de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.12.1990

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:30.03.2010

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Ma aflu in cautarea jobului care sa-mi reveleze adevaratele calitati si care sa ma ajute in depasirea propriilor limite.

Salariu: nespecificat

Beneficii: -salariu competitiv. -asigurare medicala. -bonuri de masa.

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Functii publice, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2016 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

-coordonarea si motivarea echipei formata din 14 persoane.
-monitorizez si actionez lunar asupra rezultatelor individuale si de department implementand solutii in vedere atingerii obiectivelor.
-asigur suportul necesar membrilor echipei, pentru buna desfasurare a activitatii dezvoltand un nivel de performanta ridicat.
-verific si analizez zilnic datele si indicatorii de performanta (SLA, KPI, ER).
-stabilesc periodic intalniri si sedinte interne, pentru eficientizarea activitatii.
-asigur o atmosfera de colaborare optima in cadrul echipei si caut strategii de imbunatatire a activitatii fiecarui membru, dar si a echipei.
-dezvoltarea spiritului de a lucra impreuna cu echipa si capacitatea de a superviza gestionarea datelor in termeni de discretie si confidentialitate totala, avand in vedere accesul permanent la informatii de natura sensibila.
-ma asigur ca standardele de calitate existente si aplicabile in aria in care imi desfasoar activitatea si care au impact asupra reputatiei acesteia sunt respectate.
-coordonez impreuna cu Head of Office procesul de evaluare respectiv stabilirea obiectivelor.
-pregatirea si organizarea planului de concedii.

Salariu, bonusuri, prime, asigurare medicala, contributie Pilonul III de pensii, bonuri de masa.

01.10.2011 - 30.11.2016

Departament: banci

Titlu Job: referent contabil-financiar

Responsabilitati:

-procesarea corecta si exacta a tranzactiilor zilnice ce imi revin in aria de business in care imi desfasor activitatea (procesarea poate presupune, dar nu limitat doar la acestea o serie de activitati cum ar fi introducerea de date, controlul sau verificarea datelor,investigatii asupra datelor, etc. )
-indeplinesc activitatile utilizand aplicatii informatizate si software specializat, conform unor manuale, politici,practici si proceduri prestabilite.
-comunic prin email si telefon cu bancile si companiile din interiorul Grupului sau cu clientii Grupului.
-reconciliez tranzactiile de cont si efectuez inregistrarea documentelor pentru partile implicate.
-utilizand efectiv si continuu mijloacele de auto formare puse de catre angajator, imi mentin permanent actualizate cunostintele necesare desfasurarii activitatii.
-am folosit sistemele integrate, am respectat regulile si procedurile interne din aria de competenta stabilita.
-am fost in permanenta orientat spre atingerea obiectivelor.
-dezvoltarea spiritului de a lucra in echipa si capacitatea de a gestiona datele in termeni de discretie si confidentialitate totala,
-perfectionarea gradului de cunoastere a limbilor utilizate in comunicarea scrisa si vorbita cu clientii Grupului (italiana,engleza).
-am participat efectiv la implementarea initiativelor locale ale Companiei sau ale Grupului, utilizand procedurile existente clar definite si standardele de calitate, pentru realizarea unor probleme de rutina din aria de activitate.
-am cunoscut relatia directa dintre costuri si modul in care acestea se manifesta.
-ma comport si actionez conform abordarii focalizate pe client.
-am demonstrat ca sunt o persoana de incredere, pragmatica, pe care se poate conta si care face eforturi pentru a fi accesibil si usor de inteles de catre client, cautand permanent sa primeasca un feedback in acest sens.

Salariu, bonusuri, prime, asigurare medicala, contributie Pilonul III de pensii, bonuri de masa.

01.03.2011 - 30.09.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent turism

Responsabilitati:

- am conceput programe la cerere si pachete de servicii pentru simpozioane, conferinte etc;
- am asigurat contractarea de spatii de cazare la hoteluri si statiuni din strainatate si de programe turistice (excursii, vacante);
- am asigurat planificarea rezervarilor de transport;
- am asigurat legatura cu clientii si informarea acestora despre conditiile de inscriere si calitatea serviciilor oferite;
- am asigurat efectuarea de rezervari, pe rutele stabilite conform programelor, pentru grupuri organizate de turisti sau oameni de afaceri;
-familiarizarea cu mediul de lucru in cadrul turismului si asigurarea serviciilor pentru clientii agentiei de voiaj.
Perioada de practica.

01.04.2010 - 31.03.2011

Departament: publicitate

Titlu Job: operator call-center italiana

Responsabilitati:

- contactarea clientilor din baza de date
- promovarea si vanzarea de servicii/ produse
- cresterea fidelitatii clientilor companiei prin crearea, gestionarea in mod profesional si eficient a relatiilor cu acestia.
- prezentarea si propunerea de produse/servicii.
- calificarea bazei de date ( segmentarea pietei si sustinerea initiativelor de marketing direct).
- am inteles care sunt situatiile (oportunitati sau provocari) cu care se confrunta clientul in realitate si am dat raspunsuri concrete in beneficiul clientului.
-am gestionat timpul de lucru pentru a efectua sarcinile primite de la colaboratori intr-un termen scurt.
-am inteles,am valorificat si apreciat diversitatea (de cultura,varsta,sex etc.).
Am aplicat efectiv aceste concepte in crearea de legaturi intre persoane si mi-am demonstrat respectul pentru diversitate.
Salariu,decont transport,bonuri de masa.

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Management si marketing international la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2009 - 2012 Facultate / Colegiu: Economia Turismului Intern si International la Universitatea Romana-Americana din Bucuresti.
2005 - 2009 Liceu: Filologie-Bilingv italiana la Colegiul National ''Ion Neculce''. din Bucuresti. -diploma de absolvire Bacalaureat - 9,02

Premii

- atestat de limba italiana.
- voluntariat: "Fii Mos Craciun pentru o zi".

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close