirea noilor angajati
- gestionarea documentatiilor pentru angajati
- gestionarea si solutionarea reclamatiilor de la clienti
- intocmirea de rapoarte de activitate
- intocmire si verificare facturi societate

01.07.2011 - 28.02.2015

Departament: juridic

Titlu Job: soluționarea contestațiilor

Responsabilitati:

- soluționarea contestațiilor distribuite
- respectarea termenelor de soluționarea
- respectarea legislației
- comunicarea cu persoanele implicate in dosarul de contestație
- actualizarea permanenta cu informațiile apărute in legislație
- respectarea regulamentului de ordine interioară
- respectarea normelor in vigoare

01.03.2008 - 31.07.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: arhivar

Responsabilitati:

- sa evalueze si sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu
- sa inregistreze documente, planuri, proiecte, rapoarte, studii, alte inscrisuri importante
- sa arhiveze sistematic documentele
- sa verifice materialele date spre arhivare
- sa gaseasca rapid documentele depuse in arhiva
- sa inregistreze in arhivele mari si in locurile de depozitare a unor documente multiple, denumirea acestora
- sa creeze registre in care sa inregistreze persoanele interesate sa consulte documentele sau sa le imprumute.
- sa supervizeze si sa ofere consultanta fiecarui proiect programat ori persoana care are nevoie de consultanta
- sa gaseasca metode de optimizare a circularii informatiei arhivate daca persoanele interesate au si acces la informatii
- sa asigure conditiile de baza pentru un control intern sanatos
- sa intocmeasca dosare de recuperare
- sa asigure circulatia informatiei
- sa exercite permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional statutar (AGA, CA) in sarcina reprezentantului legal
- sa execute orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal
- sa raspunda la toate solicitarile venite din partea administratorului pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului
- sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul
- sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora
- sa respecte gradul de confidențialitate(secretizare) a fiecărui document


studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: Management - Stiinte Politice la Management din Brasov.
2006 - 2009 Facultate: Relatii Comerciale si Financiar-Bancare Interne si Internationale la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Electronica si Electrotehnica la Mihai Eminescu din Slobozia.

Premii

Traininguri
Jun 2016 - Jul 2016: Curs consultanta Horeca

Calificari
Feb 2013: Diploma Vânzări

Hobby-uri
Fotografie produse, Fotografie

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close