Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.06.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.01.2014

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Service / Reparatii, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2015 - 31.08.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

- Supravegherea și coordonarea echipei
· Principala mea responsabilitate este obtinerea rezultatelor prin comunicarea cerințelor și feedback-ul regulat, asigurând în același timp satisfacerea clienților în ceea ce privește calitatea și nivelul serviciilor oferite
· Recompensarea și disciplinarea angajaților când este necesar;
· Realizarea revizuirilor de performanță în mod regulat, crearea și implementarea planurilor de acțiune

01.08.2013 - 31.05.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: analist calitate

Responsabilitati:

Monitorizarea apelurilor pentru a asigura calitatea serviciului pentru clienți și respectarea politicilor
și procedurile organizației.
Analize, identificarea și raportarea posibilelor probleme de cunoștințe procedurale și tehnice.
Feedback și coaching pentru a ajuta la crearea de obiective pentru îmbunătățirea performanței individuale
Dezvoltarea de programe de perfectionare pentru a asigura scorurile ridicate de satisfactie a clientilor.

01.08.2010 - 31.05.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer support representative

04.01.2010 - 09.08.2010

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera

01.12.2008 - 31.12.2009

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: sef receptie

06.03.2008 - 01.12.2008

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera

01.07.2005 - 01.06.2007

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate: la din Cluj Napoca.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: la din Cluj Napoca.

Premii

Certificat de competente lingvistice Alpha
Atestat de competente profesionale tehnician economic nivelul III de calificare
Absolvent al cursului de perfectionare CEDES - Manager in activitatea de turism, sept.2008 - martie 2009

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

maghiară(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close