Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.01.1989

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez intr-un domeniu in care sa imi pot imbogati cunostintele si capacitatile, in care sa imi fie recunoscute meritele si sa pot avansa pe baza reusitelor personale.

Beneficii: Acumularea de experienta intr-un domeniu competitiv, satisfactie financiara.

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Publicitate, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2014 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team leader

01.07.2012 - 31.10.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: sef de tura call center

Responsabilitati:

Monitorizarea si coordonarea activitatii din Call Center pentru a asigura preluarea si tratarea in conditii optime a apelurilor clientilor si furnizarea unor servicii de calitate. Contribuire activa la indeplinirea obiectivelor de venit, cost si calitate stabilite, respectand standardele de calitate.

01.10.2011 - 31.07.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: supervisor

Responsabilitati:

Supervizare unei echipe formate din 15 de membri si monitorizarea indicatorilor calitativi si cantitativi pe fiecare membru.
Organizarea de sedinte de feedback la niveln individual in scopul atingerii obiectivelor lunare.
Incurajarea si motivarea in mod activ a fiecarui membru al echipei, in vederea
atingerii indicatorilor.

01.01.2011 - 30.11.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consultant telesales

Responsabilitati:

Apelarea clientilor existenti in scopul ofertarii cu abonamente de voce in functie de
nevoile de comunicare ale fiecarui client.
Imbunatatirea permanenta a rezultatelor impuse la nivel de departament.

01.05.2008 - 31.01.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: reprezentan relatii cu clienti

Responsabilitati:

Informarea politicoasa si eficienta a clientilor existenti, care folosesc serviciul cu cartele preplatite sau abonament si a clientilor potentiali ai acestui serviciu, raspunzand la intrebarile acestora referitoare la produsele, serviciile si preturile companiei Vodafone Romania SA.

studii

 

Facultati:

2011-prezent, Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative, Masterat, Comunicare si Relatii Publice, Brasov
2007- 2010 Universitatea Transilvania, Facultatea de Drept si Sociologie, specializarea Comunicare si Relatii Publice, Brasov
2003-2007 Colegiul National "Mihai Eminescu" Buzau

Activitati extracurriculare

Abilitati de comunicare, organizatorice si de prezentare. Capacitatea de a gasi solutii si de a ma adapta diverselor situatii de munca reprezinta atuurile pregatirii mele profesionale. Spiritul de echipa, asumarea responsabilitatilor si orientarea spre rezultate sunt de asemenea elemente care ma definesc.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close